/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
W32.linkbot
Fra : tretentia
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 21-12-05 19:08

hvad er W32.linkbot for en grim en ??? Vi mener at have fået den helt ud - men blev aldrig helt klar over hvad det var. Hvordan finder vi ud af det og hvordan sikrer vi os at den ER helt væk ???

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 21-12-05 19:17

Det er en orm: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.linkbot.a.html

Hent en hijackthis, så kan jeg se om den stadig er der: http://www.arlet.dk/hjt.htm

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-12-05 19:19
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-05 21:00

hah - den røg også ind her hos mig - men jeg aner da ikke om den har efterladt noget snavs selvom der er scannet og scannet og ----- gæt selv

rider lige med på tråden her hvis der viser sig noget godt

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 21-12-05 21:02

miritdk -> smid en hijackthis afsted til mig, så kan jeg lige kigge efter.

Du kender adressen*S*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-05 21:15

gjort - men burde symatec checket ikke fjerne skidtet ??????

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 21-12-05 21:29

Jo, men det er ikke altid at norton/symantec fjerner det den skal, men i dit tilfælde er der ingen tegn efter den

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 21-12-05 23:57

åhh jo - det har du ret i - men der findes jo alternativer

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 22-12-05 13:03

da W32 ormen kan bekæmpes - se hvordan på danvirus.dk. Worms, spam, spyware eller angreb fra destruktive programmer kan medføre store vanskligheder. Er du forberedt på dette? Danvius.dk tilbyder nogle af verdens bedste programmer til bekæmpelse af w32 worms, virus, spam og spyware

Godkendelse af svar
Fra : tretentia

Dato : 07-01-06 23:53

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : tretentia

Dato : 07-01-06 23:54

ÅH jeg kom til at acceptere forkert det skulle være til arlet, kan jeg rette det ? hvis ikke undskyld og taktil arlet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 00:21

nej det kan du ikke lave om - men jeg skal forsøge at give arlet point ved lejlighed

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 08-01-06 10:13

Det gør ikke noget..

Velbekommen

Fortsat god weekend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 10:19

hov hov arlet din nød - smut over i seneste 25 og hent dine point