/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
traffic-nazgul??????????????
Fra : chrazqx
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 01-01-06 14:04

hej er der nogen der ved hvorfor traffic skriver nazgul som en hilsen i slutningen af hans/hendes indlæg?????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 14:22

Måske er det fordi det er en profil der tidligere har heddet nazgul, men som af foeskellige årsager ikke kan logge på som det længer.

men det er da kun en teori.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 14:27

Du kan jo spørge ham/hende i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=76982

Det er vist den eneste, der kan gi'' dig svar.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 01-01-06 14:42

ok, men jeg står i et stort dilemma nu.
hvem skal have pointene, jeg synes begge svar er optimale.....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 01-01-06 19:33

Der er vel tale om den mørke skabning fra LOTH som gandalf slosser med....

Nazgûl??

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 01-01-06 20:08

jaja men jeg hentyder til at en bruger der hedder traffic underskriver : nazgul

Annuller spørgsmålet
Fra : chrazqx

Dato : 05-08-06 09:18

fordi at svaret fandt jeg ud af andetsteds