/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Skiferie Stöten (Sälen)
Fra : Vindrue
Vist : 759 gange
50 point
Dato : 07-01-06 22:09

Hej Allesammen.
Er der nogen af jer der har været på skiferie i Stöten i Sverige indefor de sidste par år, og kan fortælle lidt om det? Pister, aktiviteter osv. for de unge.
Jeg skal derop med familien i uge 7, og vil gerne vide lidt om hvad der venter os
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Bowie112

Dato : 09-01-06 23:26

Hey ja jeg har været der...
Det er altså et kanont sted... Gode pister men jeg vil sige at stedet er mest for nybegyndere, men det var jeg også da jeg prøvede det. Men et udemærket sted... Det er også lidt smådyrt deroppe men det er ikke galt!
Her er en side hvor der står beskrevet noget om stedet:

http://www.fjeldferie.dk/vinter/stoten.php?Kat=vinter&page=108

Håber du kunne bruge svaret til noget

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 14-01-06 14:48

Hej. Tak for svaret. Hvad er der deroppe udover pister? Altså andre aktiviteter om aftnenen osv? Er der noget du kan anbefale at prøve?
Tak for linket, det er netop fjeldferie vi skal rejse med, så vi har papirerne derhjemme.

Accepteret svar
Fra : Bowie112

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-06 16:13

Der er nogle gange aften-skiing hvor der er lys på OL-bakken hvor man kan stå.. Så er der en bar, og en lille svømmehal, meget hyggeligt...!
Ellers burde du kunne læse om det via linket...
MVH Bowie

Godkendelse af svar
Fra : Vindrue

Dato : 30-01-06 16:53

Tak for svaret Bowie112.