/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
løsning til drillepind
Fra : warx100
Vist : 7092 gange
50 point
Dato : 18-12-05 14:11

som overskriften nok siger kunnej ge godt tænke min løsningen til en drillepind, i ved den der med en pind en snor igennem pinden med en kugle og firkant på hver side.... jeg tror jeg har sidet med den i en 40 minutterstid og kan abre ikk hitte ud af den

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 14:35

Hæ/Hæ begynder du at få abstinenser.
Nærmere forklaring, eller en side på nettet, så vi ved hvad det er.

Kommentar
Fra : warx100

Dato : 18-12-05 14:54

ja jeg gør!!!!! ;)

http://tbrixen.hotserv.dk/drillepind.jpg
http://tbrixen.hotserv.dk/drillepind2.JPG

det er vist bare et nyt twist det der med vin flasken

forklaring.. det er jo den jeg skal have.. ;}

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 15:00

Den ser sgu skæg ud, har aldrig set den før, så det med abstinenser, var da godt grebet.
Kan ikke lige hjælpe dig, men held og lykke.
Hvor har du egentlig købt den henne.

Kommentar
Fra : warx100

Dato : 18-12-05 16:20

det er en gave fra em familie jeg er i bibelgruppe med... men er der så ikk andre der kan hjælpe!!??? det er et godt gammelt legetøj, kan jeg huske..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-05 17:07

Tja - vær du glad for, at det ikke er en af de flasker jeg har spærret inde.
De er nemlig fuldsvejset tenderstål (kan ikke saves i)

Ps. Jeg kender desværre ikke den du har afbilledet men jeg gætter på at der skal laves en løkke ud over enden af den runde pind.

Kommentar
Fra : warx100

Dato : 18-12-05 17:33

jamen så er skal den da nok blive god inden du får den ud;)

her er lige nogle billeder som viser hvor langt min hjerne kunne nå inden den stod af... Eyvind: hvor skulle jeg lave den løkke henne og hvad skal jeg proppe igennem??
http://tbrixen.hotserv.dk/drillepind3.jpg
http://tbrixen.hotserv.dk/drillepind4.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-05 18:38

Bare et gæt - jeg prøvede noget lignende for længe siden.