/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
problem ved jeres kandu domæne
Fra : bevi54
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 02-01-06 20:00

Hej
Jeg har i dag modtaget flere mail fra jeres domæne.
Hvor der er vedhæftede filer som indeholder forkerte meddelser.
Mit virus program er heldigvis så dygtigt at det smider disse meddelser i skraldespanden,
men jeg ville bare lige orienterer jer om at i har et problem
i de forskellige grupper, det være sig windows gruppen og de tekniske grupper.
Så vil i ikke godt køre en rens på jeres grupper så jeg og nok også andre er fri for at få
behæftede filer som ikke skal være der.
Med Venlig hilsen
fra et medlem af gruppen
Bevi54
Benthe Jensen.
Svar kan sendes til bevi14@gmail.com

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-06 20:12

Bevi54 efter at kandu har skiftet udseende - så har de mails vi får også ændret sig, bl.a. ved at logo og teksten i mailen er vedhætede filer og der er ingen virus i dem jeg får.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-06 20:13

vedhætede = vedhæftede

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-06 20:30

->bevi54
Jeg har nøjagtig det samme problem.
Da der tilsyneladende er nogle der ikke har dette problem, må det skyldes forskellen i div. virusprogrammer.
Jeg bruger F-secure og den smider også de vedhæftede væk.
Kanduteamet har sikkert travlt i denne tid så vi må væbne os med tålmodighed.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-01-06 21:04

Hej dabj
Så er jeg ikke alene om det problem, jeg kører også F-secure og den tillader ikke den slags meddelser.
Spørsmålet er så bare hvad kandu kan gøre ved det.?

Det fungere ikke som det har gjort før jul, og det er lidt dumt.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-01-06 21:07

Til Bentjuul
Jeg talte ikke om virus, jeg talte om forkert vedhæftede filer og det er en helt anden sag.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-06 21:16

Bevi54 jeg skrev virus fordi du skrev
Citat
Så vil i ikke godt køre en rens på jeres grupper så jeg og nok også andre er fri for at få
behæftede filer som ikke skal være der.

og det er som jeg skrev, at kandu.dk's nye mail har logo og tekst vedhæftet - det var bare en oplysning.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-01-06 21:33

Ja jeg venter bare på kandu får løst problemet og så klarer mit program for at holde min maskine ren for snavs.

Jeg ved ikke hvilken form de har lavet det i, men jeg ved det er irreterende, at det kører så skidt
som det gør, at man hvergang i svarer på spørgsmål eller svarer igen og man skal have den mail
som man før i tiden kunne få uden problemer nu kommer med problemer.
Så det er kun rimeligt at de få det til at køre igen, så det ikke skal være til irretation for brugeren.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-01-06 22:05

Hej igen
Nu har jeg rettet min profil her på kandu og det ser ud til, at det ikke er kandu, men tdc der har et problem
for jeg har ændret min email og har intet problem nu efter ændringen, så jeg har selv løst problemet.
Tak for at i gad være med til dette lille problem som er løst nu.
MVH Bevi54

Godkendelse af svar
Fra : bevi54

Dato : 02-01-06 22:10

Tak for svaret dabj.
Jeg har selv løst problemet - jeg skiftede min email til gmail i stedet for tdc og så har jeg ikke fejlen.
Men tak for at du kom ind.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-06 23:02

->bevi54
okay--det er måske løsningen midlertidigt--det prøver jeg også