/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
gamle tråde
Fra : Dr.W
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 03-01-06 10:15

Hej

Jeg undre mig bare over hvorfor man ikke kan læse svar fra et spørgsmål selvom det er noget tid siden det er blevet skrevet.
Jeg forstår heller ikke hvorfor man hele tiden bliver logget af systemet når man søger på noget.

mvh

Michael

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-06 10:19

hvis du hele tiden bliver logget af - kan det være du bruger empty temp folders ??? det oplevede jeg - undrede mig ret længe men fik da lige øje på den og fik sat tiden lidt op når jeg var aktiv her eller andre steder

Du kan sagtens læse gamle spørgsmål ved at gå ind i din historik og bruge nogen af de små sorte felter - for eks indvolverede - besvarede - abonneringer osv

Godkendelse af svar
Fra : Dr.W

Dato : 03-01-06 10:37

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk