/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kryds og tværs på CD-rom
Fra : hojriiskim
Vist : 957 gange
100 point
Dato : 20-12-05 09:59

Hej..

Jeg har i noget tid siddet og kigget efter diverse kryds og tværs ting på nettet. Jeg har ikke rigtigt fundet nogle gode sider. Fandt dog en side hvorpå jeg så vidt google lige oplyste mig, kunne downloade noget kryds og tværs som egentlig er udgivet på CD-rom. Dette skulle kunne gøres fra siden www.kryds.dk. Problemet er bare jeg ikke kan komme ind på den. Den og undersiderne kommer frem med den klassiske: Serveren blev ike fundet.

Nogen der kender en anden god side hvor den eller lignende kan hentes?
Vil også gerne hører hvis der er nogen der kender en god side hvor man kan finde kryds og tværs som er lige til at printe ud. evt. som pdf. jeg har set et par tråde her på siden, men synes ikke umiddelbart jeg kan bruge svarene i de tråde til noget.

Håber nogen kan hjælpe da det jeg gerne vil bruge det som en del af en julegave..

Kim

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-05 10:01

Hvis du ikke finder hvad du søger, har jeg en på cd, som du kan få, jeg har aldrig prøvet den

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 20-12-05 10:08

der skulle selvfølgelig have stået www.kryds.dk i linket.. min fejl.. :D

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-12-05 10:26
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-12-05 12:30

Jeg har 2 forskellige cd-rommer (den ene incl. bog om krydsord) til salg på min hjemmeside http://rosekamp.homepage.dk
Kig efter linket i venstre side der hedder: Andet til salg. De er super gode - også hvis man f.eks. skal lave en sang og leder efter synonymer. Man kan også selv bygge sin egen krydsord vhj.a. cd-rommen.

Rosekamp

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-12-05 12:34

www.kryds.dk virker ikke nej. Men jeg kan oplyse at det er fra den side jeg har købt cd-rommerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-12-05 15:10

hojriiskim, den cd-rom jeg har er med ordbøger og programmer over 300 opgaver til dos og windows, står der på den, hvis du gerne vil have den, må du lige give mig en adresse jeg kan sende den til, du kan evt. skrive adr. til min e-mail, hvis du ikke ligefrem vil have den offentlig gjort

Nielsen40snabelahotmail.com (snabela=@)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-12-05 17:41

wow - tak for gode links, jeg har længe søgt efter mogle krydsord på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-05 12:58

vil.du.....hojriiskim vil vist ikke have min cd-rom, hvis du er interesseret, så skriv din adr. til mig på min adr. kl.15.10, så sender jeg den til dig, så er der da en der kan få glæde af den

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 22-12-05 16:30

Nordsted1. Mange tak for tilbudet. har i mellemtiden fundet en anden som kunne bruges, og har ikke lige været ved internettet siden.. beklager.. ellers tak for tilbudet..

God Jul til alle!

Kim

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 22-12-05 16:32

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-05 16:43

Også god jul til dig Kim, nu er det også for sent at sende "rommen" når det skulle være en julegave, men det var
godt du fandt noget du kunne bruge

Kommentar
Fra : psodense

Dato : 29-03-06 16:07

Hej med jer.

Jeg har erfaret, at WWW.kryds.dk er noget ustabil. Nogen gange er det den "klassiske" serveren blev ikke fundet, andre gange når jeg er derinde skriver den manglende resurcer prøv igen lidt senere.

Hilsen Peter.