/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor er mænd som "hanhunde"
Fra : melbit
Vist : 1603 gange
70 point
Dato : 09-01-06 09:36

Hejsa..... Jeg har indtryk af at der på Kandu er rigtig mange forskellige mennesker og endnu flere meninger omkring mange ting
Derfor prøver jeg her at kaste et spøjst spørgsmål ud i det "store rum". Håber på en masse gode forklaringer..... og ideer der kan forhindre os i en dag at eksplodere

Hvorfor er der så mange mænd der absolut skal tisse udenfor og allerhelst op a´ noget? Hvorfor vil de ikke bruge et toilet? Hvor der er mulighed for at stå i fred og mulighed for håndvask.

Forklaring til mit spørgsmål. Sagen er den at jeg vi bor og driver forretning lige op a´ en amtsvej med en stor P-plads direkte overfor, hvor der altså også er et toilet.............. Men faktisk dagligt oplever vi at mænd går/løber OVER vejen for at komme til at tisse på vores hushjørner, på vores flagstang, på vores buske - ja sågar "forcerer" de ofte vores skiltning med >privat område<. Tja for at det ikke skal være løgn ser vi ind imellem også "damer" der vælger at sidde bag en af vores buske eller bag vores campingvogn.

Håber på fornuftig respons - det kan jo være at løsningen findes på Kandu?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-01-06 09:59

Hmmm....

Der er gode grunde, bestemt. Man har kørt og kørt og drukket for meget væske, er ved at tisse i bukserne og toilettet er optaget.... SÅ må man jo gøre et eller andet. Men at den situation skulle opstå hele tiden, har jeg svært ved at tro.
Personligt har jeg oplevet, at mænd her på min ejendom har valgt at tisse udenfor i stedet for at spørge om at låne toilettet... Jeg synes det er SÅ ulækkert!!! Og her er der en stor forskel på mænd og kvinder - kvinder vælger altid toilettet frem for naturen. Benytter sig kun af den i yderste nødstilfælde. Måske mændende godt kan lide at få luftet kammeraten?
Jeg synes, det er ulækkert og uopdragent...

Og så på den anden side - jeg kender alt for kort til ikke at kunne holde sig, og ved af erfaring at når det skal være, skal det være. Og så må man jo ty til busken/marken/skoven...

Vaxen

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 10:34

Tjaaa - når man skal så skal man........... Helt enig - men her er problemet at folk gerne går 300 meter for "ramme" vores hus. De kunne jo eks. tisse på toiletbygningen, på buskene eller på deres egen bi der holder på P-pladsenl Det er da noget tættere på!

Jeg kan godt forstå at du har svært ved at tro det - det har vi faktisk også selv - men sandt er det! Det er selvfølgelig særlig slemt om sommeren hvor der jo er flere folk på vej ud i det blå.......

Vi har sågar forsøgt at afspære et par de mest besøgte steder på grunden med "rødt og hvidt bånd" + et adgang forbudt skilt, men det hopper folk bare over.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-01-06 10:41

Uha nej, jeg har bestemt ikke svært ved at tro på det - jeg ser det selv...Og synes det er rigtig ulækkert!
Måske er der en eller anden gammel rest, der stammer fra mændendes til stadighed udviklede reptilhjerne, der får dem til at pisse territorie af?... Man ved aldrig med dem - de primitive kræfter er nogle gange stærkere end de civiliserede

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 10:47

Pas nu på ikke at skære alle mænd over en kam!
Jeg sidder f.eks. altid ned og tisser når jeg er ude. Så viser man repekt for værten og kommer ikke til at strinte ved siden af

..og hvorfor står mænd så op og tisser? Tjaeh... fordi de kan og fordi de så undgår at tisse på deres fødder

Kvinder vil hellere sidde ned og tisse ind under brædtet! Kig selv efter næste gang I benytter et offentligt dametoilet.

..eller sidde på hug og tisse på deres fødder

Kvinder bør lære at slå brædtet op efter sig, når de har benyttet et fremmed toilet, da vi mænd ellers med vore fingre må løfte sædet netop dér, hvor damerne strinter allermest

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 10:56

Molokyle........ Tror ikke at du har fårstået mit spørgsmål rigtigt.
Hvorfår er der mange mænd der absolut vil tisse på MINE hushjørner? Hvorfor IKKE bruge de offentlige toiletter der er nærmere P-pladsen hvor de parkerer deres biler?
Og jo jeg kender alt til "grissede" pigetoiletter - vi driver som skrevet en forretning....... Og det indbefatter så også et par gæstetoiletter

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 11:08

Det er sku da frihed og lufte sjoveren i naturen og så er der heller ikke så mange wceer i de skove strande og marker herude på landet jeg kommer i .Men selv om jeg er på min egen parkgrund elsker jeg da at tisse udendørs men jeg sætter mig altid ned også inde på toilettet når jeg tisser da jeg har læst at mænd der står op og tisser oftere får prostata end siddende mænd pga en bedre blæreudtømning hvilket gør at der ikke står en rest i blæren

Ps. ellers kan jeg ikke se det er ulækkert med mindre det er midt i en by hvor mange besørger på samme sted -Det kommer hurtigt at stinke fælt
pp. ss. apro po hunde så ligner vi mænd jo lidt hvis vi selv ku slikke den ren ville vi også gører det hi hi
Hav en god dag
*ss*Mvh Sune

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 11:21

Hey Sune........ At du tisser rundt omkring på din EGEN grund er da for mig helt okay - men hvad ville du sige til at der dagligt kom en 3-4 mænd og tissede på dine hushjørner? Det er DET der er mit problem. For mig er det ganske ubehageligt kunne se ud af mine vinduer. Når jeg så er i forretningen ved jeg, at det er muligt at den mand der kommer og betaler lige har stået og tisset ........... vel og mære uden mulighed for at vaske fingre. Jark og føj hvor jeg ikke har lyst til at modtage de penge

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-01-06 11:23

Mange offentlige toiletter er jo direkte ulækre, og mænd har jo nemt ved lige at finde et andet sted at forrette deres nødtørft.... (og rigtige mænd tisser ikke på deres fingre)

Det er selvfølgelig under ingen omstændigheder rimeligt at de tisser direkte på huset, jeres skilte, og går ind på "privat område"!! Så må de sQ finde sig et krat længere væk, hvor de kan kravle ind og tisse uforstyrret, og uden at genere andre...

Iøvrigt er det jo ulovligt at "strinte" offentligt... det går ind under lovgivningen om blufærdighedskrænkelse.. så hvis det er et kæmpe problem kan det jo meldes til politiet..

Vh fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 11:24

At tisse op af 'noget' er en rent praktisk foranstaltning:

1.) At stå i læ. (Det er usmart at tisse op mod vinden)
2.) Blufærdighed og hensyn til andre menneskers blikke.

Hvis der ikke er læ eller mulighed for at stå og tisse ugeneret overfor hvor I bor? Tjaeh.. så har du svaret nu

Hvis I bygger 2 meter plankeværk evt. med et hjørne ved P.pladsen, gætter jeg på jeres problem vil være løst i et snuptag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 11:29

Nu er det sådan at jeg for så vidt er enig med dig når problemet er så massivt Det får mig til at tænke på en lign situation vi havde på et værested for rødder jeg endgang var leder af og som lå lige ved en høkerkøbmand og der var også en del der gik lige rund hjørnet og strintede .Der lavede vi et skilt med en kasketkarllign mand med en lidt overdimentioneret sjover og et indkørsel forbudt tegn oven på ogh teksten ingen pisseri her tak Det blev da et kendt skilt som hjalp og desuden kom i avisen med overskriften " Tog sagen i egen hånd "*ss*
Ps så vil jeg da lige sige at når jeg tisser så er det altså ikke på mine fingre og kalorius er oftest nyvasket Såeee
Mvh Sune

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 11:30

Fluffy......... Jeg ved god at det faktisk er ulovligt - har da også overvejet at anmelde "tisserne", men jeg gætter på at politiet ikke har tid og mulighed for at gribe ind. Det kræver jo ligesom også at man kan fastholde manden.......... og det virker måske også lige drastisk nok!?
Men et stort problem er det...... Især når det gentager sig så ofte som det gør. En gang imellem åber jeg vinduet med fuld musik og råber op. Det giver som regel en tissetår på hans bukser - og så har jeg det fint den næste time

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-01-06 11:53

Hej melbit.

BVADR da osse! Når der tilsyneladende er så mange der gør det, så MÅ der være en forklaring og jeg håber da den vil dukke op her i tråden!

MEN - ved du hvad..frem med kameraet og tag billeder af synderne! Saml et pænt antal billeder, taget med et kamera der viser dato, klokkeslet, årstal og få det så meldt til kommunen med KRAV om flere offentlige toiletter på stedet! Det MÅ jo være fordi der er optaget på toilettet at en voldsomt trængende person vælger at 'løbe 300 meter' for at forrette sin nødtørft.
Beviser på at yderligere toiletmulighed er påkrævet, må vel hjælpe.

Jeg kan godt forstå at det er en stort problem, det må være voldsomt i sommervarmen og hér tror jeg at Molos forslag med plankeværk vil forøge problemet, idet sådan et jo som regel er lavet i træ - og et plankeværk der bliver tisset på hele tiden - og i sommervarmen...UFF
Og - ligefrem at bygge en 'Berlinmur' er vel ikke tiltalende - og BURDE ikke være nødvendigt.

Nu får vi se om der kommer løsning/forklaring i tråden her - det håber jeg!
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-01-06 11:58

melbit -> Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at video-overvåge sin egen grund... så i det øjeblik de er på privat grund kan du med god samvittighed have et overvågningskamera kørene... Hvis du så samtidigt skilter med at de bliver optaget (evt. sammen med et skilt ala sunowich's forslag) tror jeg tissetrangen fortager sig en smule *GG*

Vh fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 12:13

Joeh... det er skam ulovligt at overvåge egen grund selvom den er privat ...og egen lejlighed for den sags skyld.

Der ver vist noget med en og anden der blev 'knaldet' for at have sat Webcam op i egen lejlighed : -O

Folk/'gæster' skal have mulighed for at 'sige fra' overfor overvågning på privat grund/-lejlighed.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-01-06 12:18

Molo -> Vi taler jo ikke om gæster.. men om mennesker der uden at have fået lov, bare vader ind på grunden. De har ikke nogen ret til at frabede sig noget som helst

Kan godt huske sagen....Ham der blev knaldet for webcam'et, havde jo placeret det således at det overvågede offentlig område istedet for lejligheden

Vh fluffy

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-01-06 12:20

Overvågning af eget område, er først ulovligt i det øjeblik du ikke skilter med det. Og selvfølgelig må du ikke sende "live" til internettet uden at have tilladelse fra de implicerede først.

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-01-06 12:22

Hmm, måske skal omtalte plankevækr erstattes af en tynd række brændenælder, der er flettet ind i en snoretråd, der kører langs kanten af "tissestederne", og ender inde hos dig?? Så kan du dirigere, hvornår de skal "dingle" Det er vist de færreste, der har lyst til at prøve mere end en gang.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 09-01-06 12:31

bare lugten af et offentlig toilet ville få mig til at vælge et hushjørne eller lign.

ærgeligt at det så lige er dit hus det går ud over

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 12:36

fluffyclaus -> Så når vi ud i juridiske spidsfindigheder :

Er der f.eks. et stykke af himlen der kommer med på 'overvågningen', en del af offentligt område?

..og hvordan vil du skilte over for en DC9'er i 12 km's højde?

Det er som udgangspunkt ulovligt at opsætte overvågnings udstyr uden godkendelse fra rette myndigheder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 12:36

Ja, det med overvågning har vi været inde på, som en tanke - og har talt med politiet om det....... Det ER lovligt at overvåge egen grund - Vi skal bare sørge for at holde os på egen grund med kamera´erne.
Men det ville jo være noget nemmere hvis folk kunne nøjes med de offentlige områder. Det handler nok om respekt for andres ejendom og ganske almindelig pli - eller mangel på samme

Vi har også talt om et tisse-plankeværk - men er bange for stanken........ Og helt ærligt hvorfor skal det være os som privat-personer der skal sørge for tissesteder til trængende der parkerer OFFENTLIGT?

Vi har også fotograferet på den offeltlige P-plads på dage med 30-35 biler og en 4-5 busser. (ja vi bor i et atraktivt område) Sendte billederne til kommunen for at få dem til af forstå at der skal flere og bedre toiletter hertil. Men det er for dyrt. siger de!!!!!

Så vi skal selv løse vores problem

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 12:41

cbsjanten........... Håber at du er en af dem jeg har råbt af....... Det kan da ikke være rigtigt at du med god samvittighed synes det er okay at tisse på andres ting. Uanset hvad det måtte være.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 12:48

Bed kommunen opsætte et stykke raftehegn ved P-pladsen og påpeg det er en betydlig besparelse i forhold til at bygge flere toiletter, samt en løsning på problemet med mandlige 'friluft-tissere'

Et pissoir på P-pladsen kunne også være en løsning. Et sådant kunne laves økologisk vha. en faskine (så slipper man for kloakering) og i genbrugstræ. Det vil ikke koste mange basører

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-06 13:39

Nu har af indlæggene ikke fundet ud af hvordan i bor, huset må jo ligge lidt afsides, ellers må jeg konstantere at der skal en stor portion frækhed til, når jeg færdes udendørs overvejer jeg overhovedet ikke at opsøge et toilet, når jeg er tissetrængende, men opsøger et diskret sted, jeg kunne ikke drømme om at besørge ved folks private huse, eller offentlige for den sags skyld, hvordan du får løst problemet? Et skilt på huset med tisseri forbudt kunne få sandsynligvis forhindre det, eller et skilt med videoovervågning der behøver ikke at være et kamera for at det virker, er det de samme personer, der kommer igen kunne det løses på en måde, som et par brugte for mange år siden, de var meget generet ved den lokale byfest da de boede nabo til hallen, hvor aftenfesten blev holdt, de lånte et elektrisk hegnsapperat af en bondemand, det virkerde men husk: der skal skiltes med stærkstrøm på tråden, ellers er det ulovlig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-06 14:36

Jamen som du selv er inde på i overskriften, det er et primitivt og ulækkért instinkt der sidder i mændene, og som fortæller dem, at de skal "pisse territoriet af".

Heldigvis er de dog ikke så primitive, at de først skel snuse hvilken anden "hund" der har været der før dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 14:58

Ja, men det er dog utroligt.......... Hvis man skal sætte det lidt i perspektiv......... Så tænk på når du (MAND) og alle vi andre henter morgenbrød, køber en hotdog, bestiller en soft-ice med drys hvor mange tissemænd den stakkels ekspedient har været i kontakt med via pengesedler og mønter??? Bare for at nogle af Jer ikke kan lade være med at lege "hanhund"
Det er skisme da for stenalderagtigt i dagens oplyste Danmark.

Jeg har fået et par gode råd og tak for dem - håber måske også på at der vil være en del mænd der ændrer "tisse-adfærd" og måske et par enkelte damer med.......

Alle der handler med mad må ikke engang klø sig i håret uden at vaske fingre - men manden der lige har tisset på hjørnet kommer ind i butikken og betaler med en hånd fuld af................. mønter!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 16:02

Nogle mænd på et os andre ukendt sted forretter deres nødtørft på et uheldigt sted og nu er alle mænd uhygiejniske, ulækre og pisser territorie af.

Nu rækker min kapacitet til ret så lange køreture, men min kære hustru lider under de efterhånden sjældne (brugbare) toiletter og må derfor finde en rimelig bevoksning hvor det kan ordnes. Er HUN så også ulækker, uhygiejnisk og territorieafpissende?
Vi er for øvrigt nogen der har vådservietter i handskerummet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 16:02

Handler du med noget specielt siden du får den store opmærksomhed for tissetrængende mænd? Lyder lidt utroligt at mænd skulle bevæge sig 300 meter for at hive sjoveren ud!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 16:05

Hehe! "hvor mange tissemænd den stakkels ekspedient har været i kontakt med via pengesedler og mønter???"

Gad vide om bankerne kunne bruge det i et reklamespot for Dankort?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 16:08

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 16:38

Hvis mænd er som hanhunde er kvinder så som tæver?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-01-06 16:50

Jeg ved ikke om jeg har svaret!
Da jeg var knægt sagde vi: "Det ligger i naturen, at pisse op ad muren!"

Det er en uvane og ikke godt for havens vækster, Søren Rye viste engang resultatet af sin egen forsyndelse. (Han havde en meget dyr busk som stod lige udenfor døren ( Den var gået ud af det han kaldte for "Urinalis fatalis!)

Hvad gør du ved det? Du har et skilt med "Privat" Forsyn det med et underskilt med en tegning, (Det overlader jeg til fantasien) og brug et kryds over "cugarettten", som i rygning forbudtdin egen fantasi skiltene!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-01-06 16:53

På mit arbejde har vi nøjagtig samme problem med med mænd, der direkte kører ind for at tisse op ad plankeværket overfor vores kontor. Det er meget mærkeligt og meget ulækkert, - især om sommeren, hvor deres urin kommer til at stinke helt vildt.
Vi er "rappe" i munden på min arbejdsplads, så vi har på skift stukket hovedet ud af vinduet og skældt ud. Vi har også et engangskamera liggende til næste "sæcon", - så har vi aftalt at suse ud og snuppe et billede af synderen med kalorius ud af bukserne. Og man kan vel true med at offentligegøre billedet på nettet f.eks., hvis de nogensinde skulle komme igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 16:55

tedd -> JA ...de tisser også på deres bagpoter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 16:56

Sikken en omgang pis
Det er sikkert fordi vi er kunstnerisk anlagt... det er i hvert tilfælde "kunst" at stå og pisse op af en mur ifølge TV i går... selv om jeg har svært ved at se det kunsteriske i 'det
Hygge med "vandet"
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 16:58

Ups lidt fejl i min "kunst" stavning (tastaturvirus)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 16:59

Jep det er forklaringen! Mænd er kunstnere og kvinder forstår det bare ikke
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2005/10/17/123033.htm

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 17:05

Jeg har aldrig "sagt" ALLE mænd - har hele tiden brugt ordet nogle eller mange.......... Ikke sandt?
I det øjeblik at ekspedienten er i berøring med "tisse-mønter" kommer næste kunde altså også i mulig berøring med selvsamme mønter..........

Bjarne....... alle disse servietter kan VI så samle op efter din kone senere.......... ???

Og ja - tissende koner er for mig fuldt ud ligeså ulækre at rydde op efter - for der følger ofte en lille bunke papir med - så vi ikke kan nøjes med at spule med vand.

Handler ikke med noget der ikke kan undværes Men er genbo til en offentlig P-plads

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 17:06

"naturens pensel"
Nå ja det jan "den" vel også kaldes

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 17:14

melbit du har en usædvanlig negativ indstilling til dine medmennesker. De urinerer over alt og nu er min kone et skovsvin. Faktisk er hun så god ved naturen, at det ind imellem kræver grundig oprydning i kardanboksen (lille rum foran gearstangen) når plastposerne er sluppet op.

Man bliver da fristet til at spørge om dette er et alvorligt tilfælde af "penismisundelse" selv om jeg ikke rigtig tror at det findes med det udbud der findes af hjælpemidler.

Hvis jeg nu havde skrevet noget negativt sommed ligt god uvilje kunne kaldes kønsrelateret så skulle vi vist bare se løjer. Båååååk.bbååååååkkkk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 17:14

melbit... jeg er i bund og grund enig med dig, det er ikke særligt lækkert. Det offentlige må ku' overbevises om at opstille nogle flere offentlige "huse". I gamle dage hørte det faktisk med til de fleste P-pladsser.
Set ud fra valgmuligheden 1. Tis i bukserne 2. Tis på "træet", ja så er mit valg ikke særligt svært, og sikkert ikke helt svært for de fleste andre, at det så lige går helt galt i dine omgivelser... ja det er da ærgerligt.
Den der med skiltning omkring "video overvågning" ku' måske få "han-hundene" til at finde andre "træer" end dine.
Men ja i bund og grund er det ikke særligt "lækkert"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 17:18

Hmmm! 'den her kan ikke bruges mere http://www.dr.dk/DR1/kontant/2005/12/13191803.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 17:19

Prøv med et elektrisk hegn... 'det hjælper med garanti

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 17:36

Hallllooooo Bjarne........... Det jeg er sur over er ikke at folk tisser i skoven, på stranden og på offentlige steder. DET jeg bliver pissesur over er det sker på MIN grund, på MINE flagstænger, på MINE buske og på MIT hus.

Nej jeg kan ikke tillade mig at kalde DIN kone et skovsvin......... Det har jeg heller ikke gjort! Det var vist dig selv der udlagde ordet ulækker sådan?

Men jeg tror ikke at hverken du eller konen ville synes at det var okay at fremmede folk kom og tissede på Jeres grund eller hvad I nu ellers betragter som Jeres?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 17:49

Som den med faren der kom ind til naboen for at brokke sig over at sønnen havde tisset sit navn i den nyfaldne sne henne ved dem .Nåhh og hva så svarer nabofaderen det er da bare drengestreger.Ja det siger du men det er min datters håndskrift

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 17:51

eg tror at hun vaskede fingrene bagefter hi

Kommentar
Fra : M38

Dato : 09-01-06 18:04

Hej MELBIT.....

En interessant debat du her har startet !
Og den ligesom en debat om rygning bringe mange folk på banen hva......

Nu er det sådan, at jeg arbejder et lignende sted - hvor problemet med "Urinal-mænd" også er stort.
( og for den sag skyld piger /kvinder, der gør det samme... )
Sagen er faktisk den, at bag disse menneskers "manglende tankegang" ligger der jo det at man ikke har forståelse og respekt for andre menneskers ejendom.... man gør som det passer en - Der kommer nok nogle og ryder op bag efter.
"Er det så ikke tilladt at pisse i naturen længere ? " >> Nej, ikke i MIN natur ( altså på min ejendom )

Igen, Bjarne D : Du har da en helt fantastisk evne til at opfatte andres mening, som et direkte angreb på dig eller din kone. Heller ikke jeg vil kalde din kone et skovsvin ! Men efterlader I de såkaldte pisseklude tilfældige steder i naturen efter endt ærinde - ¨så findes der vist ikke et bedre udtryk for din kone.......

NEJ - Lad os nu se nogle dejlige unge pigenumser i det fri.... så er der da lidt spændende at kigge på

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 18:07

melbit, skulle DET være en undskyldning?

Det er da klart at ingen bryder sig om at få sit hus og hæk mm. overtisset og mange er desværre plaget af den slags fordi antallet af toiletskure aldrig er tilstrækkeligt eller tilpas hygiejniske (og nogle er primitive og ublufærdiege). Der føler jeg med dig, men generaliseringerne har mistet det humoristiske præg når man kæmmer alle over en kam.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 18:11

M38, du er usædvanlig grov for den eneste der nævnte efterladenskaber er melbit, og det helt uberettiget.

Citat
Bjarne....... alle disse servietter kan VI så samle op efter din kone senere..........

i har en besynderlig metode med beskyldninger om noget man ikk ehar skrevet eller gjort, når nogen modsiger jer.

Kommentar
Fra : M38

Dato : 09-01-06 18:33

Nej Bjarne, det er da dig der er grov ( ikke over for mig.....men visse andre)
Når man nu vil klippe andres citater ud - Bjarne - SÅ FÅ DET HELE MED....... i tilfælde af du bruger høreapparat

Melbits citat afsluttes med ind til flere spørgsmålstegn ( de ser således ud : ???? ) og betyder da vist at det var et spørgsmål til dig.

...... Har efterhånden flere fine numser på digital-kameraet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 18:38

M38 det var manipulation der vil noget.
Hvem pisser nu territorie af?

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 09-01-06 18:39

Bjarne......... Du læser ikke ret godt! Eller VIL du bare ikke forstå hvad der bliver skrevet?
Jeg spurgte om hvad du ville synes om at der dagligt kom mænd og damer for at tisse på noget af dit? Svar udbedes......... Eller er det også for svært for dig?
Og det er da ingen undskyldning at der IKKE findes offentlige toiletter eller at de er ulækre. Det kan da overhovedet ikke være mit problem. Hold dig til de offentlige områder- så bliver der ingen ballade. Og hils konen

Kommentar
Fra : M38

Dato : 09-01-06 18:51

Bjarne :
Hvem af os er den manipulerende ? Jeg er ikke helt med....... prøv at gå op i Melbit's spørgsmål en gang til og kig......
Nuvel ikke mere snak omkring det...... back to basis, altså emnet.

Jeg synes det er noget gimme svineri, at være udsat for at folk pisser op af og på MIN ejendom / grund - Det findes der ingen undskyldninger for - Men jeg må konstatere, at folk ikke længere har respekt for andre menneskers ting - Et egoistisk samfund vi efterhånden har fået lavet.
En ting, der dog undrer mig såre.... Er det så de unge mennesker, der er de værste til pisse hjørner ?? -- Næ og nej, det er de middelaldrende og ældre, der er langt de værste og den aldersgruppe er vel opdraget til at have respekt ?

( Desværre ikke SÅ mange unge piger )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 19:22

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-06 21:15

Jeg forstår så udmærket Melbits harme

..derfor bør jeg også have påængårnø for; dels mit go'e humør, dels for min uovertrufne løsningsmodel :

Gi' tisse drengene dét de vil ha' : ET HEGN MED TISSEHJØRNE I UMIDDELBAR NÆRHED AF P-(isse)PLADSEN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-01-06 22:15

Jeg har ikke læst hele tråden, men....
Kode
Hvor der er mulighed for at stå i fred og mulighed for håndvask

Jeg foretrækker helt klart også håndvasken.
Den passer bedre i højden.
Da jeg var lille lærte min mor mig, at vaske hænder, efter jeg havde niflet.
Og min far lærte mig, at lade være med at pisse på fingrene.
Kvinders logik med at det er koldt at komme til at sætte sig på et toiletsæde, fordi vi ikke har slået sædet ned, holder ikke en meter.
MAN SER SKI' DA EFTER FØR MAN SÆTTER SIG !
Hvad nu hvis i kommer til at sætter jer på et sæde hvor begge sædedele er nede ? ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : lille_pigen

Dato : 05-02-06 17:53

jeg går ud fra at de bare er
eller bare anderledes. det er et mysterium der ikke vil blive løst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-06 18:14

Hvad gør 'damer' ved en P-plads, når de holder ind og er trængene?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-06 18:16

Retorisk spørgsmål

De stiger ud, sætter sig på hug bag bilen og;

...tisser på deres fødder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-02-06 18:44

Hmm

Citat
Hvad gør 'damer' ved en P-plads, når de holder ind og er trængene?

Det gør vi ikke! Vi sidder og bliver mere og mere grønblå i ansigterne mens vi stirrer efter Pskiltet MED det lille BEFRIENDE 'wc' påtykt!!

OG - så er det i øvrigt fløjtende ligegyldigt hvor stinkende ulækkert faciliteterne er, for så SKAL vi altså bare!
Sagen er dén at vi KENDER vores situation - vi har forudset den hjemmefra og derfor medbringer vi selv diverse papirting til at lægge på 'sædet' (mange gange et ISkoldt rustfrit stålsæde (fordi nogen faktisk stjæler toiletsæder, forstå det hvem der kan)).

Akut tissetrang?? Jamen.....KØR HURTIGT

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-02-06 23:27

Kan man slippe for en fartbøde med den begrundelse?

Kommentar
Fra : ZoerenJensen

Dato : 16-06-06 18:46

Forstår udemærket problemet, og det irriterer mig grænseløst at vi har så mange drankersvin som i mit område. Jeg oplevede den anden dag at en gammel klovn stod og pissede op ad en mur - 30 meter fra den Shell-station hvor han køber hans bajere - hvorfor ikke låne deres toilet. Jeg tilbød svinet en tæsk og så kom alle drankervennerne ham til undsætning. Godt nok var de fleste af dem ikke i stand til at stå oprejst men der var mange. Til mit held kom en flink palæstinenser forbi og tog mit parti, så svinene måtte flytte sig.
Jeg er selv dagligt i skoven og ser ikke noget galt i at tisse hvor man ikke generer andre, men at stille sig op åbenlyst 30 meter fra et toilet - det er fandeme svineri så det basker.
Tror det eneste der hjælper er tæsk, fordi de tosser er så langt ude at de har mistet enhver form for selvrespekt og derfor ikke kan fatte det anderledes. Jeg har efterhånden smadret op til flere cykelpumper på den bekostning, da det er så dejligt nemt at smække dem en i skalden med en sådan, når man kører forbi.
Stedet det ovenstående har fundet sted er ved Shell-stationen i Brabrand ved Bazar Vest.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-06 20:27

ZoerenJensen -> Ikke for at tage parti for nogen, men man kunne vel med rette sige det samme om hundeejere i byerne, hvis 'kæledyr' strinter og overpisser alt fra fortove, trappetrin, parkbænke, butiksruder og indgangspartier ..til parkerede cykler og barnevogne.

..og påpeger man svineriet?

Tjaeh... så ka' man edder-perke-mig få tæv

...eller en lang belæring om 'dyrets' natur og betydning som kulturel arv i vort moderne single samfund

..og der er langt flere hunde end 'drankersvin'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 16-06-06 21:17

Hold da festival ZoerenJensen - nogen har vist ikke bare tisset 30 m fra tanktstationen - tror sørme, at din sukkermad lå lige i skudlinjen....

Nej, man bliver ikke mindre tissetrængende af at få tæsk, og nej, man får ikke en bedre moral af at få tæsk.

(I min verden er det et udtryk for langt værre moral at give nogen tæsk en at pisse op af en mur - men sådan er vi jo så forskellige)

Vaxen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-06-06 22:08

JEG BRUGER PAMPERS !
VI ALKOHOLIKERE HAR SGU' IKKE TID TIL AT GÅ PÅ TOILETTET !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-06-06 22:18

Forstår udemærket problemet og det irriterer mig
grænseløst, at vi har så mange voldssvin som i mit område.
De skulle ha noget sprut.
Tror det eneste der hjælper er sprut, fordi de voldstosser er så langt ude, at de har mistet al min respekt og ikke fatter de er for langs ude. Jeg har efterhånden hældt
indtil flere flasker Gammel Dansk på dem, da det er så dejligt nemt
at hive proppen ud, når man ikke kan finde øljernet.
Men de voldssvin bliver sgu' bare endnu dummere.
Håber de får en celle med håndvask, så de ikke skal pisse i hjørnerne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-06-06 23:21

Citat
Jeg tilbød svinet en tæsk

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-06-06 23:23

sorry - men jeg kunne altså ikke lade være

At tage en tråd op, der har været afgået ved døden siden februar måned, for at fortælle at man bare skal tæske hinanden, så kan problemerne løses - dét synes jeg er grumt....

Sorry sorry

Go' weekend (slå nu ikke for hårdt)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-06 09:39

Som Gambrinus vil jeg sige: Skal man slå? Så bør man slå sig på flasken!

</MOLOKYLE>