/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mine mails forsvinder????
Fra : dova
Vist : 1062 gange
200 point
Dato : 23-12-05 02:27

Hej.

Jeg har en mailadresse, hvor der er sket noget mystisk.

I indbakken, står afsender og overskrift som det skal, på de forskellige mails.
Men når jeg så klikker for at åbne, fremkommer der bare en linie hvor der står følgende:
>tabl

Og intet andet.
Det er kun nogen af mine mails der gør sådan, mens andre åbnes som de skal.

Hvis jeg så højreklikker på mailoverskriften i indbakken og klikker egenskaber, står der:

Protokol: Ukendt
Type: Ikke tilgængelig
Adresse URL: Javascript void (0)

Hvorfor gør de pludselig det, og kan man finde/åbne dem på anden måde.????????????????????????

Det er ikke i Outlook express, men direkte fra Sol.dk

Og det er ikke en fejl i min PC, da jeg har prøvet på 2 andre maskiner med samme resultat.
Alle de berørte mails kommer fra samme afsender, men tror ikke det har betydning, da nogen andre mails fra samme afsender er i orden.

mvh dova

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 02:33

Der er fejl på SOL Mail serverne for øjeblikket, det ordner sig !!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 03:04

Jamen sniper, det har stået på i næsten en uge nu, og til at begynde med var det bare en mail, og så bliver det flere og flere.

og min anden solmailadresse, er der ingen problemer med.

mvh dova

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 03:55

Prøv at kontakte dem. Jeg ved at de var nede i sidste uge også.
Det ER en fejl i deres system !!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 09:31

Sådan nogle mails får jeg også en sjælden gang imellem, men da er det TDC der har slettet dem, TDC scanner vores mails for virus, og er der snavs på, får vi dem ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 11:48

Nordsted, jamen jeg har fået dem, og set hvad der stod i dem, men så forsvinder de bare sådan lidt efter lidt.
Så de er ikke blokeret p.g.a. snavs.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 12:24

Dova, det må være sol.dk,som sniperdk også skriver, den er gal med, når dine mails forsvinder på den måde. Men se lige efter om din JAVA crip, stadig er sat aktiv.

Annuller spørgsmålet
Fra : dova

Dato : 13-01-06 15:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har fra Sol.dk modtaget en noget søgt forklaring om, at det er fordi afsenderen sender mail i HTML format, og at disse af sikkerhedshensyn sorteres fra.
Det lyder bare ikke rigtigt, da det drejer sig om mails hvoraf nogen er flere måneder gamle, og tidligere har kunnet læses uden problemer.

Så et uløst mysterium