/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gendannelse cd'er
Fra : 19431225
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 11-01-06 08:37

hej

er der nogen der ved hvordan man tager backup af hele pc'en, således at man i tilfælde af fejl kan geninstallere cd'en igen. Jeg kender lidt til Ghost, men findes der ikke andre

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 11-01-06 08:46

Hvad mener du med hele PCén ,udover ghost kan du da have en ekstern disk og efterhånden lægge det hele over,de fleste(mange) har partitioneret HD og har styresyst på C og ellers billeder pogrammer og andet på andre

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 11-01-06 08:48

Jeg går ud fra du mener fejl i windows og ved at have windows for sig selv undgår du mange fortrædeligheder

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 11-01-06 08:51

jeg tænker her på at efter man har formatteret sin hardisk og geninstalleret de vigtigste filer samt evt. trådløs netværk.
På dette tidspunkt ville det være fint at tage en backup således at næste gang man har formatteret sin harddisk så er det bare og sætte cd'en i med de vigtigste filer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-06 08:54
Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 11-01-06 08:58

det skal helst være på dansk, mit engelske er ikke for god

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-06 10:08

hvis det er sikkerhedskopi af vigtige filer du vil tage så brænd dem ud på cd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-06 10:19

Et til her : http://download.dk/index.asp?Kat=utilities&subkat=backup&prog=1765

Led selv videre her : http://download.dk/index.asp?Kat=utilities&SubKat=backup

Mange programmer (læs: Næsten alle..) er på engelsk, men i nogle tilfælde kan man være heldig at der kan hentes og installeres en Dansk sprogfil til programmet. Dette gælder oftest 'købeprogrammer', sjældent de 'gratis'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-06 11:06

http://www.soft32.com/download_26980.html

acronis true image personal kan du tage på trial og se om det er noget for dig - den er faktisk rigtig god og nemt tilgængelig

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-01-06 17:58

hej
nero har noget der hedder
recover cd det må være noget af det du mener

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-06 02:31

Windows har indbygget sikkerhedskopiering, du kan selv vælge hvor meget du vil kopiere, meeeeen hele computeren? det regner du da ikke med at kunne have på en Cd, det kræver en ekstra harddisk eller mange CDer, klik på Start- Alle programmer- Tilbehør- Systemværktøjer- Sikkerhedskopiering, så starter en guide der lader dig vælge hvad der skal kopieres og hvor kopien skal gemmes og så videre, skal du så engang have din comtuter formateret og har instaleret Windows igen, så er det bare at starte guiden igen, men den gang vælger du Gendanne filer og indstillinger i stedet for Sikkerhedskopiere filer og indstillinger.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 12-01-06 07:38

jo det er hele harddisken jeg vil kopiere(backup) og det er på en extrern hardisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 08:23

Gå ind på : http://www.piratgruppen.org/

Vælg menuen "Guides" og rul ned til afsnittet : Image-filer

Der finder du vejledninger på dansk til at lave harddisk backup (image/mirror)

</MOLOKYLE>