/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ka´i have det rigtig godt
Fra : huntermis
Vist : 532 gange
395 point
Dato : 23-12-05 02:49

hej alle sammen
og god jul og godt nytår til alle

men men ka´i nu have det rigtig godt her på kandu , for jeg lukker og slukker ( d.v.s kommer til at stå standby )
da jeg skal til at lave et stort projekt for firmaet , så tiden er knap

hilsen huntermis

PS. rigtig god jul og godt nytår

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-05 02:54

Tak og i lige måde, held og lykke med projektet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-05 02:58

Tak, lige måde huntemis, men du vender vel tilbage når du er færdig med det store projekt og fortæller lidt om det, ik'

og [nytår}

//bentjuul

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-12-05 03:04

Hej huntermis.

Tak skal du ha' - og i lige måde
Held og lykke derudad!

Venlig hilsen Dorthe.

glædelig og rigtig godt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 03:08

Hej
Også God jul og godt nytår til dig, og ha' det godt.

Ja, det er ikke altid let at finde tid til det hele, men held og lykke med projektet, og Velkommen tilbage når du engang dukker op igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-12-05 03:38

Næææ..... en positiv tråd !
Rigtig god Jul her fra Republikken Als.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-05 05:35

held og lykke med projektet.

I ønskes alle en glædelig god fredsfyldt jul, og et knaldgodt nytår

Jørgen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-05 07:15

dejlige indslag på en småkold morgen.
modtag min bedste ønsker med projektet og så ses vi vel igen.
tilslutter mig natmadens ønsker

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-05 07:25

aasenissum tak
sidder netop og hører P3, hor der netop var en gæst,
en hjemløs, øv!
Ja vi har da vores , så vi kan sidde her i vores egen varme.
Tænk på dem der ikke kan
http://www.husforbi.dk

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-05 07:39

hvor kan egne problemer synes små, for selvfølgelig er det irriterende med en sten i skoen, som så får al opmærksomheden.
stormP's : hvad mener du om verdenssituationen, kalle? -.. ingenting, jeg har fået en flue i øjet.
den gælder stadig, men forhåbentlig kun i så kort tid, at vi kan dele ud af vores overskud til dem, som er ringere stillet, psykisk som materielt.
tak for linket

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 08:37

I ønskes også allesammen en god og et godt og lykkebringende fra mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 10:02

Pøj pøj... med projektet huntermis. Når du vender tilbage bliver det forhåbentligt til et nyt og endnu bedre kandu.dk

Jeg var i HC Ørstedsparken at lave bål og Gløgg til/med de hjemløse. Hyggeligt, men ikke megen 'forbrugsfest' at skilte med. Ellers er det jo desværre også sådan at nogen fup-tiggere slår plat på nøden. Jeg gik gennem strøget og gav de fuppere jeg mødte en brunkage i hatten

Det skal dog ikke ødelægge mit julehumør, så :

Glædelig jul til alle kandu'er, hjemløse ...og fup-tiggere

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-05 10:19

God jul og godt nytår til dig huntermis

Du glæder dig vel stadig over dit nye kørekort

God jul til alle kanduer.

ans

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 10:41

huntermis - pøj pøj på projektet!

Glædelig jul og godt nytår - vi "ses" i det hersens år 2006.

og

Hanne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-12-05 10:49

Ha !
Min Jul bli'r i hvert fald BILLIG !
Jeg har ikke kunnet finde min pung med mine dankort de sidste 3 dage.
Køleskabet er tomt, så det har jeg slukket for.
Jeg har dog masser af havregryn, kaffe og røg.
Hvem gi'r julemiddag ? ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 13:27

Ja, vi er et par festlige julesild, der ikke kimser af friskt mandligt selskab - så kom du bare - der da altid en vinge tilbage af anden

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-05 13:37

kom du bare under hannes kærlige vinge

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-05 13:38

...den anden

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-12-05 14:44

Tusind tak begge to.
Der er bare et problem.
Der er ingen benzin på Alfa,en, cyklen har mistet en pedal, ......
Såååååå...... hva, med en taxa fra Als og hjem igen ?
Gambrinus
(Ska' lige se hvor meget jeg ka' klemme clementinen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 15:00

Gambrinus > Cyklem ER opfundet : http://inventors.about.com/library/inventors/blbicycle.htm

FF </MOLOCYKLER>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-05 16:03

Du kan da ta' en bus Gambrinus, og kan du ikke selv køre - så tag buschauføren med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 16:11
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 16:30

Læg mærke til den vindblæste frisure, damen har - hu hej, det går derudad!

Hvormeget kunne en sÅdan anordning presses op på?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-05 17:09

Hvormeget kunne en sådan anordning presses op på?
Jamen Hanne dog, det kommer da an på om det er op eller ned af bakke

Hvordan får man en alfa op på 100km/t. ?
Man skubber den ud over møns klint !

Ja der er jo langt fra Als til Århus, faktisk er der hele alfa´betet

ff</gløgmaster>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-12-05 17:40

Så blev det alligevel Jul i det lille ungkarlehybel.
Hurraaaa….. for vores Als Dollars.
I skal ellers ha’ så møj maaaanggg tak.
Jeg føler mig virkelig privilegeret.
Det var endda Kandu-kvinderne der straks tilbød en stakkels forsømt sjæl ædelse.
(Gud ved, hvad jeg skulle ha’ givet igen)
Men i er da stadig velkomne til at sende julebordsresterne
fra de riges bord til Als en gang i overmorgen.
Jeg er absolut ikke kræsen og min religion sætter heller ikke nogen grænser.
Bare send det med en frankeret svarkuvert til opvasken.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-05 17:46

huntermis

Jamen kan du også have det godt og passe på dig selv. Nu er det vel ikke en stresset opgave du skal igeng med, så det kan gå ud over helbredet.
Jeg er netop selv blevet forfremmet til produktionschef pr. 1.1.06, så jeg får også travlt, så jeg ved selv hvad det vil sige med stress
Gog vind med det nye

Glædelig jul til alle.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-05 17:48

igeng = igang
Gog = god

Håbløst tilfælde af at skulle skynde sig at skrive noget i en fart

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 20:14

Njaaah, der har et klogt hoved jo engang sagt noget, som er meget klogt, mor Karen - hastværk er lastværk...