/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
hyperlinks
Fra : jej123
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 04-01-06 07:36

I hvilken mappe gemmes hyperlinks i min browser(Explorer6.0), så jeg ved en nyinstallation kan kopere dem ind.

mvh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 07:44

Jeg går ud fra du mener Foretrukne og hvis du bruger XP finder du dem under "Documents and Sttings" videre til
mappen med "Dit navn" og her under din mappe ligger der en mappe der hedder "ForetrUkne" og deri ligge alle dine links.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-06 07:54

Der var vist lidt galt med min staveplade her er en oversættelse !!

Jeg går ud fra du mener Foretrukne og hvis du bruger XP finder du dem under "Documents and Settings" videre til mappen med "Dit navn" og herunder din mappe ligger der en mappe der hedder "Foretrukne" og deri ligge alle dine links.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : jej123

Dato : 04-01-06 12:17

Tak for svaret bentjuul.

Det var lige det jeg havde brug, du kan måske også svare mig på hvordan jeg får gemte mails med i en nyinstallation.

Mvh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 12:44

Hvis du bruger Outlook Express som mailprogram så finder du alt hvad der ligger der hvis du går i "Documents and Settings" videre til "Dit navn" her finder du mappen "Lokale indstillinger" videre til "Applicationsdata" videre til "Identities" så kommer du til en mappe med en masse tal og bogstaver der kan se sådan ud "7EBDEC25-4E39......osv" den åbner du så er der en mappe der hedder "Microsoft" den åbnes og så er du fremme ved "Outlook Express" og heri er alle dine mails og de ligger som DBX filer.

Hvid du ikke kan se de mapper som jeg har beskrevet, er det fordi du ikke kan se skjulte filer, men så gør du således:
Citat
Vis skjulte filer og mapper

Når du kører XP skal du gøre således: Gå i kontrolpanet vælg mappeindstillinger herefter faneblade "Vis" under avancerede indstillinger [B]fjerner du fluebenene [/B]ud for "[B]Skjul beskyttede operativsystemfiler[/B]" samt "[B]Skjul filtypenavne for kendte filtyper[/B]" herefter skal du under skjulte filer mapper [B]makere[/B] "[B]Vis skjulte filer og mapper[/B]".
Nu skulle du kunne se skjulte filer.

og nu vil det være muligt at finde dine mails. Hvis du også vil vide hvor dine kontakters emailadresser er så lad mig det vide.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-06 13:30

Det lader til at vi ikke kan bruge fed skrift i citatboksene - så du får her hvad der står i boksen uden alle de B'er

Vis skjulte filer og mapper

Når du kører XP skal du gøre således: Gå i kontrolpanet vælg mappeindstillinger herefter faneblade "Vis" under avancerede indstillinger fjerner du fluebeneneud for "Skjul beskyttede operativsystemfiler" samt "Skjul filtypenavne for kendte filtyper" herefter skal du under skjulte filer mapper makere "Vis skjulte filer og mapper".
Nu skulle du kunne se skjulte filer.