/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Til Vaxen
Fra : Jernladyen
Vist : 505 gange
500 point
Dato : 22-12-05 15:25

Hej Vaxen.
Jeg synes, dit tip var et rigtig godt tip. Især, hvis julefreden kunne strække sig ud over hele året hos os alle. Så her får du lige de stjerner, som du efter min mening har fortjent. *****
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 15:35

også ***** herfra og lige ***** ekstra

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 15:44

Tjaeee..... velment og kærlig ment, men lidt ude af tidens realisme, hvis det nogensinde har været anderledes.

Noget kunne tyde på, at andre er af samme mening, når man ser på antallet af stjerner tipset fik. Ved godt at det er et sp. om tilfældigheder.... men alligevel.

Der har altid været - og vil altid være - psykopater der var lede og modbydelige over for andre, men de er blevet mere synlige i disse cybertider, og som en følge deraf er modforanstaltninger mod disse afvigere osse mere synlig. Desuden ser vi jo forskelligt på hvordan man dæmmer op for den art, der har det ene mål i livet at bekræfte derese eget ego ved tilsvining af alle, der på een eller anden måde afviger fra den norm der gælder i den syges lille verden.

Men du ønskes da en god jul Vaxen...... ingen tvivl om det

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 510 point
Dato : 22-12-05 16:16

Tusind tak Mirit og Jette!!!

Jeg er glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der vil tage ansvar for, at andre mennesker føler sig godt tilpas i denne verden - og på denne side.

At mit tip fik så få stjerner vidner for mig om, at det i den grad er tiltrængt! Folk er gnavne, vil ikke se det gode i livet og i andre mennesker. Og selv en opfordring til at starte det gode med sig selv, bliver bedømt negativt.

Jeg havde håbet på, at jeg ikke i så høj en grad stod alene med de værdier, der for mig gør livet dejligt at leve. Derfor er det skønt, med tilkendegivelser som denne!

Mit tip har intet at gøre med at dæmme op for nogen eller noget. Det var en opfordring til, at tage ansvar for, at vi alle kan have det godt. Det var en opfordring til, at leve livet på en positiv måde og være glad..... Og desuden en opfordring til, at være rummelig og acceptere, at vi ikke alle er ens, og det måske ovenikøbet er et plus.

Tænk, at man kan være uenig i det...

Der er virkelig sket noget - jeg ved ikke, hvad det er... Der er negativitet i luften, jeg vil gøre hvad jeg kan, for at det ikke skal fjerne livsglæden for nogen.

Tak endnu engang!

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-05 16:51

I ønskes også en glædelig jul og godt nytår, med tak for hjælpen, når jeg har haft brug for den, har i været der, det har jeg virkelig haft nytte/glæde af

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-12-05 16:56

Tak for svaret vaxen. Og en rigtig glædelig og fredfyldt jul.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-12-05 17:30

Vaxen - når jeg står ved et stoppested på en MEGET befærdet ringvej og er ved at få piip at al den stress og bilos, får jeg lyst til at gå ud midt på kørebanen og standse alle biler.

Så vil jeg spørge alle chaufførerne, hvorfor de gør dette?

Se dem glo på mig, som om jeg rablende skør og sie: "Øhhhhh"... "Næhhh"....

Det er for at leve - intet andet!!!

Spørg jer selv, om det er dette værd.......... om det er dét, I vil med jeres liv...
.........................................................................................................tag ansvaret for dit eget liv, før du tager de andres ansvar fra dem ved at dømme dem på forhånd...

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-12-05 17:31

Vaxen: ***** + ***** + ***** + *****

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-12-05 18:12

Lige præcis Hanne!!!

Tak for støtten!

Og så gud jul til alle

Vaxen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-12-05 19:39

Ja, desværre er julen blevet den værste tid på året. Folk farer rundt og køber julegave som besatte. Måske har de glemt, hvad julen drejer sig om?? Fred er tilsyneladende en ting de IKKE har.

Hilsen Jette