/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
min Bror skal giftes.....
Fra : andhan21
Vist : 662 gange
100 point
Dato : 11-01-06 19:40

Hej hej!!!!

min bror skal giftes og aner ikke om jeg skal lave en sang, tale eller er der nogen som har en idé til andet????

Kommentar
Fra : tjeneren

Dato : 11-01-06 19:44

Hej. Jeg synes du skal lave en humoristisk tale, evt. sammen med en fra brudens familie, sådan at I skiftes til at kommentere.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-01-06 19:48

Bestil en stripper
Spøg til side Her er der masser af idéer (husk Google er din ven)
http://www.google.dk/search?hl=da&q=forslag+til+bryllup&meta=

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-01-06 19:49
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 11-01-06 20:15

En tale så absolut..........Det er mest personligt ...Du kunne evt tage nogle sjove ting med fra jeres opvækst ....
ferier m m ...

mvh sverola

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 11-01-06 20:30

Hej med dig.

Til mit.... Øhhhh Vores bryllup holdt min bror den sjoveste tale af den alle
Udnyt at du har chancen for at fortælle din bror, hvor glad du er for ham, på den bedste dag i hans liv.
Min bror fortalte om de ting og skarstreger som vi havde lavet sammen. Han takkede min kone for, at hun havde fået styr på mig, når nu ikk de andre kunne
Han gav en historie fra mit og hans liv, som kun vi kunne have oplevet det sammen.
Så mit råd er:
Sæt dig ned, skriv en sjov/alvorlig tale til dig bror.
Det styrkede vores forhold meget.
Held og lykke med talen og god fest

Mercerpigen(som er en dreng)

Kommentar
Fra : michline

Dato : 12-01-06 09:16

jeg vil sige, at det kommer an på om du selv har lyst til at holde en tale, for hvis man er typen der absolut IKKE kan, så er det lige godt, at udtrykke sig i en sang.
Man kan jo også hvis man har nogle video optagelser, "klippe" dem sammen og bruge det sammen med hvis man ikke er den helt store taler, det er også morsomt som gæst at se på, det skal bare ikke vare for lang tid.
Held og lykke til.

\LKN

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 09:05

Hvad så... gik ægteskabet i vasken eller var vores forslag bare idé forladte, siden du ikke har accepteret et svar / lukket og slukket efter dig

Kommentar
Fra : michline

Dato : 06-02-06 09:41

Ja det kunne da være helt rart