/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Links virker ikk' mere
Fra : myg
Vist : 467 gange
10 point
Dato : 06-01-06 18:00

Jeg bruger TDC-webmail, og i kandu's mails virker linkene ikke mere efter "moderniseringen". I det hele taget er disse mails ikke så nemt overskuelige som før.
Hvorfor virker links'ene ikke og hvorfor er der vedhæftet en logo.gif fil hver gang???
Det er frygtelig irriterende, at skulle sidde og kopiere linket for at indsætte det i en browser manuelt ved hver mail !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 18:08

Skriv til kandu om problemet, du er ikke den eneste, der har det problem

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 15 point
Dato : 06-01-06 18:09

Forstår ikke dit problem, jeg sidder også på Webmailen lige nu, og har ingen problemer. hvis det kniber med at åbne linkene, så prøv at holde Ctrl-tasten nede når du trykker på linket

Giver dig ret i at det er irriterende med vedhæftningerne.

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : myg

Dato : 06-01-06 18:12

UPS
Jeg sad og åbnede nogle mails fra i går - hvorefter jeg skrev indlægget (har tidligere skrevet det til kandu-folkene uden respons).
Nu åbner jeg mails fra toppen af listen og det ser unægtelig anderledes flot ud - og linksene VIRKER !

Hvorfor ved jeg stadig ikke, men lad os håbe det bliver ved med det.

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 06-01-06 18:13

Tak for svaret clou.

Ikke fordi jeg blev klogere, men det du skrev var jo rigtigt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 18:27

myg -> ..samme problem hér (TDC), men jeg blev også gædeligt overrasket !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 18:29

Ps. De vedhæftede grafikfiler = Kandu's Logo ..er vi også sluppen af med

Alle tiders Tipper-Topper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 18:38

Det er stadig irriterende at man skal åbne mails fra kandu for at se, hvad det drejer sig om.

Der står heller ikke, som "i gamle dage" om spørgsmålet er lukket eller ej.

Tidligere fik vi meddelse om "Kommentar er accepteret som svar" eller "Din kommentar er accepteret som svar"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 18:42

ans -> Korrekt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : clou

Dato : 06-01-06 19:04

Velbekommer og tak for pointene