/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Butikker i/ved Rostock/Puttgar
Fra : Malkekoen
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 08-01-06 13:11

Ja, niu skal det være. Finanserne er små, så bliver nødt til at købe mit Samsung fjernsyn i Tyskland - desværre.

Derfor: Hvad ligger der af butikker med fjernsyn/elektronik/computere i Rostock (udover Mediamarkt)??? I nærheden af Puttgarden kunne også være en mulighed...

Det må også gerne være internetbutikker, bare det kan afhentes fysisk i omegnen af Rostock.

Håber meget I kan hjælpe............

Ps. Jeg er helt på det rene med garanti/problemer osv. ved at købe i Tyskland, så.......... ingen kommentarer desangående, tak!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-01-06 14:21

Du skriver ikke noget om hvilken model eller type du ønsker fra Samsung....... Alene det gør det jo svært...
Men prøv at gå ind på kelkoo.de og søg på netop det apparat du ønsker -der kommer der forskellige forhandlere op og de kan du jo kontakte og se om de kan sende det til Rostock eller måske der ligger en forhandler der i nærheden

mvh sverola

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 08-01-06 14:39

Det drejer sig om et Samsung LE-32M61B, LCD tv. Der er ca. 5000-6000 at spare ved at handle i tyskland generelt. Jeg har kigget på www.preissuchmaschine.de, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle forhandlere tæt på grænsen.

Samtidig har jeg svært ved det tyske, og håbede derfor at nogle kunne hjælpe mig.

Da jeg også skal bruge lidt forskellige computerstumper, kan jeg bruge flere slags butikker.

Jeg tror ikke, man kan få nogen butikker til at sende til Rostock/Puttgarden, medmindre de fysisk har tilknytning dertil.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-01-06 14:55

http://www.pcspezialist.de/stores/Bundesland8/Partner2316/index.php

Her ser det ud til at de har det meste eller kan skaffe det...
Skulle du have brug for hjælp med det tyske så bare send en mail så skal jeg prøve at oversætte
mvh sverola

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 08-01-06 15:01

Tusind tak for linket! Kan dog ikke finde føromtalte fjernsyn :(........

Og tak for tilbuddet mht. oversættelse - kan være der bliver brug for det!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-01-06 15:07

jeg så heller ikke tv'et men da du skrev at du skulle have en del pc ting kunne det jo være at man kunne sende dem en mail og spørge om de havde de ting hjemme samtideg med om det var muligt at de kunne skaffe det tv du er ude efter,så det lå i butikken når du kom ....... bare en tanke
Men hvor i DK bor du egentligt??

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 08-01-06 16:36

Bor på midtsjælland.... Jeg prøver at kontakte dem. Mediamarkt ser også spændende ud...