/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
mærkelig mail uden afsender
Fra : jeanette18
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 18-12-05 17:20

Jeg har d.d. fået denne mærkelig mail. Det eneste jeg kunne se i indbaken var en konvolut uden afsender og tekst. Når jeg så åbner mailen (jeg stoler på kaspersky og ewido) får jeg enne her meddelelse:

http://www.janum.net/itsvar/show_img.php?ID=580

Nogen der har et bud på hvad der foregår?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 18-12-05 17:22

spam , ikke andet

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-12-05 17:22

netop - spam. Slet skidtet, og glem du fik den....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-05 17:24
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-05 17:38
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-05 17:39

Jeanette du er vidst selv skyld i den mærkelige mail.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-12-05 17:43

Nixen - Jeanette har uploadet et screendump til ITSvar - med mailhovedet..... det er ikke mailen fra ITSvar der er den mystiske så vidt jeg kan se.....

Kommentar
Fra : LillianA47

Dato : 18-12-05 17:48

Jeanette du har vel været inde på den pågældende hjemmeside.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-05 17:48

Hun er tilmeldt som bruger.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 18-12-05 17:51

hun tror da åbenbart ikke der er nogen her der kan svare på hendes spm
hun har da stillet det samme spm på mindst 3 forskellige fora samtidigt , men har ikke meldt tilbage på bare et af dem

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-12-05 18:08

Halloooo!!!! Læs nu lige hvad der står:

Citat
Jeg har d.d. fået denne mærkelig mail. Det eneste jeg kunne se i indbaken var en konvolut uden afsender og tekst. Når jeg så åbner mailen (jeg stoler på kaspersky og ewido) får jeg enne her meddelelse:

http://www.janum.net/itsvar/show_img.php?ID=580

~ altså et link til et uploadet billede/screendump der viser det blanke brevhoved i den mail Jeanette har modtaget.....

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 25 point
Dato : 18-12-05 19:10

Hallo - i kan da bare hoppe over på de andre fora og svare.....
....hvor svært kan det være.

Ps. Havde i virkelig tænkt jer at Janette18 skulle fare rundt og svare alle de steder, Så kan hun da få nok at lave.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-05 19:13

Lige det Eyvind
Spørge i øst og svar i vest.
Men damen kunne jo få svar på den side hun er bruger af.
Hvorfor spørge os amatører på kandu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-05 21:07

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-12-05 22:25

Heysa med jer. Ja det kunne da se ud som noget form for spam, men da rart nok at få det bekræftet fra mere end blot en bruger.
Bredker> Da jeg er aktiv i en del foras er det ikke noget problem for mig også at stille det samme spørgsmål i disse. Det kan kun være med til at hjælpe flere brugere såfremt de har samme type problem, jeg får mulighed for flere svar da èt svar nødvendigvis ikke behøver at være det korrekte og ikke mindst kan det være nødvendigt at få et hurtig svar (især når jeg sidder hos en bruger og hjælper vedkommende med pc problemer). Og det er jo helt frivillig om man vil svare på mine spørgsmål - men husk på at jeg altid værdsætter den indsats man yder for at hjælpe mig - meget højt - OG GIVER GERNE TILBAGE:)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-12-05 23:30

du sidder og hjælper andre med deres pc..?????!!!!!!%%%&&""""¤¤¤¤

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 10-01-06 00:25

I får tak for jeres indlæg:)