/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
friends
Fra : pernillealsen
Vist : 378 gange
20 point
Dato : 08-12-05 19:43

søger et bestemt afsnit af venner.. det er et hvor ross, rachel og Phoebe, hele tiden prøver at skramme hinanden.. ross skræmmer 2 piger til sidst som han tror der er dem! ved desværre ikke mere fra dette afsnit.. er der nogle der ved hvad nummer den har???

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 08-12-05 21:41

Nope - men mon ikke den hedder noget i retningen af "The one with the ONAGI" eller lignende??
Der kommer i hvert nogle sider frem hvis man googler på Friends og Onagi.

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 08-12-05 23:45

Akaup har ret, afsnittet hedder "The One With Unagi" (Med U), og er faktisk et af mine yndlingsafsnit..... Det er simpelthen moster-morsomt, at høre Ross skrige "DANGER"

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 09-12-05 09:07

Afsnittet er det syttende i sjette sæson; nummer 138 i alt. Se: http://epguides.com/Friends/

Kommentar
Fra : pernillealsen

Dato : 11-12-05 18:59

1000 tak for hjælpen alle sammen...

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 13-07-06 14:45

Ja, den er så sjov De bruger også Ross' Unargi-bevægelse i startsangen til sæsonnen.

Annuller spørgsmålet
Fra : pernillealsen

Dato : 10-08-06 17:58

har fået svaret.