/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vildfarne kandumails...
Fra : Birgitta
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 02-01-06 18:26

Jeg er ganske langsomt begyndt at få mails fra kandu igen. De er ikke særlig relevante, da de ikke kommer i forbindelse med nye indlæg. Men det retter sig forhåbentligt med tiden.

Men en anden underlig ting:
Jeg har en mappe -under"indbakke ", som hedder "kandu" som tidligere indfangede alle mine kandumails.
Nu bliver mine kandumails bare proppet i indbakken sammen med alt mulig andet post.

Hvordan får jeg gelejdet kanduposten hen i sin mappe igen?? Jeg har ikke selv lavet mappen, så jeg ved ikke, hvordan det oprindeligt er gjort.
Jeg bruger "Microsoft Outlook".

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-06 18:29

Du højre klikker på en af mailene - vælger Opret regel
Så bliver du guidet igennem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 18:31

Du kan også gå ind i Funktioner - Regler og beskeder.
Her kan du oprette, ændre og slette regler.
Gambrinus

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-01-06 18:34

Det er fordi kandu har ændret fraservice@kandu.dk tilserviceagent@kandu.dk.

Du skal oprette en regel i dit mailprogram. Men det tror jeg andrehar foreslået.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 18:36

Nu har jeg prøvet dine råd, gambrinus.. Jeg vender tilbage, når der er kommet post...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 18:38

I min Outlook Express drøner de ned i hotmail "massepost"

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 18:39

Posten kommer stadig i indbakken.... suk...

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 02-01-06 18:41

Det er jo fristende at stille KANDU dette spørgsmål! men lad være!
Disse svar dækker vist dit behov

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 18:42

Mine kandu mails ryger lige direkte i bakken "uønsket post"

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 18:45

NÅ??? Nu virker det (vistnok) pludselig... d'vardamærrklig...
Men tak for hjælpen fra jer alle.

Nu har jeg fået ialt 13 mails om dette spørgsmål... Det var da gavmildt...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-06 18:46

Det virker godt nok hos mig.
Om igen Birgitta
Tag dig god tid til at læse de forskellige muligheder, når du opretter en regel og i Regler og beskeder.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 18:51

Jamm, det virker nu... Der er lige kommet 6 mails mere om dette spørgsmål........
Så nu har jeg fået 19 mails -bare til detteher spørgsmål...... Men de kommer da i kandukassen..

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 18:54

Tak for svaret Gambrinus.
---Jeg må vist hellere skynde mig at lukke, så jeg ikke drukner i mails...