/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
bentjuul
Fra : ans
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 06-01-06 13:38

Dette er en prøve på om jeg er blacklistet

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 06-01-06 13:52

nope.. men du kan hurtigt blive det

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 06-01-06 14:04

hvordan vil du teste det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 14:08

Det vil tiden vise

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-06 14:20

Hvis du bliver blacklistet fra dine egne spørgsmål bent så har du nok et problem.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-06 14:21

Vrøvl det var jo Ans der skrev.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 16:05

Den er sq god Ans. Jeg hænger lige på - og ser om også jeg er blacklistet

Det minder sq ærlig talt lidt om dating siderne LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 16:16

Creamy, du blir' bare hængende

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-06 17:11

Hej her i tråden
Jeg har som udgangspunkt blacklistet alle til at deltage i de kloge spørgsmål jeg stiller, men jeg ophæver gerne den blacklistning mod at få tilført påænger fra hver enkelt.

Jeg har også erfaret at en enkelt bruger har blacklistet mig her http://www.kandu.dk/spg80188.aspx i dag selvom jeg kun har haft to kloge kommentarer til spørgsmålet så nu er jeg i samme båd som ans og Creamygirl hvorfor jeg straks vil ophæve blacklistningen for dem - hvilket I vil kunne se på min brugerikon ud for min kommentar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 17:13

Hold kæft en knold du er

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 17:20

bentjuul

Velkommen i klubben

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-06 17:27

ja, jeg tror sgu han røg på den for det kan da ikke være på grund af den seneste kommentar jeg havde

Nåh, men det har nu vist sig at andre også tror at blacklisningen af dem er ophævet - hvorfor der må strammes op igen

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 17:30

Fed humor bent - Fortsæt endelig

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 18:24

Tak for svaret bentjuul.

Så kan du godt skifte dit logo igen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-06 18:34

Jamen ans dog, jeg havde jo hvidlistet dig og Creamygirl så du havde ikke behøvet at forhøje til så mange påænger - Men det må så betyde at du har fået plads på min hvidliste til evig tid

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 18:49

Jeg kunne godt li' dit logo.

Hvis du ikke vil bruge det fremover, så vil jeg godt overtage det