/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Daglig tilførsel af point?
Fra : molokyle
Vist : 823 gange
50 point
Dato : 06-01-06 11:19

Forleden da jeg loggede ind kom der en blå pop-up i nederste ventre hjørne der kungjorde:

Da det er første gang du logger ind idag tildeles du 10 point du kan bruge til at stille spørgsmål.

Jeg har ikke siden set denne pop-up og jeg har desværre ikke lagt mærke til om jeg har fået disse point i går og idag.

Er der nogen der har bemærket noget i den forbindelse? Set pop-up'en? Fået pointene?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Monsen1234

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-06 11:25

Første gang jeg logger på hver dag, popper den hos mig med 10 point

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 06-01-06 11:25

heller ingen pop up, men lagde da heller ikke mærke til pointantal, men gør det næste gang
mvh steen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 11:25

Det har jeg.

Jeg har set den pop-up når jeg har været "på" sent på aftenen og det så er blevet "en ny dag".

Men jeg får tilskrevet mine 10 point, hver dag.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-01-06 11:28

Ditto he r

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 11:28

Den puppede ikke op idag, men jeg lagde ikke mærke til om jeg fik point. Den puppede heller ikke op "sent" igår aftes, men det kan da godt være jeg fik point der.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 12:06

Jeg vil prøve at tjekke det i morgen også så. Jeg har imidlertid ikke modtaget emiler om at der var kommet kommentarer fra jer til dette spørgsmål. Jeg måtte selv tjekke manuelt. Jeg får iøvrigt heller ikke besked, hvis jeg har fået accepteret en kommentar af en anden bruger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 12:09

Hov... nu fik jeg emilerne om jeres indlæg i denne tråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 12:10

Jeg får mails til dette spørgsmål, men jeg får ikke mails om accepteret svar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 12:12

..og som Camillasmoster har bemærket andetsteds; får man heller ikke en emil om at et spørgsmål man deltager i er besvaret til anden side.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 12:13

Godt bemærket

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-01-06 12:14

får tildelt de 10 point hver dag (boksen popper op med beskeden)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 12:22

Hm.... noget kunne tyde på det er Københavns kommunes sikkerhedsindstillinger der 'sorterer' pop-up'en fra, da jeg fik den hjemme, men ikke de sidste 2 dage hér på jobbet.

Som sagt tjekker jeg i morgen (dvs. inat), når jeg igen logger på hjemmefra første gang i 'det nye' døgn.

Forøvrigt kan jeg se af emilerne at kandu's emilserver er ca. 40 min. foran i tiden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 06-01-06 12:22

Hos mig er beskeden poppet op hver dag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-06 12:30

Får popups!

Men emilerne kommer sent

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-01-06 13:17

Den poppede senest op hos mig i aftes, men så gjorde den det til gengæld også 20-25 gange.

Fik dog kun 10 point en gang

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-06 13:27

Jeg må indrømme, at jeg ikke har en disse styr på poængerne.

Kaster mig bare ud i det sjove ved at hjælpe, og sporten i udfordringer.

Jeg synes, det er sjovt at se, når jeg får poænger - tæller, som skrevet ikke - det er kun et udtryk for, at jeg har fået anerkendelse for min viden å' så'en.

Samtidig lærer jeg en masse!

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-06 00:17

Har lige fået pupop' og ti point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 00:19

Det samme her, hva' så med dig molo?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 00:36

Pop up, jes!

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-06 00:48

Tak for svaret Monsen1234. Nu er jeg mere rolig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-06 00:50

Jo jo.. den var go' nok

..så nu ka' jeg rigtig dele påænger ud

</MOLOKYLE>