/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
bentjuul
Fra : ans
Vist : 683 gange
200 point
Dato : 08-01-06 11:13

Tak for lån

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-06 11:15

Tak ans, det er alt for meget.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-06 11:17

Så er det op til dig bentjuul. ´

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 08-01-06 12:59

velbekommen ans, det har været morsomt at følge og god underholdning. Det nye du har fået er nu meget genialt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 13:02

Det nye er "standard" hos kandu.

Det var god underholdning

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 13:06

Det er længe siden jeg har grint så meget af indlæg som da jeg kom hjem i går og læste de par tråde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 13:18

Det var også tæt på, at jeg skulle ringe til 112 for at få førstehjælp.

Når man læser trådene på nuværende tidspunkt, vil det være svært at forstå det sjove.

Nu er der ikke mere i' error logoet, men det kan jo komme tilbage, der er nok en eller anden der har hugget det.

Men tak fordi jeg måtte låne det, det virkede, som det skulle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 13:28

Top underholdning - og slet ikke underligt, at det netop var "kloge Åge" der hoppede på joken

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 13:35

Det sjoveste var, da han troede, at de brugere han havde blacklistet også så i' error logoet, der var jeg ved at falde ned af stolen af grin.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 13:36

Skægt at se hvordan et logo kunne bruges som madding - og jeg tror sgu at "Kloge Åge" tror på det endnu

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 13:39

Ja ans, det var netop hvad du siger, der gjorde udslaget for mig..

Jeg brækkede mig rent ud sagt af grin

Men det var det værd! LOOL

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 08-01-06 15:56

"Der er intet der forener, som en fælles fjende", citat, "en eller anden", men hvilket fællesskab!

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 16:02

Tak for svaret bentjuul.

Dit logo er 5 ***** værd

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 16:07

Tak ans, du bruger det bare som du vil

//bentjuul