/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BILLED TIL PROFILEN
Fra : AG112
Vist : 782 gange
50 point
Dato : 04-01-06 19:51

JEG HAR PRØVET AT DOWNLOADE ET BILLED TIL PROFILEN
DET ER 42 X 46 PIXELS
FYLDER 9,95 KB
OG ER 1,62 X 1,48 CM

ER DER ANDRE DER ER STØDT PÅ PROBLEMET, ELLER HVOR HAR JEG GJORT FEJL.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 19:56

Det er for stor i KB - hvis det er i stedet for den ludobrik man ser nu, billedet hertil må max fylde 60x75 px og kun 5 KB

//bentjuul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-01-06 19:57

Og det er i GIF eller JPG filformat ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 19:57

Derimod må det billede du har inden på din profil fylde 200x200 px og være på 10 KB

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-06 20:14

Hvis det er til det store billede man ser, hvis man klikker ind på din profil, må det næsten være fordi filen er forkert, altså ikke en Gif eller Jpg, da målene ikke er overskredet

Citat
Upload billede
For at uploade dit eget billede, skal du overholde følgende regler:

Dit billede må højst være 200x200 pixels
Dit billede må højst fylde 10kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 20:15

AG112.... jeg har idag, fået dette program til at gøre billederne mindre, jeg har ikke fået prøvet det endnu, men ved at det virker

http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-06 20:17

tjah - det er så besvaret på alle måder nu - prøv så at opdatere og vente lidt så skulle det være der

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 22:05

Alle billedbehandlingsprogrammer kan ændre størrelsen på et billede, du skal bare gemme det som GIF så fylder de væsentlig mindre i KB. Prøv at se det jeg lige har oploadet det fylder ikke mere end 4 KB.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 22:08

Hvis du vil ha' hjælp til et at ændre et billede -så send ddet via mail - du finder min mail under profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 22:16

hehe, er det dig som lille Bent?! ...cute

Jeg er egentlig drønirriteret over, at man ikke kan oploade animerede gifs.
Er det mon meget vanskeligt at få implementeret i systemet?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 22:37

Creamygirl - det kommer nok bag på dig når jeg tilstår at det ikke er mig men et barnebarn. Du har ret man kan ikke oploade animationer, jeg har lige prøvet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 22:45

Pigen på min avatar er oprindelig en animeret danser..

Desværre virker det skidt ikke her på kandu, men nu har jeg vænnet mig til hende - og forestiller mig egentlig, at hun i stedet for at danse har taget positionen som den beordrende, der ytrer: "ut a min kiosk"

Sødt barnebarn du har der...Bedstefar Bent LOOOL

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-01-06 23:26

HEJ ALLESAMMEN
TAK FOR JERES GODE SVAR.
JEG HAR LAVET BILLEDET SOM JPG FIL.
MEN SOM bentjuul SKRIVER MÅ DET KUN VÆRE 5 KB DET ER JO IKKE RET MEGET, DET ER DA VIST KUN EN TEGNING DER KAN FYLDE SÅ LIDT.JEG HAR ÅBENBART MISFORSTÅET SAGEN
KAN ET FOTO LAVES SÅ LILLE OG ALLIGEVEL SES ??

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-01-06 23:34

HEJ IGEN
JEG HAR PRØVET AT LAVE BILLEDET TIL EN GIF FIL MEN I PHOTOSHOP ER DEN MINDSTE FIL JEG KAN LAVE BILLEDET TIL EN JPG FIL.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 23:38

Prøv at send billedet til Bentjuul. Han er vist ret skrap til den slags!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 23:38

Så send billedet til mig som jeg skrev tidligere så skal jeg forsøge mig, men send det så stort som muligt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-01-06 23:38

TIL NORDSTED1
JEG HAR PRØVET DET WEBSTED DU ANBEFALEDE MEN KAN IKKE ÅBNE DET, DEN SIGER DET ER UGYLDIG ELLER BESKADIGET.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-06 23:59

Dette program kan lave jpg om til gif og det ligner Photoshop meget http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

Det downloades direkte fra siden og længere nede kan du hente en dansk sprogfil til programmet. Når du har lavet dit billede i den størrelse du ønsker så vælger du "gem som" og her kan du vælge at billedet gemmes som gif.
Normalt kan man i Photoshop også vælge gif, når der gemmes som jeg har beskrevet.

Og ja, man kan godt lave et billede så lille - se billedet ud for mine kommentarer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 00:04

Bent, gider du lave et billede mindre for mig også?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 05-01-06 00:05

TAK
JEG ER NØDT TIL AT SE PÅ DET I MORGEN

HILSEN AG112

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-06 00:12

Bare prøv at send det mangorossa - så kigger jeg på det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 05-01-06 02:24

Har du eks paint kan du hente dit billede ind, venstreklikke på det, rediger, sæt ind fra... (uploade dit billede fra din pc) højreklikke og ned på stræk/vrid, sætte % til ca 10 og så gemme igen som jpeg.

Det virker hver gang... har du ikke paint så er jeg sikker på du har noget der minder om.
Ved ikke om dette hjalp men held og lykke.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 05-01-06 23:38

JEG HAR SENDT bentjuul BILLEDET, SÅ JEG ER SPÆNDT PÅ OM DET KAN LYKKES, AT LAVE DET TIL 5 KB, SÅ MAN STADIG KAN SE NOGET.
DET DU SELV HAR SAT I bentjuul SER JO FLOT UD.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 23:55

Ag112, jeg kan ikke forstå at det ikke virkede, som du kan se, har jeg fået billedet på af min hund, efter jeg brugte det program som jeg fik af IPM, men bare det lykkedes så er metoden jo underordnet, vi kan jo ikke ha' du forbliver en rød ludobrik

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 08-01-06 16:29

Tak for svaret bentjuul.
DET VAR LIGE DET JEG MANGLEDE FOR AT KUNNE KOMME VIDERE.
TAK FOR HJÆLPEN.
MED VENLIG HILSEN
AG112

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 17:03

Selv tak AG112 det se helt flot ud også inde på din profil.

Fortsat god søndag

//bentjuul