/ Forside/ Teknologi / Internet / Spørgsmål
10  bentjuul 20076
10-fingersystem
Fra : lham
Vist : 782 gange
50 point
Dato : 07-01-06 07:26

hvor finder jeg et gratis godt dansk program til at lære 10 fingersystem på

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 07:52
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-06 08:01

Du kan også låne en bog på biblioteket, kedelig med effektiv, datteren lærte systemet efter den

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 07-01-06 11:51

Hej du kan hente et her
http://www.jelsbjerg.dk/10_Finger_system_ver.2.0.exe

mvh. Mad-Nuser

Kommentar
Fra : elmy10

Dato : 12-01-06 22:38

Prøv evt. at tag en kopi af tasteraturet fra dit kontronpanel. Og særlig godt er det hvis du kan forstørre kopien.
Sæt små klistermærker på knapperne - og så er det bare derudaf.
Husk kun på venstre hånds lillefinger sættes på "a" og så sættes fingrene ellers bare vandret på knapperne - der sættes ikke fingre på tasterne h og g. Men det kan man mærke, for på tasterne f og j er der en lille forhøjning i form af en lille streg.

Prøv det - min datter lærte det på denne måde, da hun ville undgå et eller to fingersystemet.