/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
anullering af ingående mail i outlook ex~
Fra : geoing
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 08-12-05 20:09

når man kører med outlook express i win 98 og med modeem og får en mail der for eks fylder 2mb og mere hvordsn sfbryder man så , jeg mener hvordan afbryder man selve mailen når den står og bliver downloadet, med modeem kan det jo tage lang tid.

geoing

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-05 20:20

Du kan lukke din forbindelse
Gå via webmail til din mailkonto og slette den.
Og så kan du:
stå i Outlook Express
funktioner>indstillinger>fanen læsning>fjern hak i "hent automatisk meddelelser når de vises i indholdsruden"

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-12-05 22:27

Hvis du bare vil afbryde den, trykker du på send/modtag og klikker på Stop.

Så stopper den.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-12-05 01:22

Jimmy17
Undskyld mig hvis dette sp.m. lyder - eller er dumt:

Hvis man gør det du siger med at trykke på send/modag og så STOP alt imens serveren sender en stor mail, er der så ikke noget der "bliver liggende" på serveren med risiko for en blokering? eller forsvinder den indkommende mail fuldstændigt?

max h

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-05 07:58

Jo - men via webmail kan du gå ind og slette denne mail.
Webmail:
Hotmail = www.msn.dk
TDC = www.mail.dk
Jeg kan ikke huske de andre.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-12-05 16:50

> maxhankat

Eyvind har sådan set allerede svaret på det du skrev til mig, så ingen grund til jeg gentager.

Jimbo

Det bliver på serveren, men ingen risiko for blokering.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-12-05 17:10

Jimmy17 og Eyvind.

Tak for kommentarer! jeg kan jo desværre ikke give points her men er teknemlig for svar og råd med webmail.

Mvh
max h

Godkendelse af svar
Fra : geoing

Dato : 09-12-05 17:40

Tak for svaret Eyvind.
det vil jeg bruge

geoing.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-12-05 19:21

Selv tak - og husk lige at så længe en mail er markeret i kraftig sort skrift - bliver den ikke hentet.