/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan er det nu lige..............
Fra : miritdk
Vist : 603 gange
20 point
Dato : 22-12-05 15:43

at man aktiverer foretrukne ????????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 15:52

Man sender ham et postkort og fortæller hvor meget man elsker ham.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 15:58

- ja det er godt med dig arne - fortæl mig hellere hvordan for det er gået i glemmebogen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-12-05 16:05

aktiverer???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-05 16:06

Du trykker da bare på ikonet for Foretrukne såfremt du har standard knapper øverst ellers højrekilk på menulinien og vælg standardknapper.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 16:08

OK da. Men jeg ved det ærligt talt ikke. Jeg har aldrig haft deaktiveret den funktion. Jeg skulle mene at den fungerer hele tiden, man skal blot gemme sine links under foretrukne, så kan man også slå op i dem.

Men husk nu at sende det postkort ikke!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 16:11

jeg har nemlig ikke ikonet - og ved er er noget med at man kan aktivere dem så de vises under start - sammen med bla programmer osv.

ÆUW

Accepteret svar
Fra : NOzone

Modtaget 20 point
Dato : 22-12-05 16:15

Egenskaber for proceslinje/menuen start, Tilpas, Fanebladet "Avanceret", Scroll lidt ned, så skulle der være en lille firkant du kan vinge af så duu får vist dine foretrukne i menuen start ;)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 16:16

Hvis du bruger IE ligger funktionen som et menupunkt øverst. Om man kan lave en genvej til den ved jeg ikke. Men tvivler.

Så lærte vi også at man ikke skal skrive W foran en smiley. Så virker den nemlig ikke - W

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-12-05 16:27

miritdk.

Mener du, at du vil have dine Foretrukne liggende i Start på skr.bordet så skal du
H-klikke på proceslinien og gå i Egenskaber og vælge Menuen START og TILPAS og så rulle og sætte flueben ved: VIS FORETRUKNE I MENUEN START, så skulle den være der.

mvh
max h

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-05 18:18

Øhhhhh....

Hvis man nu køre Morzilla......hedder det så ikke bare "bogmærke"?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-05 18:19

Stifinder -> C:\Documents and Settings\DIT_BRUGER_NAVN\Foretrukne

'Mærk af' og vælg; 'Kopier' ...'Indsæt' i en *.txt fil ...læg genvej på skrivebordet ...så har du altid en kopi ved hånden

Du kan også laven en genvej til Quick-launch (=Hurtigstart).

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 18:35

herligt - ingen af forslagene dur her er vist

maxhankat var tættest på hvad jeg mener - molo vidste hvor den lå (høh - gjorde jeg også) - men jeg vil altså have den så når jeg klikker på start kan jeg vælge i foretrukne derfra - og det kan jeg ikke hitte ud af - æuw - har jo bare haft dem liggende sådan i årevis uden at tænke over hvordan de kom der

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 18:39

Sorry Bonny Las. Det overgår min begrænsede viden.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-12-05 19:28

Når jeg klikker på START ligger alle mine foretrukne dér - og det gør de fordi jeg har brugt flg.: H-klikke på proceslinien og gå i Egenskaber og vælge Menuen START og TILPAS og så rulle og sætte flueben ved: VIS "FORETRUKNE" i MENUEN START.

Sådan kære miritdk.

En kat der nu hedder max hankat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 22:33

maxhankat - ja - sådan plejer det at være - men det kan jeg ikke - nå !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-12-05 22:53

Halløjsa mirit, det ku' jeg jo ikke vide. Hvor pokker bliver sådan en funktion af?

Der må da komme et godt råd fra en af de kloge er i Kandu?!!!

max h

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 22:57

tror ski de er rejst på ferie

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-12-05 23:02

yeps, det er de nok. Eller

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 23:18

i så fald har de sovet meeeeeeeeeget længe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-05 01:53

Jo det kan lade sig gøre miritdk, det er som katten skriver, menuen Start Tilpas-fanebladet Avanceret-rul ned, lidt over midten, mellem Kontrolpanel og Musik der sætter du flueben i Foretrukne, klikker Ok-Anvend og Ok, så er den der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-05 09:02

o.v.n. JA! det er præcis den måde jeg burde kunne bruge - men det går ikke - og det undrer mig - vender tilbage - for tror lige jeg skal rette noget til i min helt nyformatterede puter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 09:35

Hér er det link der forsvandt i det sidste indlæg jeg sendte igår : http://windows.about.com/library/tips/bltip069.htm

WWW </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 09:34

Tak for svaret NOzone. Det ER sådan -men åbenbart ikke her - men fik da lejlighed til at lige afprøve det på andre pc´ere - godt nytår