/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
God jul CLAN
Fra : ans
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 23-12-05 17:26

Du og din familie ønskes en god jul.

Jeg håber på, at det går godt.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 510 point
Dato : 23-12-05 18:06

Hej Ans
1000-tak og i lige måde, jeg vil også ønske dig og alle jer andre her på Kandu en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.
For mit vedkommende fejres julen på Nordsøen (med hjemkomst d. 26/12) og Nytåret hjemme hos fam.
Rigtig glædelig jul
Søren
NB: Har lidt svært ved at følge med på Kandu herude

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-05 19:15

Hej CLAN

På kandu er det som det plejer

Jeg håber at Susanne (husker jeg rigtigt) har det godt. Hun glæder sig sikkert til du kommer hjem for at fejre nytåret.

Så må du ha' en god jul på Nordsøen. I har sikkert en tradition for hvordan julen fejres, når man ikke er sammen med familien.

De bedste ønsker til dig og din familie.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 20:10

wa' lawer do da deruje, clan?

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 23-12-05 20:16

Tak for svaret CLAN.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-12-05 08:15

Hej Ans
1000-tak for "julegaven"
Ja så er mit skift (aften) slut, og jeg skal på køjen, så jeg er klar til 3 timers "julehygge" med and osv. i aften. Vi starter kl. 18:00
Jo... du husker rigtigt, det er Susanne (kaldet Sanne) som er min bedre ½-del
Hun er heldigvis erklæret 100% rask efter sin brystkræft, som blev konstateret i november 2004, så det har været et hårdt men godt 2005, eller første 2/3-del af 2005. Heldigvis er alt godt, og vi kan nu begynde på en "frisk". Sanne er begyndt at arbejde igen.
Camillasmoster... jeg er skam ude og tjene til livets ophold arbejder nu 14 dage og har 21 dage fri... slet ikke så dårligt
Glædelig jul til jer alle sammen
Søren