/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Behold meddelelse på server
Fra : Backtee
Vist : 904 gange
100 point
Dato : 20-12-05 06:39

Hvordan er det nu jeg indstiller min Outlook til at beholde meddelelsen på serveren således at jeg stadig har adgang til min email via webmail selv efter det er hentet i Outlook 2002?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-12-05 06:52

Er det ikke hos udbyder, indstilling skal foretages? Jeg har hos TDC i mit tilfælde indstillet, at kopi af meddelelse gemmes, når den er videresendt.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 20-12-05 07:59

Nej, det er ikke helt den funktion, det handler om at når je ghenter mine beskeder med Outlook så bliver de fjernet fra udbyders server, jeg mener ret temmelig sikkert at det er en indstilling i Outlook der forhindrer det i at ske

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-05 08:23

Fra "Hjælp":
Citat
Sådan gemmes meddelelser på en e-mail-server
Det er nyttigt at gemme meddelelser på en server, hvis du skal læse e-mail fra mere end én computer. Når du logger på din konto fra en anden computer, henter Outlook Express meddelelser i overensstemmelse med de indstillinger, du har angivet. Du kan gemme meddelelser på en POP3-server. Hvis du har HTTP-formateret e-mail eller IMAP-baseret e-mail, opbevares meddelelserne altid på serveren.
1.   Klik på Konti i menuen Funktioner.
2.   Klik på e-mail-kontoen, og klik derefter på Egenskaber.
3.   Klik på fanen Avanceret, og vælg derefter Gem en kopi af meddelelser på serveren.

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 21-12-05 12:37

Tak for svaret Balcanard.

Og det virker på samme måde i Outlook

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-12-05 12:49

Velbekomme.