/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
USB Flash Drive
Fra : Gybben
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 06-12-05 14:58

Vi har et USB flash drive, som virker som det skal når det bliver smidt i en maskine, når det bliver smidt over i min fars computer, kommer det kortvarigt frem og forsvinder så...Jeg kan ikke finde det nogen steder. Er der nogen som har et bud på hvad der er galt. Jeg har også et andet flash drive, som jeg normalt kan bruge imellem de to maskiner. De har begge windows XP.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-05 17:10

Kan du se dit flash drive her:
h-klik på denne comp > vælg administrer > diskhåndtering
Kan du se dit flash drive nede til højre

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-12-05 18:20

Det kan være drevbogstavet, det er galt med.

Kommentar
Fra : Gybben

Dato : 06-12-05 19:04

Flash drevet kan ikke ses i diskhåndtering. Jeg spekulerede om det kunne være den indbyggede kortlæser, som snyder...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-12-05 19:06

Det kan godt være, den indbyggede læser, der laver bock.

Kommentar
Fra : Gybben

Dato : 06-12-05 19:16

Ja, det er næsten det eneste jeg kan komme på, når det virker på de andre pc'er jeg har koblet til. Det må jeg lige eksperimentere lidt mere med.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-05 19:21

Hvis du har indbygget kortlæser/lyd/USB så skal comp genstartes hvis du har koblet fra nede ved den grønne pil.
Måske skulle du se efter om USB stikke sidder på motherboard

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 14-12-05 10:16

har samme problem med min mors computer, hendes computer vil ikke æde min USB dongle, den siger ikke engang den er plugget i =S .. by the way, tjek om du har en driver du skal have aktiveret eller deaktiveret i enhedshåndtering..!