/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er creamygirl Gud/Gudinde på Kandu?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 978 gange
500 point
Dato : 22-12-05 21:40

Nogle har påstået at JEG spiller Gud på Kandu. Er det bedre at creamygirl er Gud/Gudinde.

Der er lavet lange lister over Link's til tråde hvor jeg efter sigende har "overfaldet" folk.

Kandu'er der er i stand til at læse og forstå en tekst, kan imidlertid hurtigt se at der ingenlunde er tale om overfald.

Jeg KUNNE have samlet en lang liste over Link's i hvilke disse 2-hjernecellede mennesker beviser at de ER hjernedøde.

De kommer kun ind i trådene med ét formål, nemlig at overpisse mig.

Seneste eksempel er fra idag, hvor creamygirl går ind i en seriøs tråd, uden at have en kommentar. KUN for af overpisse mig.

Se selv tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/80031

Hvad Helvede gør hun i den tråd???

Nogle spørger: Hvad gør vi ved Arne. jakobsen???

Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 21:43

Hvis du er sød, så byder på grøn te – og tænder et stearinlys

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 21:44

Missing word-----> jeg *G*

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 22-12-05 21:51

Creamygirl eller AJ 2 sider af samme lagkage .... *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 21:54

Helle for at være stykket med mest flødeskum *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-05 21:55

Ja den er udmærket den julekalender på TV2 Hvordan stopper vi ragnarok? Hvem tilgiver hvem?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 22:04

Der er rigtigt mange teenagere, der er vant til at bevæge sig rundt i spillenes verden og tror at de er Konge af Nardia eller lignende. Når de så bevæger sig ind på f.eks. Kandu, tager de "rollen" med sig. Disse "Spil-ramte" teenagere har ikke lært at opføre sig som mennesker (Læs: Deres forældre er skide ligeglade). De forstår ikke forskellen mellem spil og virkelighed. Når sådanne "Konger" pludseligt dukker op på Kandu, er der nogle der straks kender dem mens andre bare snakker med dem. Hvad om disse "forstående" Kandu'er lige tænkte sig om en x-tra gang, før de brugte tid på at besvare tåbelige, dårligt stavede spørgsmål fra den slags "Konger af Ingenting" ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 22:08

tedd -> Svar på spørgsmålet eller hold kæft. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 22:13

Hold kæft Tedd - og se sød ud *G*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-12-05 22:22

Hvor er det da utroligt. Nu er der åbenbart pustet til ilden igen ........... uha, der er da vist kommet ild i bålet. Hvad med at komme i lidt julestemning istedet? Tiden hvor vi alle gerne skal være glade og tænke på, hvor godt vi har det.

Rigtig glædelig jul til alle på Kandu ............ og godt

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-12-05 22:30

Hvor sørgeligt - der var ellers lige en hyggelig periode hvor man ikke så meget til arne.jakobsen herinde...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 22-12-05 22:34

ka man ikke bare lavet et virtuelt rum her kun for tosserne ??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 22:35

For nyligt kom én af disse drenge ind og spurgte: Hvilken størrelse kondom skal jeg købe?

Jeg havde stor lyst til at svare: Hvis du ikke selv kan finde ud af det, er du for ung til at have sex med en kvinde. Så må du nøjes med at spille pik nogle år endnu.

Jeg gjorde det IKKE! Håbede at andre ville gøre det. Men NEJ.

Også Kategorien Seksualitet er oversvømmet med "søde velmenende kvinder".

Jeg synes efterhånden at "kvinder" er Kandu's største problem.

Og de få mænd der er tilbage, tør ikke at træde i figur af frygt for at blive overfaldet af profiler som crem..... o.a.

Kom nu gutter. tør at have en mening der ikke er dikteret af Quindfolk.

Eller er I nogle nosseløse stykker Kaniner?

Gu' vil jeg ej undsklyde mit sprog! Sådan taler JEG. Like it or not.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-12-05 22:38

Citat
Jeg KUNNE have samlet en lang liste over Link's i hvilke disse 2-hjernecellede mennesker beviser at de ER hjernedøde.

Er creamygirl i flertal?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-12-05 22:46

Hallo AJ
"kvinder" er kandu`s største problem

Og de få mænd der er tilbage: Er du blandt dem?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 22:46

grethes og andre. Hvis I ikke har en kommentar til spørgsmålet, hvorfor kan I så ikke lære at holde kæft?
Hvor svært kan det være?

Jeg nyder Julen i høj grad sammen med min familie og mine venner. Jeg KAN være sød og rar. Men det er IKKE det denne tråd drejer sig om. Så hvis I ikke kan komme med en kommentar der har relevans for spørgsmålet, så hold jer væk. Jeg siger lige igen: Hold kæft, hvis I ikke har en vedkommende kommentar.

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 22:49

" Kom nu gutter. tør at have en mening der ikke er dikteret af Quindfolk." jamen arne - du hedder da ikke al og sælger sko - eller ?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 22:53

synger : Love and marriage - da da di dam

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-12-05 22:55

Man skulle give arne.jakobsen en spændetrøje i julegave. Så kunne vi blive fri for at høre på hans ævl....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 22:57

Ja grethe. Og hvad så? Hvornår har du senest mødt en mand på Kandu, der vovede at modsige Quindemafiaen?

Ved du ikke hvem det er? Søg og du skal finde. Følg med og du skal vide!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 23:01

Flash77 - Du er bare en anden lille dum skiderik, der ikke kan noget selv. Som tidligere sagt: Svar på spørgsmålet eller HOLD KÆFT. Hvor svært kan det være?

Skal jeg virkeligt skrive det samme til ALLE idioterne????

Læs for fanden spørgsmålet før I besvarer det.

Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 23:02

Du har nået bunden AJ - eller har du altid været der?!

Du svælger jo nærmest i harme over enhver kvinde og ethvert kvindeligt træk......Giver det dig et kick, eller hvad handler det om, når du den ene gang efter den anden nedgør kvinder generelt?!

Og så denne fidele "tiggen" om opbakning fra dit eget køn...Fy for skam

Ps...Du skulle nok have begrænset dit had til "gudinden" -->moi!
Det havde med garanti givet en større "fanskare" ...Du er og bliver en Klovn *G*

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-12-05 23:02

Kære AJ. Jeg skal hermed bekræfte at du personlig - eller din uforskammede optræden - er den egentlige årsag til at jeg så sjældent gider skrive indlæg på kandu.
Du er ikke den rette til at belære andre om korrekt sprogbrug eller retskrivning
Desuden er du ikke i besiddelse af et mandat der berettiger dig til det

Og det er altså min personlige mening der ikke er dikteret af nogen som helst kvinde eller mand.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 23:04

mirit - Du svarer heller ikke på spørgsmålet. Hvad er der galt? Tør du ikke? Hvem er du bange for? Du er jo blot et Nick?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-12-05 23:07

Jeg har sku andet at lave i min hverdag end at sidde og søge og lede i profiler og historikker efter hvor dygtige og proff.......... hver enkelte er i sine svar og kommentarer. Hvordan hver enkelte formulerer sig og staver, er jeg bedøvende lige glad med. Vi kan jo ikke alle være perfekte til alt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 23:08

hmpfff - hvad filan er der er svare på ???????????

og.. intet galt - tør udemærket men ser ingen grund - er ikke bange - hvad filan skulle jeg være bange for ????????? Desuden - der er et menneske bag nicket

tror lige jeg æder det flueben indtil videre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 23:09

landsbytossearne Du sagde selv ordene.

Citat
Nogle har påstået at JEG spiller Gud på Kandu

bemærk dit udtyk.... "spiller Gud"

Citat
Er det bedre at creamygirl er Gud/Gudinde.

bemærk dit udtryk "er Gud/Gudinde"

Nu tror jeg personligt, at Creamygirl gerne ser sig frabedt at blive sammenlignet med en gud/gudinde, men spør' du mig, så er hun tættere på denne titel end du i din vildeste fantasi kan drømme om nogensinde at komme det.

En ubehagelig og ondskabsfuld dilettant...... det er hvad du er (hvis man lige springer de andre 25 minusord over, der kan hæftes på din person.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 23:10

Rfou -> Tak for din mening. Den er taget til efterretning. At du synes at nogle af mine kommentarer er uforskammede, tror jeg skyldes at DU ikke har forstand til at vurdere sådanne udsagn. Det DU synes er uforskammet, er måske i virkeligheden KUN en anden måde at sige tingene på. Pas nu på at du ikke gør dig selv til overdommer. SÅ dygtig er du heller ikke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 23:16

Sikke noget pis at fyre af Creamy. Du ved at jeg elsker og altid har elsket kvinder. De Kvinder jeg brokker mig over her, er de der tror, at de ustraffet kan tyrannisere alt og alle.

Lige så søde, bløde og dejlige kvinder kan være, ligeså modbydelige, svinske og diktatoriske kan de også være.

Det kræver et mandfolk at kende forskel. Og dem er der åbenbart ikke mange af på Kandu i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 23:17

Helt ærligt arne.... Er du skabsbøsse???

Så klap dog de døre op, og fold dig ud som fuldtidssvans...... Så falder du nok til ro, og vi andre har ikke fordomme af den grund..... så længe du blir 500 km. fra mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 23:20

grethes for fanden. Det var jo IKKE det jeg spurgte om VEL. Hvorfor fanden er det så svært for dig at læse et spørgsmål og så svare på det. Du er da ikke dummere end de fleste andre VEL? Så læs for fanden det spørgsmål OG svar.

Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-12-05 23:20

Hvis nogen leder efter rigtige mandfolk, vil jeg LIGE minde om, at JEG STADIG er her!

YES!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-05 23:20

Citat
Hvornår har du senest mødt en mand på Kandu, der vovede at modsige Quindemafiaen?

Ved du ikke hvem det er? Søg og du skal finde. Følg med og du skal vide!

arne.jakobsen tænker du på spejderdrengen med kælekoen Patsy LOOOOL

creamy er ikke den eneste gudinde på kandu, der er flere.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-12-05 23:21

WOMAN-POWER...............al magt til det stærkeste, smukkeste, klogeste køn

Arne: " Moooooaaaarrrrr.....nu driller de mig igen, de er efter mig hele tiden.......og jeg har slet ikke gjort noget forkert....det er især den dumme dumme creamygirltøs, det er altid hende der begynder og får de andre med på det og så ham den klamme Klummefyr"

Citat
Jeg synes efterhånden at "kvinder" er Kandu's største problem.

Og de få mænd der er tilbage, tør ikke at træde i figur af frygt for at blive overfaldet af profiler som crem..... o.a.

Problemer med at score på det seneste

Det ka' jeg sgu godt forstå hvis det er tilfældet, med den nedladende, ringeagtende måde du omtaler alt, der tilfældigvis ikke er udstyret med et usselt vedhæng.

dova

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 22-12-05 23:21

Jeg har godt nok et lidt blandet forhold til jeres lille "diskussionsklub".

Arne, jeg synes du overreagerede helt vildt i den tråd, som du henviser til.
Kommentaren var såmænd ikke værre, end så meget du selv skriver.

Jeg vil give dig ret i, at det er irriterende, når folk, der stiller spørgsmål, staver helt hen i skoven... omvendt er der altså også forskel på, hvordan man svarer dem. Det er tilladt at forsøge at være høflig.

På den anden side synes jeg også, at Paperboy overreagerede med hans tråd i går, om dit "overfald" på en anden bruger.

I er vist sådant set nogenlunde ligegode om det på begge "fronter".
Så jeg stemmer for, at I to + jeres følger holder op med at skrive om og til hindanden... det burde løse problemet!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 23:29

LOOL ...En gang feministisk bøsseævl. Hvad kan arnemeddestorenosser bruge det til?!

Ikke en skid

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 23:35

Hej Klamme Klumme. Tænkte nok at du ville dukke op. Som sædvanligt viser du blot at du heller ikke kan læse et spørgsmål.

Kommentar
Fra : damen_med_leen

Dato : 22-12-05 23:36

Du Arne
Har din TIDLIGERE chef Kai Graugaard ikke ringet til dig idag ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 23:37

arnemeddestorenosser ....LOOL Den klaphingst har sgu da kun en - den anden er aldrig kommet ned, hvis der var nogen. Mr. XXXXY

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-12-05 23:38

Det er som ÈT stort værtshusslagsmål, hvor vennerne tæver modpartens venner. Forskellen er bare, at arne er DEN ENESTE, der INGEN venner har!

NØØJ, DET ER SØREME SYND!

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 22-12-05 23:54

Jeg tror ski Arne er gået ud efter en ny flaske rødvin.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:00

epidi.... Du er sgu da dum i nakken. Hvem siger at jeg ingen venner har? In your dreams? Hvorfor tror du sådan noget? Hvor klog er du så?

Damen _med _leen: Det faktum at du har sendt en mail til min tidligere chef, viser blot hvor syg DU er i hovedet.

Hvad pokker troede du, du ville få ud af det? Det er da ikke hans opgave at styre mig. Jeg har talt med ham. Men mit pæne sprog forhindrer mig i at gengive jeres konversation. DIT var nemlig mere svinsk end ord kan beskrive. Men hvis du synes at du kan være dit sprog bekendt, så vis din email og det modtagne svar i denne tråd.

Men vær forberedt på, at enhver omtale at mit gl. firma KAN og VIL medføre retsforfølgelse. Min gl. chef har svaret på din mail, og så er det slut. Forstå det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-05 00:03

Jammen Arne - hvordan kan du stille sådan et spørgsmål, når vi endnu ikke har fundet ud af om gud er en gudinde eller hvad.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-05 00:07

Citat
Nogle har påstået at JEG spiller Gud på Kandu. Er det bedre at creamygirl er Gud/Gudinde.

Det er dit spørgsmål, right?!

Er du klar til svaret lillearne?!....Yes det er bedre, at "Creamy" ER Gudinde..

Hvorfor?! ...Af den simple årsag, at du hedder arne - og jeg hedder Gudrun..

Hit med påængerne *G*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:08

Paulus1 -> Hvad mener du med at jeg overreagerer helt vildt?

Læg lige mærke til at det er et seriøst spørgsmål og IKKE en Smalltalk eller en Kandu-tråd.

Jeg svarer på et spørgsmål efter bedste evne.

At DJ så synes at det skal laves om til en vittighedstråd, er sgu da hans fejl. Synes du at det var helt OK? Synes du at jeg bare skulle have holdt min mund? Og for at komme tilbage til mit spørgsmål: Hvad har creamygirl at gøre i den tråd?

Tag nu at forholde dig til det stillede spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:12

Eyvind -> Du må indrømme at det er meget længe siden molo senest har pralet af sit cyber-bekendskab med creamy.

Fy for squ da. Det ville jeg heller ikke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:16

Indtil nu er der lagt 45 kommentarer i denne tråd. Nogle er mine egne. Men KUN én har bare prøvet at svare på det stillede spørgsmål. Alene af den grund burde I skamme jer.

dova ->

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-05 00:17

Halleluja...Det bliver tydligere og tydligere, at dette handler om en rendyrket misundelse over, at du ikke har en lille cyberveninde..

Well, tougt shit oktanarne ..Jeg er bange for du kommer til at lede længe!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-05 00:20

For det første vil jeg ikke indrømme noget som helst, før der er klare beviser.
For det andet så er jeg lidt ligeglad med hvem der er cyper med hvem.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-05 00:21

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 22-12-05 23:10
Rfou -> Tak for din mening. Den er taget til efterretning. At du synes at nogle af mine kommentarer er uforskammede, tror jeg skyldes at DU ikke har forstand til at vurdere sådanne udsagn. Det DU synes er uforskammet, er måske i virkeligheden KUN en anden måde at sige tingene på. Pas nu på at du ikke gør dig selv til overdommer. SÅ dygtig er du heller ikke.

Jeg dømmer ikke nogen. Det er ikke nødvendigt. Jeg gør bare helt fredeligt opmærksom på grunden til at jeg ikke er særlig aktiv på kandu.dk.

Og så er jeg så heldig at jeg kan være fuldstændig ligeglad med, hvor dygtig du mener jeg er.
Jeg vil dog påstå, at netop du kunne lære noget værdifuldt om sprogets rette brug af mig. Og en hel del om takt og tone samt net-etikette.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:28

dova ->

Citat
nedladende, ringeagtende måde du omtaler alt, der tilfældigvis ikke er udstyret med et usselt vedhæng.

Sikken da noget vrøvl. Jeg udtaler mig sgu ikke specielt nedladende om kvinder, hvorfor skulle jeg dog det?
Jeg udtaler mig derimod gerne, højt og nedladende om ALLE mennesker, der er dumme i nakken, uanset deres køn.

At du så i tilgift til din, i øvrigt af gift stinkende kommentar, vælger at fortælle omverdenen om din mening om penis, som værende et ynkeligt lille vedhæng, gør jo ikke din sag bedre.

Nøjes med at fortælle din mand at du synes at han har et ynkeligt lille vedhæng. Du har jo aldrig hverken set eller mærket min PIK.

Din kommentar beviser at Kvindemafiaen er her. Den er faktisk det bedste bevis indtil videre på at jeg har ret.

Hovsa dova............. Det var vist ikke lige det der var meningen med din kommentar???????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:30

Rfou - > Hvis du er så skide klog? Hvorfor svarer du så ikke på det stillede spørgsmål?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 00:37

creamygirl.

Folk der som dig og Klumme konstant har behov for at bruge øgenavne for at hævde jer selv, er jo i virkeligheden de syge. I kalder mig Lillearne og Oktanarne o.s.v. hvad er DET for noget sygeligt shit? Tror I da virkeligt at I får flere medlemmer i jeres lille hadeklub ved den opførsel?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 00:51

Citat
Du har jo aldrig hverken set eller mærket min PIK.

Ja, arne, se det var jo så en af de ting, du aldrig kan være helt sikker på er tilfældet eller ej.................du aner jo ikke en skid om, hvem jeg er

Måske og måske ikke, kunne jeg jo være en af de sådan ca 560, ikke???

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 23-12-05 01:01

vi kan jo hylde hende ......men nej hun er for useriøs , og arne man kan ikke spille og skrive på samme tid så opstår der konflikt...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 01:02

Der tager du igen fejl dova. Selvom jeg har haft mange elskerinder i mit liv, har INGEN af dem været mig ligegyldig.
I de ca. 16 mdr. vi har kendt hinanden på Kandu, har jeg lært at kende dig nok til at vide, at du ikke er blandt mine tidligere elskerinder. Og da din mening om mænd er, at de bare er dårlige kvinder med et sørgeligt lille vedhæng, kan jeg også i DEN grad garantere dig for, at du heller aldrig kommer til at figurere i listen (som jeg kun fører in memo).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 01:06

hondazoomer ->

Vel ka' man da så. Jeg kan spille på mundharmonika og skrive email's samtidigt. Hvad er problemet?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-05 01:17

Spørgeren spørger om:
Citat
Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???

Svar til spørgeren:
Citat
Intet - hun "er" en Gudinde

Spørgeren spørger om:
Citat
Nogle spørger: Hvad gør vi ved Arne. jakobsen???

Svar til spørgeren:
Citat
Intet - spørgeren kan ikke hjælpes, han er udenfor enhver læges rækkevidde

//bentjuul

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-05 01:24

Citat
Rfou - > Hvis du er så skide klog? Hvorfor svarer du så ikke på det stillede spørgsmål?

Det må være dette du mener Arne Jakobsen

Citat
Nogle har påstået at JEG spiller Gud på Kandu. Er det bedre at creamygirl er Gud/Gudinde.

Du spiller ikke Gud - du tror du er gud. Og du er jaloux fordi du tror at creamy vil gøre dig rangen stridig. Er det svar nok. Men du spiller øverste myndighed på kandu, og det er både uberettiget og frastødende. Det er der intet overjordisk over

Så skriver du: HVIS jeg tror jeg er så helvedes klog. En eklatant fejl. Der er ikke brug for dette HVIS.
Jeg er helvedes meget klogere end dig. Men jeg behøver ikke at bevise det i tide og utide.

Men vi kan da godt starte en tråd om net-etikette og se hvor langt du kommer uden at bruge svinske ord og grov personchikane.

Kan du f. eks. forklare mig, hvad man forstår ved god net-etikette??

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-12-05 01:25

Dét at du nedgører en brugersok Rfou, som MEGET seriøst og nøgternt, fortæller dig grunden til at vedkommende ikke skriver ret meget på kandu, fortæller bare SÅ meget om dig Arne Jacobsen - du er den aller aller værste svinemikkel jeg NOGENSINDE har stiftet bekendtskab med!! jamen jeg har aldrig set noget lignende! Er du overhovedet i stand til at opføre dig ordentligt?

Mine egne erfaringer med dig er ganske mange, efterhånden! Til nu har du præsteret at kalde mig MANGE modbydelige ting - blandt andet er jeg åbenbart 'åndsvag'??
Sig mig min Herre - VED DU AT DÉT AT VÆRE ÅNDSVAG ER EN SYGDOM MAN IKKE GØR GRIN MED?? Eller....du MENER måske at jeg lider af denne forfærdelige sygdom?

Du tillader dig også, her, i dit indledende indlæg at kalde folk for HJERNEDØDE?? Jamen Hr. Jacobsen - HAR DU NOGENSINDE SIDDET VED SIDEN AF ET HJERNEDØDT MENNESKE?? Kender du OVERHOVEDET til de tests der bruges for at konstatere en eventuel hjernedød?? SYNES DU DETTE ER SJOVT??
Citat
Jeg KUNNE have samlet en lang liste over Link's i hvilke disse 2-hjernecellede mennesker beviser at de ER hjernedøde.

NEJ du kunne ej!!

Jaja, jeg ved udmærket at du tillader dig at bruge disse 'betegnelser' overfor mennesker du ikke bryder dig om og at de (forhåbentligt) ikke skal tages bogstaveligt - men ved du hvad Hr.Jacobsen - det sjove FORSVINDER når du skyder vildt omkring dig med alle dine ubehageligheder - FORDI DU RAMMER VED SIDEN AF - og dét, gang på gang!!
Ser du - du NOGET SÅ FANTASTISKE UFEJLBARLIGE menneske - jeg har siddet ved hjernedøde og kan SLET ikke se det humoristiske i dine udgydelser! Og mon ikke vi er flere....
TÆNKER du slet ikke Arne Jacobsen??? Er det mon DIG der glemmer at der sidder LEVENDE MENNESKER bag diverse skærme og læser dét du TILLADER dig at skrive??

Du er et uovertruffent ubehageligt individ Hr. Arne Jacobsen!!

Som svar på dine spørgsmål (ja, jeg 'tør' skam stadig! - men problemet er at du KUN erkender svar der passer ind i dit kram - ALT andet er 'dumhed' - 'åndsvaghed' - 'manglende intelligens' osv.) men mine svar til nogle få af de, ganske mange spørgsmål, du stiller, er:

/// Hvad Helvede gør hun i den tråd???
Svar: Spørgsmålet må stilles direkte til brugeren, vi andre kan ikke kende til hendes hensigter, omend vi kan have vore formodninger (og formodninger skal man jo holde for sig SELV jvf. 'kender du ikke svaret, så hold kæft!')

/// Nogle spørger: Hvad gør vi ved Arne. jakobsen???
Svar: Intet, da det ikke er et spørgsmål - men vi kan lege omvendt 'Jepardy'??

/// Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???
Svar: Hvorfor bruger du betegnelsen 'vi' ? Det er vel DIG der tilsyneladende vil 'gøre' et eller andet? Jeg 'tør' da i hvert fald IKKE blande mig - tænk hvilke grimme ord jeg ville få smidt i hovedet af dig, hvis jeg kom til at skrive noget forkert.

Nej Hr. Arne Jacobsen, Du er simpelthen FOR meget, jeg kender adskillige fora hvorfra du FOR LÆNGST ville være blevet smidt ud - alene på grund af dit sprogbrug og når det så kommer til dine udgydelser til de forskellige spørgere herinde, så ville du rende ind i en IPspærring - og dét er ganske vist!

Prøv lige at tænke på...når du svarer en SERIØS og måske endda helt ny spørger.....jamen du kan finde på at kalde vedkommende alt muligt grimt, ISÆR hvis vedkommende har en uheldig formulering i sit spørgsmål - jamen du godeste, jeg har mange gange krummet tæer - endda MEGET mere end når jeg ser diverse stavefejl osv. Jeg lægger skam også mærke til stavefejl, dårlig formulering osv. - men for pokker da, jeg kunne ALDRIG drømme om at begynde at korrekse fuldstændigt fremmede mennesker, for det. Det kan man sørme da ikke tillade sig.

Jeg spiser fluebenet Hr. Jacobsen - så spar mig for yderligere tilsvining fra din side - TAK!

Og kan du så have en rigtig glædelig jul - men vigtigst: Et godt nyt år, hvor du vil forsøge at moderere dig, så du ikke gang på gang agerer 'The devil himself' overfor de mennesker du 'møder' på din vej gennem Cyberspace.

Vh. Dorthe.

PS. Hr. Jacobsen - prøv lige at lægge mærke til at man sagtens kan være vred og skælde ud, UDEN samtidig at bruge 'sgu, helvede og fanden' konstant!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-05 01:29

Citat
Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???

Kan du ikke klare det selv arne.jakobsen LOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 01:48

Rfou -> Nej jeg hverken KAN eller VIL fortælle noget om Net-etikette. Det er nemlig KUN et Pseudo-begreb. Alle der synes at der bør herske én slags etikette på nettet og en anden i virkelighedens verden, er dybt ramt af en eller anden psykisk sygdom!

Vel spiller jeg ej Gud. Vel tror jeg ej at jeg er Gud. Hvor fanden har du det fra? Og din dybt useriøse påstand om at Creamy gør mig rangen stridig????? Hvor fanden har du det fra??? Kom lige med noget dokumentation for disse horrible påstande!!!

Ja, du lyder(på skrift) som om du er skide klog. Men når man kigger lidt på dine argumenter, falder de fra hinanden som en dårligt bygget mur, der har stået for længe i regnvejr.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 01:53

Citat
kan jeg også i DEN grad garantere dig for, at du heller aldrig kommer til at figurere i listen (som jeg kun fører in memo).

Nej, det har jeg godt nok heller ingen ambitioner om, kan jeg love dig for.
Det har jeg sgu for god smag til.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 01:54

ans din lille dumme ½-hjerne.

Nu har Klumme, Creamy og Du i over 1 år arbejdet sammen med en hel masse andre små ukloge skiderikker, med det formål at få MIG smidt ud af Kandu. Hvorfor fanden skulle jeg så stå alene???

½-hjerne ans. Som jeg har sagt til dig i andre tråde: KAN du ikke sige noget klogt, eller blot prøve at besvare spørgsmålet, SÅ HOLD DIN KÆFT (MUND).

Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-05 01:56

Det tænkte jeg nok Arne. Du nægter at deltage i en saglig debat, hvor du prompte vil falde igennem.

Jeg har lyst til at foreslå dig at få dine skolepenge tilbage; men det er nok nytteløst. Der er ingen der har nænnet at tage penge for den smule du har lært.

Men har du betalt for din selvkritik, er du blevet snydt så vandet driver. Den er stadig i restordre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 02:05

dova - Du beviser igen og igen at du IKKE er så skide smart som du selv tror:
Citat
Måske og måske ikke, kunne jeg jo være en af de sådan ca 560, ikke???

Du åbner altså SELV muligheden for at DU er én af mine tidligere elskerinder!

Men du vil ikke sige om du er eller ej!!! ALTSÅ kun pis.

Efter at JEG så har fortalt dig at du ikke har en chance, kommer du pludselig i tanker om at "NEJ ALDRIG"

Du er sgu da for lam dova. Og hvad kan du i øvrigt bruge en mand til? Et ynkeligt lille vedhæng kaldte du vist penis!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 02:15

"Men du vil ikke sige om du er eller ej!!! "

Nååeeeehhh....kom du alligevel i tvivl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 02:18

vil.du -> Jeg tror virkeligt på dig når du siger at du har brugt mange timer på sengekanten hos hjernedøde mennesker. Med et sådant arbejde, kan det være svært at have et lyst sind. Men for at kunne leve et godt liv på trods af dit svære job, er du altså nødt til at lære at slappe lidt af ind imellem. Din kommentar til mig LYSER langt væk af dine egne frustrationer.

Lad nu for pokker være med at lade DINE frustrationer gå ud over mig. Det du føler er svinsk og nedladende, ER kun MIN måde at sige ting på. Intet svinsk overhovedet. Du og andre er EKSTREMT OVERFØLSOMME. Tag dog lige en kop the og en nervepille, ellers enden I sgu i en alt for tidlig grav.

P.S.: Vi er altså 6 mill. danskere. Hvem kan forvente at vi alle er ens? Så tillad lige lidt forskellighed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 02:20

Nej dova, JEG kom ikke i tvivl. Måske gjorde du?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 02:24

Rfou - Denne bem. viser at du ikke er for klog:

Men har du betalt for din selvkritik, er du blevet snydt så vandet driver. Den er stadig i restordre.

Hvad er det for en omgang syret vrøvl?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 02:31

Jo længere tid der går og jo flere LAMME kommentarer der kommer UDEN at nogen bare prøver at besvare spørgsmålet,
jo mere bevises min påstand!

Jo jeg har set et enkelt forsøg på et svar. Men vil da gerne have nogle flere.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-05 02:34

Der kan du bare se. Du fatter ikke ironien. Som er min måde at udtrykke mig på.
Trods dine store ord, er du vist en fattig mand m.h.t. formuleringsevne. Om du har andre mangler skal jeg ikke kunne udtale mig om. Men det vil ikke undre mig.

Hvordan er det nu. Er du ikke svampeekspert. Hold dig til dem, de svarer ikke igen

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-05 02:39

Arne skrev
Citat
Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???

Hvad gør VI ved creamygirl. VI gør ingenting og det bør du heller ikke
Kan du ikke lide det hun skriver så undlad at læse det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-05 02:39

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 500 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 500 point, koster det 50 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 500 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 250 point.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 02:49

Stakkels dig arne, bliver der virkeligt pisset igen på dig ???

Som jeg kan se det skrev hun " LOOOL - Fy Aj - tænkte du nu med pik... "

Jeg læste det som humor, hvorefter du svarer :

" NIX Flødetøs, men det gjorde DJ. Som sædvanligt bliver jeg nødt til at sige til dig: Hvad pokker gør du i denne tråd? Synes du selv at din kommentar har noget at gøre med spørgsmålet? Du beviser da mere og mere at du ikke er i stand til at vurdere noget som helst. BVADR Og hold så din kæft. Og overlad tråden til folk der har et ønske om at hjælpe spørgeren."

Jeg undrer mig mere og mere over din profil " EDB-Programmør i mere end 25 år - Forhenværende Proff. i Søværnet - Merkonom i Regnskab - Naturvejleder & Svampeekspert - Spejderleder(hahaa) "
Den måde du kommer i kontakt med andre mennesker på er MEGET mærkelig ! (Jeg ville undre mig mindre hvis der i din profil stod at du har været 25 år i det psykiatriske system som indlagt og meget af tiden som bæltefixeret...)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 02:57

Rfou - Hvis du gad læse selve spørgsmålet og forholde dig til det???? Jeg bringer et link til en tråd hvor cremygirl går ind og blander sig i en tråd hvår hun INTET har at gøre. Hvordan kan du totalt overse dette faktum?

Læs spørgsmålet Rfou - og svar på det.

Det drejer sig jo IKKE om at JEG skal lære at undlade at læse, men at nogle få Kandu'er ikke kan holde snuden væk fra spørgsmål hvor de INTET har at gøre.

Som jeg tidligere har sagt til andre: Kan du ikke svare på spørgsmålet, SÅ HOLD DIN KÆFT.

Hvor svært kan det være? Specielt for et så tilligent menneske som dig?

Ja Bent - Sådan gør man. At Kandu ikke har en vejledning i at lukke spørgsmål, er jo skidt. Men der er i høj grad brug for en sådan vejledning. Jeg giver den i de tråde jeg er involveret i. Hvis du vil se at jeg har ret, kan du jo lave en søgning på ordet Lukke under emnet Kandu. Det sker ofte at nye brugere bruger 20 point på spørgsmålet " Hvordan lukker jeg et spørgsmål?"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 03:21

Spørgsmål:"Hvad Helvede gør hun i den tråd???"

SVAR:

Det samme som du gør i denne, åbenbart:

http://www.kandu.dk/dk/spg/80037

Hvem bestemmer egentlig det, hvem der har noget at gøre i forskellige tråde, ikke du i hvert fald.

Og

"Nogle spørger: Hvad gør vi ved Arne. jakobsen???"
Svar: Håber allesammen på at juleønsket om en "luk-af-for-visse-kommentarer-funktion" går i opfyldelse, og håber (for din egen skyld) på, at du får hjælp til at lære at gebærde dig i social sammenhæng.

Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???"

Svar: Nogen håber måske på, at juleønsket om en "luk-af-for-visse-kommentarer-funktion" går i opfyldelse, det må de om, det er ikke noget jeg ytrer ønske om.

Så er de spørsmål vist besvaret.

Dova

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-05 03:28

Ja gør vi med creamygirl? svar ingenting, tøsen er da ikke halv så slem som du selv, kandu er et forum hvor alle kan oprette en profil og deltage, men vi har en profil der hedder arne.jakobsen, hvad gør vi med ham? ingenting der er ellers mange der har forsøgt, men dit sprog er FORBUDT FOR BØRN og sarte sjæle, hvis du fra nu af, altid kom med svar på spørgsmålene du går ind i, uden verbal at overfuse spørgeren, du har bevidst at du kan (desværre er der længe imellem) det kommer ikke dig ved, på hvilken grundlag spørgsmålet er stillet, svar eller hold dig væk, hvis det fra nu af, altid er på en sober måde, så vil du opdage at dine forfølgere holder op med at drille, du er alt for men, bare et par ord fra creamygirl eller klumme (kun to eksempler) og du farer op, så er spørgsmålet ødelagt af jeres svinen hinanden til. glædelig jul og ønsket om et godt nytår med en seriøs kandu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-05 03:29

Ja så har Dova besvaret spørgsmålet fuldt og skal have sine velfortjente påænger - så jeg må hellere hjælpe spørgeren med hvordan han lukker et spørgsmål igen.

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 500 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 500 point, koster det 50 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 500 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 250 point.

Accepteret svar
Fra : LTPTiger

Modtaget 500 point
Dato : 23-12-05 04:20

Ja, det er jo ikke lige mensa man dukker op i her ? . Til hele A.J. hadeklubben, hvad faen ville i gøre uden A.J. Hvad jeg kan forstå ud fra jeres profil, er i sku nogle søde og rare mensker, der narturligvis dyrker alt for lidt sport og motion, men sidder foran PCen og er pisse kloge. Man skal have nogle menesker man er uenige med, hvordanfa'en vil verden ikke se hvis vi alle var ens (KAOS). Husk at nyde forskelligheden og det gode ved at have nogle at disskutere/skændes med i det daglige (det sku' da fedt). Til A.J. Der er da ikke nogle herinde fra, der har kontaktet din arbejdsplads og belemred din chef med, at han/hun har problem med dig herinde på Jaaaaaaaaa nettet. Så har personen da helt klart et problem. Jeg siger, FY FOR SATAN. P.S. Jeg staver af helvede til og punktum/komma hvad er det, Men bare vi forstår det, så går det jo nok. Glædelig jul og stille roligt godt nytår. MVH. LTPTIGER

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-05 04:22

Kære julleglade lord AJ.
Det er da vist medicintid igen, igen, igen.
Du må da snart have forstået, at det ikke går uden.
Citat
Hvor svært kan det være? Specielt for et så tilligent menneske som dig?

Uden egentligt at kende hverken Creamy eller dig, vil jeg påstå at i har nogen ligheder, såén nærmest uligheder.
Creamy's sprog falder mig let at forstå, og jeg føler mig da godt tilpas i tråde hvor at Creamy og jeg har deltaget.
Jeg har da også deltaget i et par gode tråde med dig.
Men dit sprog ligner til tider mere et uforløst traume.
Jeg har lagt mærke til at du kører i en cyklus, der giver dig en +/- personlighed.
Det er meget almindeligt, at man tror at det går godt, og derfor ikke tager sin medicin,
MEN DEN GÅR IKKE VEL !
Det er vist rødvin du nyder, er det ikke ?
Hvis du læser indlægsseddelen til medicinen vil du se, at det ikke må kombineres med alkohol.!!
MEN DET VISTE DU HELT SIKKERT GODT !!

Dine spørgsmål:
Er det bedre at creamygirl er Gud/Gudinde.
Hvad Helvede gør hun i den tråd???
Nogle spørger: Hvad gør vi ved Arne. jakobsen???
Jeg spørger: Hvad fanden gør vi ved creamygirl???

Mine svar:
Nej , det er vist blasfemi !
Hygger sig og griner af din evne til at misforstå!
Hjælper ham tilbage til livet.(husk din medicin, og ikke mere rødvin).
Ja jeg ville da gerne invitere creamy med til min jorden rundt på 10år tur.

Nu er problemet jo at jeg har givet dig de rigtige svar, og at du jo så er nødsaget til at stikke mig pængerne,
det vil jo resultere i at jeg ryger over dig på http://www.kandu.dk/dk/premie.asp .
Men tag det nu ikke så tungt, du fører jo stadig på http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp

God
OG KOM SÅ LIGE NED PÅ DEFCON 2

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 04:37

dova - Du beviser igen din stupiditet. Det link du henviser til i din seneste kommentar er en Smalltalk-tråd. Der har ALLE ret til at komme med kommentarer. Den tråd JEG henviser til i spørgsmålet er IKKE en Smalltalk-tråd. Derfor har hverken DJ eller Creamy noget at gøre i tråden. Fez den ind?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-05 04:53

Det er stadig ikke op til dig at bestemme hvem der kommenterer i trådene, smalltalk eller ej.

Stakkels arne.....hvad er der der har fået dig til at kamme over og miste jordforbindelsen denne gang-

Mon det er tanken om en ensom jul, kun i selskab med dine egne bitre tanker og forvrængede opfattelse af dig selv og andre mennesker.

Eller er vi ude i noget som dette, at der er tale om en ukontrolleret psykisk lidelse:

Citat
Jeg har lagt mærke til at du kører i en cyklus, der giver dig en +/- personlighed.
Det er meget almindeligt, at man tror at det går godt, og derfor ikke tager sin medicin,
MEN DEN GÅR IKKE VEL

Eller er der tale om en reinkarnation af Dr. Jekyll & Mr. Hyde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 04:54

Det burde være almen viden blandt Kandu'er at man KUN kommenterer en tråd hvis man har et rimeligt bud på svaret.
Det burde også være almen viden, at man har lov til at kommentere alle tråde oprettet i Smalltalk og Kandu.

Bentjuul - Din dumme kommentar bliver ikke mindre dum af at du gentager den. Og din stupide bemærkning om at dova havde ret har jeg lige bevist ER stupid. Måske var det bedre at du simpelthen holdt mund. Du har ikke haft nogen speciel succes med dine seneste kommentarer. Bevar nu din værdighed ved at holde mund.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 04:59

Jeg tror ikke i skal være så grove over for arne.jakobsen (LOLLL). Har en idé om at han er plaget af angst-anfald, det eneste tidspunkt hvor han har den fulde kontrol og magten over alt, er når han sidder ved sit tastatur (som kun vejer 700 gr) og stavepladen er inden for rækkevidde.

Jeg begynder at tude nu..... Snøøft
Stakkels mand !!

Uha nu er der sgu snot på mit tastatur..................

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:01

Kom så arne, MODANGREB !!! BANG !!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:01

Hvad sagde BANG ?? Var det stomi-posen arne ?? (fy føj da...)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 05:09

dova -> Din seneste kommentar er endu et bevis på min påstand om en kvindemafia på kandu.

ans siger at man ikke skal lukke spørgsmål. Selvom det helt klart ligger i Kandu's virkemåde og hele ide. Hvis ikke det udtrykkeligt står i en eller anden paragraf, så skal man ikke.

DU siger at ingen skal bestemme noget om hvem der siger hvad og hvor. Det er jo også noget Kandu-ødelæggende shit at fyre af. Meningen er jo at folk skal kunne stille et spørgsmål og få svar.
Hvis den slags spørgsmål bliver spammet af diverse hade-indlæg eller dårlige vittigheder som i det nævnte eksempel:

http://www.kandu.dk/dk/spg/80031

Så er ideen død.

Netop for at give plads til debat og hyggesnak, blev emnerne Smalltalk og Kandu lavet.

Der kan derfor ikke herske tvivl om hvad meningen er!

I alm. tråde skriver man KUN hvis man har en relevant kommentar til spørgsmålet.
Hvis man vil hyggesnakke eller debattere, bruger man Smalltalk eller Kandu.

Hvor svært kan det være?

Det er altså IKKE mig der laver regler eller prøver at bestemme noget som helst. Jeg prøver blot at holde folk fast på det regelsæt der nu engang findes. At mange efterhånden har glemt dette regelsæt, er mindst lige så slemt som mit sprog. Fez DEN ind?

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 23-12-05 05:09

Sniper. Hvem gør du grin med nu, Arne eller folk med stomiposer?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:18

Arne med en stomipose !!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 05:21

Sniperdk påstår at han er 38 år gammel, er gift og har 3 børn. Han er forhenværende "finskytte" i forsvaret. Hvordan kan det så være, at han lyder og opfører sig som en 16 årig dum dreng? Hele hans opførsel i denne og andre tråde, viser at han ER teenager.

HVIS han havde været professionel soldat med ekspertice i præcitionsskydning, tror I så at han ville kalde sig Sniperdk på Kandu?

Nej. Det er en teenager der er vant til at spille diverse adventure-spil. Lege stærk-mand på computeren o.s.v.

Nogle at disse teenagere ER så nemme at gennemskue. De TROR at de er helvedes smarte og sagtens kan tage røven på alle os gamle. Det KAN de faktisk også ret tit. Husk lige det. Føler du dig røvrendt af en teenager? Er du sikker?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:22

arne pas nu på kvindemafiaen, ikke provokere for meget. Er det ikke dem der kommer og bader dig og putter dig i seng, eller har du en mandlig hjemmehjælp ?

Du er en sjov mand, kender du eller du i familie med Bo Warming fra Fremskridtspartiet ??

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-05 05:23

Tak for svaret LTPTiger. Det var dagens bedste.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:25

nej nej nej arne nu tilter stavepladen sgu ! Det hedder præcision og ikke præcition, du kan bruge google til at hjælpe dig med stavningen...

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:33

Nu roder alt for arne, det er fandme synd at vi kører på ham.

Nej jeg er ikke forhenværende "finskytte" i forsvaret. Jeg er forhenværende i forsvaret JA, og nuværende finskytte i HJV.

Iøvrigt flot at du har lært noget i dag arne. Du har lært at det ikke hedder "snigskytte" i forsvaret !!

Du svarede aldrig på hvad din funktion som "proff i søværnet" bestod i ??
Var det at uddele beskøjtere i din tid ? Var lønnen i rigsdaler ?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:35

Kom nu vi kan ikke vente helt til den 24 starter, put Duracell i stavepladen rynkerøv !

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:37

PS : Pas på hvad du siger arne !!

Jeg har fået venner bland "kvindemafiaen" og jeg pudser dem på dig hvis ikke du taler pænt !

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:41

Hmmm

Jeg skal putte nu rynke, jeg kan fortsætte med at "overbeskide" dig imorgen.

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 23-12-05 05:42

Årrrr Sniper kan du ikke pudse dem på mig. Jeg tager kvinderne her så kan du jo tage dine kollegaer i hvad var det, B.... klubben. Go fornøjelse.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 05:48

Er det så hårdt at være enlig tiger ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-05 06:02

denne kan du hænges op på, hver gang at du optræder sir arne...
Citat
dova -> Din seneste kommentar er endu et bevis på min påstand om en kvindemafia på kandu.

ans siger at man ikke skal lukke spørgsmål. Selvom det helt klart ligger i Kandu's virkemåde og hele ide. Hvis ikke det udtrykkeligt står i en eller anden paragraf, så skal man ikke.

DU siger at ingen skal bestemme noget om hvem der siger hvad og hvor. Det er jo også noget Kandu-ødelæggende shit at fyre af. Meningen er jo at folk skal kunne stille et spørgsmål og få svar.
Hvis den slags spørgsmål bliver spammet af diverse hade-indlæg eller dårlige vittigheder som i det nævnte eksempel:

http://www.kandu.dk/dk/spg/80031

Så er ideen død.

Netop for at give plads til debat og hyggesnak, blev emnerne Smalltalk og Kandu lavet.

Der kan derfor ikke herske tvivl om hvad meningen er!

I alm. tråde skriver man KUN hvis man har en relevant kommentar til spørgsmålet.
Hvis man vil hyggesnakke eller debattere, bruger man Smalltalk eller Kandu.

Hvor svært kan det være?

Det er altså IKKE mig der laver regler eller prøver at bestemme noget som helst. Jeg prøver blot at holde folk fast på det regelsæt der nu engang findes. At mange efterhånden har glemt dette regelsæt, er mindst lige så slemt som mit sprog. Fez DEN ind?

ja det er jo det med stenen og glashuset

Arne du styrker hvad jeg skrev, det er ikke første gang at jeg skriver det, men du ignorere det.
ja du har faktisk aldrig svaret negativitet mod/til mig, ellers har jeg da glemt det.

Peace on 2006