/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
nero burn 5.5.9.8
Fra : 19431225
Vist : 424 gange
40 point
Dato : 16-11-02 15:15

Er der nogen der kan hjælpe mig med nero burn. jeg har windows xp prof.
Jeg har købt et plug in mp3pro til nero. Mit problem er at jeg kan ikke få nero til at automatisk at oprette en mappe med kunstnernavne og album.
Jeg gør følgende.
1. jeg lægger en lyd cd i c drevet.
2. Går ind i nero og klikker på gem spor
3. kommer ind i nero nero titel og database
4. klikker anuller
5. kommer til gem spor hvor alle musistykkerne ligger, på nuværende tidspunk kun som musikstykker nr.1-2 3 osv.
6. Under har jeg beskrevet hvilke hovedmappe musikstykkerne skal ligge i. I dette tilfælde " mine cd'er"
7. Under mine cd'er vil jeg nu have nero til automatisk at oprette en mappe med kunstner og igen en undermappe under kunstner med albumtittel.
8. nero ligger kun musikstykkerne inder hovedmappen " mine cd'er".

9. Jeg har forsøgt under " metode til oprettelse af filnavn med manuel oprettelse %A
%T %N osv.
10. Alle filer skulle gerne konventeres til mp3pro lydfiler.
11. Hvad er bedst som lydfil wma eller mp3pro. ?
12.Hvad bruges nero express til?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-11-02 16:03

når du laver en ren audiocd ( altså sådan en der kan afspilles i alle cd afspiller ( feks i bilen / stuen
er det i et format .cda og der kan du ikke lave mapper og diverse fordi det er ikke alle cdafspiller der kender det
men hvis du derimod laver en data cd med mp3 musik på så kan du lave mapper og kunstnernavn

nero express = for det er nemmere for nogen mensker at overskue når det er menu styret

så hvis du har en hoved mappe med undermapper med mp3 musik så skal du lave en data cd men hvis du vil lave en REN lyd / audio cd

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 02:24

"19431225" <19431225.news@kandu.dk> skrev :

> Er der nogen der kan hjælpe mig med nero burn.

Dine spørgsmål hører hjemme i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom,
der er gruppen til spørgsmål om bl.a. brændersoftware.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-11-02 12:47

denne finesse findes ikke i nero

der findes mange cd ripper
bla. denne her
http://www.musicmatch.com/download/plus/jukebox_intro.htm?os=pc&BTD=1

søg på http://www.google.com efter cd ripper