/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tildele kommando til knap !!!
Fra : Traffic
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 04-01-06 13:34

Der skal efterhånden indtastes email-adresse på de fleste hjemmesider hvor jeg handler !!!

Det må da være muligt at tildele en funktion til en knap på tastaturet.

F.eks. : F3 = minmail@privat.dk

Så når der skal indtastes mail-adresse trykker jeg F3 og vupti !!!!!!!!!!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 04-01-06 13:50

Du kan oprette en genvejstast i Word. Om den også gælder på nettet ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd. Nedenstående er fra Words hjælp-funktion:

"Klik på Tilpas i menuen Funktioner.
Klik på Tastatur.
Klik på det navn på eller den skabelon for det aktuelle dokument, som du vil gemme ændringerne af genvejstasten i, i boksen Gem ændringer i.
Klik på den kategori, der indeholder kommandoen eller et andet element, i boksen Kategorier.
Klik på navnet på kommandoen eller elementet i boksen til højre.
Hvis der er tildelt andre genvejstaster, vises de i boksen Nuværende taster.
Skriv den genvejstastkombination, du vil tildele, i boksen Tryk på ny genvejstast.
Klik på Tildel.
Bemærk! Tastkombinationen CTRL+ALT+F8 er reserveret til initialisering af tastaturprogrammering på tastaturer, hvor dette er muligt, og du kan derfor ikke angive denne kombination, hvis du bruger et tastatur, der kan programmeres."

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 04-01-06 14:07

>hvaderikkeibrug

Her kan jeg kun ændre allerede tildelte genvejstaster og ikke oprette nye !!!!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 04-01-06 20:00

Hvis du installerer google toolbar, er funktionen der.

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 04-01-06 20:01

Hvis du installerer google toolbar, er funktionen der.

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 04-01-06 20:01

Hvis du installerer google toolbar, er funktionen der.

Annuller spørgsmålet
Fra : Traffic

Dato : 05-01-06 00:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål

Jeg ønsker ikke hotbar eller andre lignende med en funktion/hotkey - det må da være muligt og skriver ? igen i aften !!

Nazgul