/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Favorit brugere Private indlæg
Fra : molokyle
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 13-01-06 10:25

Hvorledes vælger man Favorit brugere?

Jeg ville skrive en privat besked til en bruger. Jeg havde ikke denne som Favorit bruger (..hvad det så end er?)

Derfor ville jeg søge på omtalte bruger. Med det resultat at jeg blev logget af og omdirigeret til Kandu's forside?

How to do?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 10:29

søg - og kig lidt længere ned på siden du kommer ind på - kræver jo altså at du vælger fanen skriv først

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 10:30

De brugere jeg har skrevet med står da ikke som favorit brugere.

Så du kan da bare skrive til den du vil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 10:31

netop - samme som ans her

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 10:31

HEHEH Molo. Det er ikke en bruger du gør til favorit, men en tråd. (troede det samme som du lool)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 10:45

til gengæld kan du åbne profilen på personen der sender og blackliste ham/hende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 10:49

Hvis jeg søger ...lidt længere nede ...bli'r jeg altså logget af og sendt til forsiden. Gør I ikke?

Når jeg vil skrive en privat meddelse [Skriv indlæg ]så får jeg at vide:

Citat
Dine favorit brugere

Dine favorit brugere side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Du har ikke tilføjet nogle favorite brugere.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

..og i boxen nedenunder står :
Citat
Søg efter en bruger hos Kandu.dk

Eftersom du ikke har valgt en bruger du vil skrive til, har du her muligheden for at søge efter en bestemt bruger. Du kan tilføje en bruger til dine favorit brugere, så du fremover ikke behøver at skulle lave en søgning.
Din søgning skal være på mindst 3 karakter
Søg :

..og det er dér jeg bliver smidt af, hvis jeg prøver at skrive et brugernavn og trykker [Søg]

Der er ingen steder man kan skrive noget til nogen. Kun ovenstående menuer (boxe)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 10:53

miritdk ->
Citat
til gengæld kan du åbne profilen på personen der sender og blackliste ham/hende

..lidt svært når brugeren ikke har point nok til at optræde i listerne i statistik og ikke dukker op ved en alm. søgning i kandu's alm. søgefelt.

Jeg har nu bestemt ikke tænkt mig at blackliste nogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 10:53

jamen så bruger du da bare søgefunktionen og så er den potte ude.

Nej bliver ikke logget af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 10:54

Citat
Eftersom du ikke har valgt en bruger du vil skrive til...

Hvor gør man dette?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 10:57

Du skal ind i brugerens profil, der står skriv til ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 11:01

hov molo - der ER en fejl - når man bruger enter til at søge med bliver man både logget ud og sendt til forsiden - men når man klikker på søg finder man den man vil skrive til.

jeg er sq da genial

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 11:03

Molo

Jeg har sendt et "privat" indlæg til dig, det er meget hemmeligt, der står "Det er en prøve"

Jeg klikkede på din profil, øverst stod der "Skriv til molokyle"

Så nemt er det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 11:06

Her er et skærmdump. Fortæl mig så hvor jeg skal skrive ...og til hvem?

http://frip.dk/molokyle/media/jpg/kandu.jpg

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-06 11:09

du skriver navnet i feltet ved søg -klikkerpå søg - når navnet dukker op nedenunder kan du klikke på det og skrive til den du valgte.

fejlen lige der er at når du trykker på enter - så logges du ud og bliver sendt til forsiden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 11:09

miritdk -> Jeg prøver med at klikke [Søg]

ans -> Du må indrømme det virker ulogisk at man vælger :

Vis private indlæg ..vælger fanen [Skriv indlæg] ..og så ikke har mulighed for hverken at vælge til hvem man vil skrive eller får et felt at skrive i.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 11:11

Sorry Æder mine ord igen. Dårlig research

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 11:12

øhhh molo - du fik da mit hvor jeg gjorde lige præcis som beskrevet - så ?????? - man kan altså

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 11:12

TAK miritdk

Det var liiige den med at holde fnatriverne fra ENTER tasten.

NU kan jeg finde den jeg søger og skrive til vedkommende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 11:14

det er da også for dårligt at kandu tvinger os til musen - enter er langt mere logisk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 11:15

mirit

Søgefunktionen fungerer ikke optimalt.

Når jeg søger på molokyle, så har han ikke deltaget i en tråd siden den 24.12.05

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 11:17

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 11:17

Det har du da heller ikke Ans LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 11:18

Var den 24/12 ikke den dag de lukkede Kandu ned

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 11:19

Jo, det var den 24.12 de lukkede kandu ned.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 11:21

Jeg har lige søgt under alle emner på 4 forskellige profiler. Ingen har ifølge den søgning været på siden d. 24/12

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 11:27

Klumme

Prøvede du så også øni bøni.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 12:46

Ja, men så slukker min PC.......

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-01-06 13:49

Jeg skrev til kandu i går angående det med søgefunktionen. De svarede, at det var en fejl, og at det var fordi søgeren ikke accepterede store bogstaver.

Fejlen er rettet nu..

Kandu skal nok blive supergod efterhånden...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-06 15:59

Molo du må lade være med at råbe, når du søger.
Men det nemmeste er da bare at
evt. søge på personen i en tråd
pege på personen i en tråd
klik på skriv til personen (han står ikke som favorit)
skriv og send
lige afprøvet til en ikke favorit (eyvind)

Er det for sent med påængernø

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 16:03

øhh - får man nu heller ikke returpoint ????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-06 16:06

Miritdk...........................du kan da ikke forlange at få molo's returpoint

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-06 16:10

Miritdk - vi spammer lige tråden her.
Gider du at lave den lille fyr større så den fylder lidt mere. (kaninen altså)
Jeg vil så oprette et spørgsmål til det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 16:11

var nu heller ikke ment til det her spørgsmål - fejl jeg sendte her i farten - tror jeg skal lære ikke at have for mange vinduer åbne

i øvrigt - det hele er begyndt at køre fint synes jeg - håber det holder .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 16:28

vil da med glæde lave den lille fyr større

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 16:30

har smidt din mail ud - ???