/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
GoLive mangler billeder
Fra : piche
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 09-01-06 10:54

Hej
Jeg har tidligere brugt Dreamweaver til fremstilling af hjemmesider, men vil nu gerne gå over til GoLive.
Jeg har fremstillet siderne incl. billeder. Diverse links er i orden iflg. programmet og ser også ok ud i prewiev.
Men efter at have uploaded mangler billederne på hjemmesiden.
Kan nogle hjælpe???

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-01-06 15:44

Ja, du skal i første omgang være sikker på at billederne du linker til når dit site/filerne er uploadet, ligger det sted som du linker til via din href (kig evt. i din sourse/kildefil når du HK på dit uploadede billede)

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 29-01-07 23:55

hvorfor er du gået overtil golive? Dreamweaver er da meget bedre