/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
fastnet telefon med trådløst headset
Fra : Pete.Sinner
Vist : 429 gange
200 point
Dato : 09-12-05 14:40

jeg søger fastnet telefon med trådløst headset, som en trådløs telefon, bare med tasterne på skrivebordet , det er noget lignende dette.....
http://www.gnnetcom.dk/DK/DA/MainMenu/Products/Headset+Telephones/GN+4170.htm

men den koster en bondegård... og er mest til firmaer der snakker hele dagen....

mvh Peter

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-05 15:22

På min arbejdsplads har vore telefonpasser et headset som dækker flere etager.
Jeg kan ikke huske hvad settet hedder.
Settet kan modtage opkald og afbryde opkald og resten foregår via alm. telefontastatur

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 09-12-05 15:26

ok.... men hvad hedder det..?

kan du ikke finde ud af det for mig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-05 15:33

Jo jo - men det er fredag.
Jeg ser efter på mandag.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 09-12-05 20:40

JEG HAR HAFT FLERE FORSKELLIGE HEAD-SET HJEMME PÅ PRØVE, MEN MÅTTE ERFARE, DE KAN IKKE RÆKKE NÆR SÅ LANGT, SOM DE REKLAMERE MED, ALENE DET AT GÅ IND I EN SIDEBYGNING, 5 M LÆNGERE FREMME, SÅ ER SIGNALET VÆK.
J
EG VALGTE TIL SIDST ET HEADSET MED SPIRAL-LEDNING, (DET KOSTER CA. 900,- KR) SÅ KAN DU SAGTENS LAVE NOGET ANDET SAMTIDIG, MEN DOG KUN INDEN FOR ET PAR M FRA SKRIVEBORDET.

JEG TROR DE FLESTE AF KVALITET KOMMER FRA GN NETCOM.

HELD OG LYKKE MED EN TRÅDLØS, HVIS DET VIRKER.

MVH AG112

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 16-12-05 15:23

Her er det set vi har på jobbet.
http://www.gnnetcom.dk/DK/DA/MainMenu/Products/Wireless++Solutions/All+Wireless+Solutions.htm
Vi bruger Gn 1000 (nederst) som lyfter røret når man svarer fra headsettet.

Ps. sorry, jeg havde faktisk glemt det.

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-12-05 07:14

Tak for svaret Eyvind.