/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Til sniperdk
Fra : Tom_Gossip
Vist : 366 gange
1 point
Dato : 20-12-05 20:23

Jeg så lige den film, du linkede til. Sig mig, er i allesammen sådan inde i hjv?
Du siger det er godt håndværk. Jeg synes det er den mest kujonagtige form for krig, på linie med terrorbomber. Terapi vil nok være vejen frem for dig. Der findes en del terapeuter der også vil snakke om dine følelser.

Tom_Gossip

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 20-12-05 20:59

Usmageligt..... Kan kandu.dk ikke fjerne det?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-12-05 21:26

Det er meget muligt det er usmageligt, men det er jo sandheden.. -Og sandheden skal IKKE skjules. At sniperdk så siger at det er "godt håndværk" er en anden sag..!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-12-05 21:52

-Med det ikke sagt, at jeg sympatiserer med disse snigskytter - hvem de end er. Den slags krig er ikke i orden, men det er nu engang krig, og sådan er det!

-Krig, i det hele taget, er IKKE i orden!

/PEACE/

Kommentar
Fra : slander

Dato : 20-12-05 23:10

det kommer ikke i verdens pressen når de laver sådanne en video??

men et par tegninger af muhamed så skriger hele verden???

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 20-12-05 23:47

epidedymittis I mine øjne er det ikke krig, det er terror. Amerikanerne prøver at hjælpe største delen af den Iriakiske befolkning, men at opbygge deres land igen. Jeg er dybt forarget over nogle linker sådan et klip, og samtidig en fra hjv, også kalder han det samtidig "HÅNDVÆRK". Fatter ikke hvad der sker for ham......

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 21-12-05 01:02

Kære epidedymittis, det er ikke et spørgsmål om at sandheden skal skjules, men derimod et spørgsål om hvorvidt et (Sygt, synes jeg), link skal postes på et offentligt forum, som kandu.dk. Folk, der ønsker at se sådanne videoer vil sikker søge sig frem til det helt af sig selv (Af uransagelige grunde).

Du siger, at "det er sandheden"; det er meget muligt, men er det så i orden, hvis nu en person linker til en video, hvor granvoksne mænd misbruger børn....Der er vel også sandheden, men jeg tror nu næppe, at selv du godtager sådanne "Tips"!!!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-12-05 12:39

Jeg er ikke sart. -At linke til pædofili er ulovligt. -Så det er en anden sag.

Jeg vil ikke kalde denne video for terror. Det går ikke ud over uskyldige mennesker, men ud over soldater, som sikkert selv har dræbt mange, mange mennesker.

Hvis det var cevile der blev slået ihjel, var det en anden snak. Dette er krig, og det er SÅDAN krig fungerer i 2005.

Jeg tror samtidigt at denne video virker som en slags omvendt propaganda.
Det er tydeligt at dette klip er propaganda MOD USA og den øvrige vestlige verden,- husk lige på hvordan USA selv behandler sine "fjender"

Kommentar
Fra : Tom_Gossip

Dato : 21-12-05 15:27

Jeg husker stadig snigskytterne i Sarajevo, hvor selv børn blev skudt ned. Siden den gang har jeg foragtet deres hverv.
Jeg er ligeglad om de tilhører "dem" eller er "vores". Snigskytter kan lide at gemme sig og der skyde på andre.
Hvis de siger at de fulgte ordre er det løgn. At blive snigskytte er selvvalgt.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 20:41

Mærkeligt at det danske forsvar også uddaner folk til det, ikke ?

Der er mange der misundelige fordi vi er få som kan ramme ting der er længere end 200 meter væk, måske er du en af dem ??
(du blev vel kasseret allerede på session)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-12-05 21:07

sniperdk> Er du også medlem af tivoligarden???

Godt at medlemmerne ikke får udleveret ammunition til at have i hjemmet sammen med våbenet.!!!!!

Og sniperdk er vel medlem af hjemmeværnet, fordi det rigtige militær er for mænd med en ordentlig skyder.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 21:52

Hvad er det for en "ordentlig skyder" militæret har som HJV ikke har ??