/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Krisepsykolog her og nu !
Fra : Gambrinus
Vist : 1925 gange
50 point
Dato : 02-01-06 19:54

Jeg er helt hylet ud ad den, stresset, forvirret, ……
Krisepsykolog her og nu !
Efter en hel Jul uden Kandu er det godt nok en brat opvågning.
Jeg spildte Whisky i mit tastatur i går, så det er stadig i tørretumbleren.
Knapperne på den her staveplade sidder helt forkert.
Et nyt Kandu som man først lige skal finde ud af.
Bunker af spørgsmål og kommentarer man skal læse igennem og kommenterer.
Før ku’ man se i sin profil, hvor mange svar man havde fået godkendt.
Nu får man sgu´ også smidt i hovedet hvor mange der ikke er blevet godkendt.
Det er sgu´ da lige til at blive nedtrygt af.
Kan det virkelig passe, at jeg ikke har flere ”Godkendte” end ”Ikke Godkendte” ?
Det er også virkeligt uhyggeligt, at man nu får sat ansigter på mange af de Kanduér,
man indtil nu egentligt har haft en helt anden opfattelse af, hvordan så ud.
Dette spørgsmål er oprettet, fordi jeg simpelt hen ikke kan følge med.
Så nu vil jeg ha’ mit eget lille bitte spørgsmål, som jeg selv kan styre.
I kan skrive hvad i vil, bare det ikke er for seriøst.
Bentjuul får pointene lige meget hvad fordi han hjalp mig med mit Ikon.
Jeg har endda selv fundet ud af at komprimere og uploade mit profilbillede.
Undskyld de få point, men efter mit stund med den AJ-pulje er der lidt lavvande i Whiskyglasset.
Man burde kunne veksle sine superpoint til gangbare point på det sorte marked.
Gambrinus
(Alle der kommenterer dette spørgsmål uden at lefle for mig, vil blive blacklistet.)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 19:56

vrææææææææææææææl - ser du sådan ud ????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:57

Du er en knold

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 19:59

du har da også fundet det pæneste billede af dig selv, og så i festtøj

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 20:01

Inden jeg bliver blacklistet, så fortæl mig lige hvilke slags billeder der bliver slettet af censuren

Må der være smølfer og sådan med på billederne?!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 20:07

Tjjaaaaa Det billede var nok aldrig ment til at blive fremkaldt
I skal begge lægge jer meget mere frem i selen for at blive blacklistet.

For satan...
Det ta'r alt for lang tid at finde de smileys.
De ligger stadig på den anden staveplade.
Gambrinus

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 02-01-06 20:09

GISP..... Sådan plejer du da ikke at se ud søde Gambrinus.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 20:12

dejligt med godt humør

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 20:15

Gnæk, gnæk...
Et tip bedømt 7 gange
http://www.kandu.dk/tip13102.aspx
Må vi så ikke se hvordan du ser ud Supergirl
Gambrinus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 20:15

Jeg hører til de blacklistede, sådan lidt terrorristagtige.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 20:16

Se og lær !
Mirit ka' det der med at lefle !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 20:20

Sorry Teil
Kun hundkønsvæsener bli'r kropsvisiteret her.
Gambrinus
(er det med eller uden ø)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 20:21

Gambrinus

Er det virkelig dig eller er din normale ansigtsfarve bare ikke kommet tilbage efter julen/nytårets strabasser.

Det er da ikke en sund lyseblå kulør den skal du da vist til lægen med.
Er du nu sikker på du kan følge med i denne lille tråd. Prøv lige at se hvor mange indlæg der allerede er kommet med.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 20:22

Det er med ø...Gambrinøs *S*

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 20:23

Det er godt at man kun kan se mit fjæs på mit lille billede, for hvis i har set Garfields mave har i også set min.

God jeg ikke er madglad

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 20:23

OK jeg smutter.
I får ikke mig i en kjole.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 20:30

Jeg ved den er gammel, men jeg har først nu genfundet den.
Og hva´skiiii´´´Det er min tråd !

Murerbaljens kædereaktion

Jeg skriver, fordi De udbeder Dem yderligere oplysninger vedrørende min ulykke.
Jeg havde på skadesanmeldelsen i rubrikken ”Hvorledes skete ulykken?” anført dårlig planlægning
som årsag til mit ulykkestilfælde. Eftersom De ønsker, at jeg skal forklare det mere indgående,
håber jeg følgende detaljer vil være tilstrækkelige:

Jeg er murersvend og på ulykkesdagen arbejdede jeg alene på et fladt tag
på en ny 6-etages ejendom. Da jeg havde afsluttet mit arbejde,
havde jeg ca. 50 mursten til overs (omkring 110kg).
I stedet for at bære dem ned i hånden besluttede jeg at sænke dem ned i en træbalje
ved at bruge en talje, der var anbragt på bygningens side oppe på taget.

Efter at have bundet rebet godt fast ned ved jorden gik jeg op på taget, svingede træbaljen ud
og læssede murstenene. Så gik jeg ned igen og løste rebet, idet jeg holdt godt fast for
at sikre en langsom og forsigtig nedsænkning af de ca. 110 kg mursten.
Bemærk, at jeg på skadesanmeldelsen anførte, at jeg vejer 71 kg.

På grund af min overraskelse over at blive revet væk fra jorden så pludselig mistede
jeg åndsnærværelsen og glemte at give slip på rebet.
Det er vel unødvendigt at sige, at jeg fræsede op langs hussiden.
I omkring 3. sals højde mødte jeg træbaljen, der var på vej ned.
Det forklarer kraniebruddet og det brækkede kraveben.

Dette møde nedsatte kun farten lidt, så jeg fortsatte min hurtige opstigen og standsede ikke,
før fingrene på min højre hånd var 2 knoer dybt inde i taljen.
Heldigvis – på det tidspunkt havde jeg generhvervet min åndsnærværelse
og var i stand til at holde fast i rebet trods smerterne.

Omtrent samtidig ramte træbaljen med murstenene jorden… og bunden gik ud af baljen.
Befriet for vægten af stenene vejede baljen nu ca. 20 kg.

Jeg refererer igen til min vægt, anført på skadesanmeldelsen.
Som De måske kan forstå, begyndte jeg en hastig nedtur langs bygningens side.
I 3. sals højde mødte jeg baljen på vej op. Dette ligger til grund for de brækkede
ankler og hudafskrabningerne på benene og den nederste del af kroppen.

Mødet med baljen nedsatte hastigheden tilstrækkeligt til at mindske skaderne,
da jeg faldt ned i murstensbunken, og heldigvis brækkede jeg kun 3 ryghvirvler.

Jeg er dog ked af at skulle fortælle, at da jeg lå der på murstenene i smerter
og ude af stand til at rejse mig og betragtede den tomme balje 6 etager over mig
– mistede jeg igen åndsnærværelsen. Jeg gav slip på rebet……

Gambrinus

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-06 20:45

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 20:51

Det er skis´me smart det hersens nye Kandu !
Når man har stillet et spørgsmål og der bliver kommenteret. får man 2 mails,
så de er sikre på at man ikke sidder op og ligger og falder i søvn med en lillefinger under dynen.

Ny kommentar til et af dine spørgsmål hos kandu.dk. (80258)
Ny kommentar til et spørgsmål du abonnere på hos kandu.dk. (80258)
SÅDAN !
Gambrinus

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 02-01-06 21:04

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-06 21:11

Plejer du ikke at være lidt mere grøn i hovedet.
Det billede er ikke så fælt som de andre har skrevet rundt i "private beskeder".
Jeg glæder mig til at sige BJ

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 21:25

Jeg er af hundkøn, gambrinus...

Nåmen jeg er da glad for, at det ikke kun er mig, der ikke kan følge med... jeg har fået 20 mails for et spørgsmål, jeg har stillet som gav 5 indlæg...
Jeg har skyndt mig at lukke spørgsmålet for ikke at drukne i mails...

---så... nu har jeg lige fået 4 mails fra en anden tråd, som der er kommet ET nyt indlæg til...

HJÆÆÆLL........ (der mangler fuldstændig en smiley, der udtrykker min rædsel...)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-06 22:03

Kære Gambrinus.

Jeg kan godt forstå, at du er over alle de besværligheder du har at trækkes med lige nu.

Og forresten efter sigende virker blacklistefunktionen slet ikke.

(men find nu en anden end mig at afprøve det på

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 23:04

Undskyld mit fravær.
Jeg skulle lige ha´noget at spise.
Havregryn med mælk og rosiner.
Men mælken var blevet sur......Troede jeg.
Så så jeg på kartonen og der stod ski letmælk´.
Jeg plejer at drikke minimælk (Når der ikke er mere Whisky)

Nå Eyvind
Ska' du ha' en gulerod ?
What's up Doc
For Dova derimod er der sket det umulige.
Hun er blevet smukkere med alderen
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 23:05

Hvor fan´er engel-ikonet blevet af ?
Gambrinus o : - )

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 23:10

> Birgitta
Jeg har bare lavet en mappe i Outlook kun til dette spørgsmål.
Så kan jeg sorterer efter modtaget og springe let og elefant over dubletterne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 00:18

Heeeej søøøøøde Gambrinus

He he

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 00:19

Nåååå... du k´' osse lefle
gAMBRINUS

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 00:23

sATANS STAVEPLADE
Der kommer heldigvis en ny imorgen :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=150492
Så ka¨det gamle blive pillet skilt ad og vasket med såvespåner indvendigt og udvendigt.
gAMbrinua

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 00:24

Jooooooh

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 00:26

Hanne jeg så forresten, her da jeg mugede ud, den kasse med små 12 eller 24 volts pærer
som ku' bruges til dit dukkehus.
Er du interesseret ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 00:34

zzz

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 12:25

Gambrinus - JA! Juhuu...

Hva' koster't? Hvor mange er der?

Hanne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 12:37

1 : Et kys til jul og et æg til påske
2 : 15- 20 stykker
Jeg skal lige ha' dem fundet frem igen.
Det er efter hånden 3-4 dage siden jeg mugede ud.
Så de skal ski' nok ha' gemt sig igen.
Men nu ved jeg de er der. Så de skal ikke slippe de små sataner.
Ka' du finde hoved og hale på en loddekolpe ?
Ska' du også bruge en trafo til at made dem med ?
Er der ikke noget med man kan sende små hemmeligheder til sine medsammensvorne på det nye Kandu.
Ellers ka' du bruge min mail i min profil.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 12:41

Min nye staveplade der blev sendt fra Viborg i går,
syntes lige den skulle en sviptur over forbi Københavns Postpakkeblivvækcentral.
Så nu er det spændende om den arriverer til Sønderborg før næste juyl.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 12:54

Det' en aftale, hø hø...

Ja, jeg tror nok, jeg kan se forskel på for- og bagende af en loddekolbe....

Men en trafo???

Jeg gør lige et forsøg på Kandu privaten...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 13:03

Hemmelig besked afsendt...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 13:08

Prisen, jeg kom til at love dig, holder slet ikke.
For i bunden af kassen, hvor de lå, havde de lokket en hel pose af mor's julekarameller med sig ned.
Jeg tror til og med de er fra sidste år.
Det må give 50% rabat. Så må du selv vælge hvilke 50%
For øvrigt bryster de sig af, at de kan klarer
24 Volt på skulderne samtidigt med at kan suge 40 mA i sig på en gang.
Meeeeeeeeen de ka' nok klare sig med lidt mindre, hvis de ikke skal ha' fuld blus på.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 13:17

Hemmelig besked decifreret - oversat til japansk - læst - kodet til islandsk og sendt retur.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 13:49

Hvaaaa... hvor ska' vi hen du. Grib knoglen !
Hvis du har sendt noget til min sol-mailadresse ka' du godt glemme det jeg kan ikke logge på den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 16:41

Jeg har sendt her på sitet - en privat besked...

Uha, dét er svært....

Men mon ikke mini-el-pærerne holder lidt længere end karamellerne -
desuden har du garanteret spist dem, før de når herop

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 18:28

Hanne
Du har da set, at jeg har været så letsindig at skrive mit telefonnummer i vores private indlæg. Ik' ?
Ellers er der noget jeg har overset.
Jeg kom først bag efter til at tænke på, om det nye system nu også er nogenlunde sikkert.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-06 18:32

Alle os der har tiføjet jer som favoritter kan vist følge med i privatposten.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 18:37

Øøøøøøhhhhh. Nå... !
Så må jeg jo bare håbe på, at der ikke er ret mange, der har tilføjet mig som en af deres favoritter.
Jeg har IP telefoni og vi skulle jo gerne undgå at lægge serveren ned.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-06 18:45

læg nu mærke til hvad der står>>>>>>>>>>>>>>>>kan [B]vist[/B] følge med <<<<<

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:52

Dén der for lidt udgav sig for en fra Danmarks meningsinstitut?!

Det var mig LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:55

Og du lagde ikke en gang mærke til at jeg kvajede mig

Meningsinstitut?! ...Er det mon ikke i stedet meningsmåling, eller hva?! LOL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 19:16

Creamy din nød !
Jeg har for lang tid siden opgivet at rette alle dine fejl.
Forøvrigt ved du udemærket godt, at jeg ikke har en mening om noget som helst.
Det med meninger overlader jeg trygt til dig.
Jeg nøjes bare med at puste til ilden, når jeg føler, at du falder af på den.
Gambrinus
Hvorfor står teksten så småt, mens man skriver og bliver blæst op, når den er sendt ?
Jeg bliver nød til at skifte briller hele tiden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 19:21

Hold op med at tyvstjæle mine replikker ...Knold! ...Nøddeknold LOL

Og hvor fanden skulle jeg vide fra, hvorfor skriften bliver blæst op?!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 19:32

Bli'r denne tråd ikke snart slettet af sensureren ?
Det er sgu' for dårligt, at man ikke kan blackliste sig selv.
Eller det kan man måske også med det nye system.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-06 19:33

læg nu mærke til hvad der står>>>>>>>>>>>>>>>>kan [U]vist[/U]følge med <<<<<
jeg prøber lige at bytte om på rækkefølgen af B ug U

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 19:35

Du kan blackliste dine dobbelt profiler

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 19:36

Sjovt at se, hvilke "kendte" profiler der har været inde og give sig selv point i tips

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-06 19:36

cambrinus
Gamprinus
Gambrinus
Gambrinnus
Ganbrinus
sådan

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 19:38

LOOOL Emme

Jeg vil aldrig lægge mærke til sådan et stunt..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-06 19:42

Kan man give sig selv point i tips - hvorfor kan man så ikke i spørgsmål.
Gambrinus - forhøj lige til dig selv

Ps. fortalte creamygirl hvorfor vi skal skifte briller hele tiden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 19:47

Selvfølgelig kan Eyvind give emesen stjerner for et tip..

Hvorfor Eyvind ikke kan give emesen point for et svar på et spørgsmål?! ..Det ved jeg ikke...æv, og hvorfor I skal skifte briller hele tiden?! ..Det må være jeres høje alder

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 19:51

Nææææ... Det prøvede hun ikke engang på
Desuden har jeg fortalt at mit tastatur fik lidt vel meget indenbords nytårsaften.
Desuden skete der en kortslutning i min venstre lillefinger for et par måneder siden.
Den har sovet siden og sitter hele tiden i vejen.
Den er sendt til reparation under garantien, men du kender sagsbehandlingstiden for mærkevareudstyr.
Det ku' være man skulle prøve med en bambuspind.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-06 20:05

Jeg er da ikke gammel - ser bare sådan ud.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 20:10

Jeg har lige fået tilbagemelding fra serviceafdelingen.
De har fundet ud af, at den tankeløse trådoverførsel fra serveren (der trænger til en opgradering)
til de 2 x 5 inputsenheder, krydser lige over powersupply’en og at fejlen muligvis ligger der.
De har aldrig oplevet den fejl før med kvalitetskomponenter.
Det var kvalivare, de lavede den gang.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 20:11

Yderst mærkelgt...

Meddelelsen om Emesen's sidste indlæg er sendt til min mailbox klokken. 20:57

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 20:12

hehe - og den fra Gambrinus ----> 21:02:31

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-06 09:35

jeg havde slet ikke set denne tråd og har slet ikke kræfter til at læse den igennem men håber jeg er dit yndlingsikon

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-01-06 11:34

Yndlingsikon ?
Om ikke andet er det da til at huske.Jeg kan godt li' de ikoner.
Det er dejligt nemt, at finde indlæg fra bestemte personer, når man reder ned gennem kommentarene.
Sender lige en e-mail til dig. Jeg må hellere få prøvet det der G-mail.
Kan man få den hentet ned i MS Outlook automatisk ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-06 15:37

ja vil du ha' en opskrift til outlook

Kommentar
Fra : emesen