/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har Arne virkelig ret????????
Fra : dova
Vist : 600 gange
1 point
Dato : 23-12-05 11:42

Ja, som overskriften:

Har AJ virkelig ret i denne påstand??????????

Citat
Netop for at give plads til debat og hyggesnak, blev emnerne Smalltalk og Kandu lavet.

Der kan derfor ikke herske tvivl om hvad meningen er!

I alm. tråde skriver man KUN hvis man har en relevant kommentar til spørgsmålet.
Hvis man vil hyggesnakke eller debattere, bruger man Smalltalk eller Kandu.

Hvor svært kan det være?

Er Emnet Kandu bare en forklædt Smalltalk

NIKSEN AJ, det er det ikke

Kanduemnet er oprettet, for at brugerne der kan stille spørgsmål om ting der vedrører siden Kandu.

Altså hvis der er ting man er i tvivl om m.h.t. den måde siden fungerer på; det kunne være spørgsmål om hvordan man lukker spørgsmål, hvilken kategori et spørgsmål skal stilles i o.s.v.

Men ikke smalltalk. Der er smalltalk kategorien nemlig lavet til det formål.

dova

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 11 point
Dato : 23-12-05 11:46

Kandu- emnet er til spørgsmål omkring kandu. Altså som du selv er inde på.

Smalltalk er ja.. småsnak om alt og intet.

Calista

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 11:47

Dova

Skal du lave en tråd for hver af de gange AJ har misforstået noget, så kan du fylde "Seneste 25 op hver dag de næste 3 uger LOOOL

For øvrigt har han en holdning, til han tar en anden, og der behøver ikke være ret langt imellem

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-05 11:54

LOOOOL

Hvor har du ret klumme.

Den ene dag er ungerne der skal have lektiehjælp snotdumme og dovne. Pludselig "opdager" man det kan give poæng (meget vigtigt). Derefter spammes lektiehjælpen til med mere eller mindre lødige svarforsøg. Fuldstændigt sygt det der!

Har lige skimmet seneste døgns udladninger og kan kun ryste på hovedet. Noget er gået helt galt i medicineringen. I følge ham selv er han jo åbenbart også ex-inetter nu! Det kan være det er det der giver frustrationer.

God jul til jer piger (fra kvindemafiaen)...og også til dig Klumme!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 12:08

Tak i lige måde 3773

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-12-05 12:20

Hej dova.

Du har 100% ret, selvfølgelig er kategorien 'kandu' beregnet til at spørge ind til selve kandu.dk.

Og ved du hvad?...tææænk engang, jeg er SÅ naiv at jeg TROR at kanduteamet kigger derind engang imellem
Jamen det tror jeg altså - men måske er det blot min frustrerede hjerne der bilder mig noget ind...hvem ved.

Rigtig glædelig jul!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-05 12:50

Husk altid på, at der er AJ's regler der kun omfatter ham og så er kandu.dk's regler som alle vi andre er underlagt.

Så selvfølgelig har du ret dova, men det er umuligt at forklare ham - han er helt uden for rækkevidde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 12:56

Ja Bent... uden for rækkevidde.... Heldigvis - Jeg er ikke engang sikker på at jeg ville række ud efter ham, selv om han var indenfor LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 13:19

Kandu.dk ér og bli'r 'brugerorienteret' :

Citat
http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-05 17:36

Citat
Har Arne virkelig ret????????"

Nej

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-05 18:57

Nej a.j har ikke ret, kandu er til indlæg der har med kandu at gøre (min mening men a.j har også udnævnt mig til at være dum i nakken, så måske tæller min mening slet ikke) kunne han så bare kunne holde sine egne udgydelser i de to forum, men nej det ene spørgsmål efter det andet, bliver total ødelagt, når enten a.j overfuser spørgeren eller andre brugere der går ind med svar, når lige han troede at pointene var hjemme.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-05 20:35

Teorien om Kvindemafiaen var altså bare for grineren

Apropos arnes seneste kandutråd, så lavede jeg lige en lille statistik. Jeg elsker som bekendt den slags, selvom jeg ikke er en ørn til det *G*

24 profiler deltog i tråden..

Tråden indeholder 100 indlæg..

33 indlæg er skrevet af trådopretteren..

Trådopretteren skriver "fes den ind" 4 gange..

Trådopretteren skriver "hvor svært kan det være" 8 gange..

Trådopretteren beder Tedd holde sin kæft..

Trådopretteren beder Flash holde sin kæft - og kalder ham/hende en lille dum skiderik!!

Trådopretteren beder Grethe holde sin kæft..

Trådopretteren beder Rfou holde sin kæft - og "siger" han/hun ikke er for klog..

Trådopretteren beder Ans holde sin kæft, samt kalder hende for ½ hjerne..

Trådopretteren konkluderer, at Epi er dum i nakken..

Trådopretteren konkluderer, at Dova er lam, stupid og tilhører kvindemafiaen..

Trådopretteren konkluderer, at Vil.du er frustreret og ekstrem overfølsom, og råder hende derfor til at tage en nervepille..

Trådopretteren beder Bentjuul han holde sin kæft, fordi han kommer med dumme kommentar og stupide bemærkninger..

Trådopretteren kalder som sædvanligt Klumme for "klamme"..

Trådopretteren konkluderer, at Damen_med leen er syg i hovedet..

Trådopretteren konkluderer, at sniperdk er en 16 årig dum dreng, der prøver at lege stærk mand..

Trådopretteren tillader sig at antyde - at ALLE der ikke bakker ham op i hans teori om en Gudinde - og kvindemafia på kandu er en flok "nosseløse Kaniner"

Og trådopretteren kan slet ikke fatte, hvorfor nogen føler at han spiller Gud!!

Btw, er tråden sendt til kandu teamet. Egentlig kun for at være sikker på, at de læser "Gulddrengens" guldkorn!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-12-05 23:39

Jeg var altså osse helt vild med den 'Kvindemafia'

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-12-05 00:47

Du er utrolig Creamygirl. Jeg kan skaffe dig et job som statsstatistikerske. Bare én betingelse skal du opfylde.... kunne sige ordet - go for it

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-12-05 12:37

Efter 4 timers hård træning, med efterfølgende smertefulde krøller, bid og rifter på tungen kan jeg nu udtale det besynderlige ord "statsstatistikerske" ..

Thanks Klumme. Min tunge er nu så hævet og gør så ondt, at jeg nok bliver nødsaget til at springe den gode julemad over

Som dokumentation for at arne IKKE har ret - samt en klar udmelding fra teamet, der i stedet fortæller, at manden er en "spammer"

Ta daaaa: http://www.kandu.dk/dk/tip/5096

Fra linket!
Citat
Fra : Kandu.dk Send til en ven Dato : 08-09-03 10:08

Tip : "Stop spam i kandu.dk gruppen."

Hej alle

Kandu.dk gruppen er oprettet til at komme med ideer og forslag til kandu.dk, ikke til at skændes indbyrdes. Vi herinde hos kandu.dk sidder og læser alle de indlæg som kommer i kandu.dk gruppen, og vi gider ikke at spilde vores tid med at sidde og læse alt dette mudderkast. Brug gruppen "smalltalk" i stedet. Fremover vil alle indlæg i kandu.dk gruppen som ikke har noget med kandu.dk at gøre blive slettet.

//>Gudinden< ...LOOOL

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 12:28

Tak for svaret calista.

mvh dova