/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Foto / ludobrik
Fra : Monsen1234
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 04-01-06 15:56

Hej !
Jeg har Upload et foto i stedet for denne lodobrik billedet har de mål det skal have og jeg kan også se det under min profil, men hvorfor kommer det så ikke frem oppe til venstre hvor der stå brugerprofil ? Jeg har også i dag skrevet et tip men der kom ludobrikken også.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 15:57

jeg kan se at det også er ludobrikken der ses her

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-01-06 16:00

Dit foto er nok af forkert størrelse/format. Prøv at se om et andet foto virker bedre.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 16:03

ja men det er under de 200x200 pixel og kun 9 kb. og er i gif. så det skulle da være i orden

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-06 16:04

jeg gik lige ind i din profil, og så at du havde et billede der - det er ikke fordi, du er kommet til at sætte billedet ind det forkerte sted?
Altså som profilbillede i stedet for som Ikon? Tjek det eventuelt i Rediger profil

Vaxen

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 16:08

prøver lige

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 16:13

så var det i orden

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 16:18

hvordan giver jeg dig nogle stjerner, kan man ikke det mere ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-06 16:18

Grunden har været, at ikonet ikke ændrer sig alle stederne, før du har været logget helt af siden og logget på igen

mvh dova

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-06 16:27

Der var den jo

Var det det forkerte sted, den var sat ind så?

Det med godkendelse af svar fungerer ligesom før - bare tryk på accepter svar ved indlægget, så skulle det køre

Vaxen

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 16:30

det var det forkerte sted

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-01-06 18:03

Hvis du var en ludobrik....så var du slået hjem nu

Sorry kunne ikke nære mig

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-01-06 18:42

DET forstår jeg ikke!

Ikon-fotoet må da KUN være på 60x75 pixels.... Og kun fylde 5KB.............
Det er profil-billedet, der må være på 200x200 pixels og 10KB...

Har du fået sat et billede på 9KB ind som ikon?????

OG her har jeg slidt for at skrumpe min store hund til frimærkestørrelse...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-01-06 18:43

Det E R eddermame os et flot billede monsen! Det er helt sikkert!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-06 18:53

Jeg var inde og se på hans profil - der var et lille fint billede, som passede i ikonstørrelsen

Så monsen havde gjort alt det rigtige, men valgt det forkerte sted at sætte det ind....

Sådan kan det jo gå for selv den bedste....

Det lykkedes ellers helt fint at skrumpe din vaps, Birgitta - den ser dejlig ud

Vaxen

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-01-06 19:41

Ja er det ikke et fint billede, det er mit barnebarn for ca. 2 år siden han var syg og ser noget slap ud, så for at få ham til at se indnu mere mærkelig ud har jeg givet ham paryk og overskæg .
Til Birgitta nej jeg var nød til at lave billedet mindre, så det der er som ikon er under 5 kb. og 60X75 pixel men ellers også en sød hund du der har

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 07-01-06 16:37

Tak for svaret vaxen.