/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk udfylde felter
Fra : TBjorn
Vist : 625 gange
50 point
Dato : 06-01-06 23:08

Hej!
Hvordan er det nu man slår den funktion til eller fra, der gør at windows husker hvad man har udfyldt i forskellige rubrikker på hjemmesider.

Det kunne være et sted med logon, hvor den så gemmer dit logon og eller kode så du ikke skal skrive det hele næste gang.

Kan ikke huske hvad funktionen hedder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 23:16

Når jeg har været inde i internetindstillinger og slettet cookies og midlertidige tempfiler, kan min hotmail konto ikke huske mit navn mere, om det også gælder andre steder ved jeg ikke??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-06 23:26

For at komme til funktionen skal du i Internet indstillinger, bruger du Internet Explorer, kan du kilkke på Funktioner gå ned og kilk på Internetindstillinger, under fanebladet Indhold, finder du Autoudførelse den klikker du på og derinde kan du fjerne eller tilføje flueben, Internet indstillinger kan også findes i Kontrolpanel, var det til at hitte ud af ellers spørg igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 08:56

o.v.n. har ret men glemmer noget - så du skal i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - under autoudførelse finder du webadresser, formularer og bruger og adgangskoder i formularer - her kan du vælge hvad der skal huskes og ikke huskes ved at sætte eller fjerne flueben

Godkendelse af svar
Fra : TBjorn

Dato : 08-01-06 00:01

Tak for svaret o.v.n..