/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Billigste trådløse løsning?
Fra : cristian2
Vist : 586 gange
20 point
Dato : 04-01-06 11:58

Jeg har en løsning fra Unotel med fastnet, mobil og ADSL i samme pakke. Nu ønsker jeg en ekstra pc tilsluttet i hjemmet. Unotel foreslår, at jeg køber en trådløs Linksys, der hvor jeg kan få den billigt.

Er der nogen som ved, hvor den købes billigt?
Er dette den rigtige løsning?

Der ligger tilsyneladende et ikke aktivt netværkskort i min pc "1394-netværkskort". Er det den rigtige hertil?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-01-06 12:01

jeg har i 3 år brugt linksys WUSB11, den er god

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 30 point
Dato : 04-01-06 12:14
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-06 12:16

Jeg kan varmt anbefaleLlinksys WRT54GC
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138116

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-01-06 22:56

Ja LINKSYS produktet er godt opreklameret, og det er der nok en grund til at man har gjort det.

Selv bruger jeg en TopCom WBR654 på indgangen og en Blue Tinum BT-WAP 2010 i den anden ende, så jeg har to AP punkter.
De virker udemærket. De er nemme at sætte op, og så koster de ikke nær så meget som Linksys.

De fleste routere på markedet er ret gode. Det er nødvendigt at lave et godt produnk, her hvor der er så stor konkurrence på markedet.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 12-01-07 09:47

Tak for svaret ferik.