/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
klima i indien.
Fra : casper0606
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 06-01-06 18:05

Hej alle.

Jeg skal med min kæreste til indien fra 1 marts til sidst i maj, er der nogen der har erfaringer fra rejser dertil......

Hvis der er nogen der kender til et sted man bare må opleve er de også meget velkomne til at skrive et indlæg..

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-01-06 20:13

Har ikke været der (endnu) men du skriver jo ikke hvor i Indien i skal hen eller hvad du gerne vil opleve...Det er vanskeligt at bedømme andres interesser....
Jeg bor i Norge og har flere gange haft spørgsmål ang hvad folk skal se her......Det vanskeligt fordi det jeg kan lide er jo ikke sikkert for andre ...Prøv for sjov skyld at tænke hvad du ville forslå mig at se hvis jeg skulle til DK ...
Jeg tror at du skal bruge internettet og læse om kultur/helligdage/seværdigheder/osv...Det er jo ofte at et land har en begivenhed som er værd at opleve for turister (her i Norge feks 17 maj)
Jeg kan desvaærre ikke hjælpe dig videre men måske kommer der andre og bedre forslag....
God tur

mvh sverola

Kommentar
Fra : casper0606

Dato : 07-01-06 16:19

Jamen sverola..

DEt var fordi jeg ville høre om det i det hele taget ville være galimatias at tage afsted på det tidspunkt, altså om det ville blive for varmt for os,

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 16:26

ok..godt ord igen............Men prøv at se den her link http://www.anneogdan.dk/?menu=1&newsid=13
De skriver at der er hedt i marts (der hvor de bor) men måske kunne det være en ide at skrive en mail til dem for de er jo der hvor du/i gerne vil hen
Desværre at jeg ikke kan hjælpe mere....

Mvh sverola