/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Plakater af kendte malere
Fra : allanni
Vist : 3964 gange
100 point
Dato : 07-01-06 10:41

I hvilken butik i enten Horsens, Vejle Århus eller Silkeborg har de et stort udvalg af plakater (80x60 cm) af kendte malere (f.eks. Monét, Van Gogh, Krøyer) uden ramme?
Bilka og Kvickly har næsten kun børne- eller ungdomsplakater og gallerierne har efterhånden "kun" rigtige malerier.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-06 10:50

Hvis du har mod på det, kan de købes via nettet

http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=484219034&c=&search=monet

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 07-01-06 11:29

Det allerbedste du kan gøre, er at køre op til Lousianna i Humlebæk.
I deres forretning kan du få alt hva hjertet begærer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-06 11:50

Nååå ja, at kører fra Jylland til Nordsjælland er jo ingen alder

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 07-01-06 11:56

Nu er det jo nok muligt de har en hjemmeside, skal vi ikke gætte på det?

Desuden er det da ikke nogen vej at ta' hvis man er interesseret i en ting.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-01-06 13:28

I Silkeborg f.eks. ville jeg prøve hos Bog & Ide, og jeg mener også, at man på Silkeborg Kunstmuseum kan købe plakater af forskellige kunstnere.

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 15:03

Århus Kunstmuseum evt.? Kun et gæt...

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 15:03

Uuups! Aros!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 15:46

http://www.skinneruprammer.dk/shop/default.asp
Prøv at snus lidt på denne link........Det er jo ikke umuligt at de har lige netop det du søger efter ...Og så er det jo ikke på Sjælland

Kommentar
Fra : steno

Dato : 07-04-06 00:55

http://www.franskkultur.dk/billedkunst.html prøv ovenstående link: http://www.franskkultur.dk/billedkunst.html Jeg prøvede den første Webmuseum og der var masse af billeder i fremragende kvalitet.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : steno

Dato : 07-04-06 01:11

tilføjelse

Du kan bare gemme billederne, og hvis du selv har en A4 printer, kan du lægge dem over på en cd-rom og tage den over til en der har en A3 Printer (297x 420) - eller gå til lokale med A1 printer (594x841) - det har jeg gjort her hvor jeg bor. Gik ned til min fotohandler, som klarede i prima kvalitet.

steno

Kommentar
Fra : Wauder06

Dato : 21-11-06 11:40

I århus er der 2 plakatforretninger: Plakaten, der også har en hjemmeside, hvor man kan købe plakater på nettet.
Desuden en forretning der hedder Expo på Skanderborgvej