/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
modem
Fra : botage
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 11-11-02 11:53

hej, jeg er tilsluttet stofanet og har et com 21 modem, er der forskel på det nye modem stofa bruger, det er vist et motorolla, jeg tænker på hastigheden.
mvh Bo.

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-02 14:15

Du "bruger ikke" mogemet når du kører stofanet botage Du bruger modemet til kablet for at lave din opkobling til Stofanet og de kører med kabel og du bruger deres netværk sammen med alle de andre som er koblet op til Stofanet samme tid som dig

Jo flere brugere jo langsommere hastighed !!!

Modemet har derfor ingen betydning så længe du bruger stofanets og kan koble op til Stofanets signup side hvor man jo logger på nettet

Håber du fik lidt ud af dette

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : Embla

Dato : 11-11-02 14:29

Hej botage

Der findes mange modemér og de har forskellige hastigheder.
Jeg kender ik com 21 og "det er vist et motorolla" er desværre lidt uklart, men
hvis det er fordi du gerne vil surfe noget hurtigere på nettet, skal du
skifte dit internet ud med adsl (går ud fra at du ik har det) derved kan du selv bestemme
hvor hurtigt du vil surfe. Når man opretter adsl følger der et adslmodem med som kan
variere fra udbydere til udbydere Håber mit ssvar kan hjælpe lidt :)

Venlig Hilsen Embla

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 19:52

"botage" <botage.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dQLz9.15$HU.2322@news010.worldonline.dk...
> hej, jeg er tilsluttet stofanet og har et com 21 modem, er der forskel
> på det nye modem stofa bruger, det er vist et motorolla, jeg tænker på
> hastigheden.
> mvh Bo.

Det er der ikke. Er selv på Stofanet.

Erling