/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Joblisten Kommer ikke..?
Fra : Hallob
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 01-12-05 20:28

Hej når jeg trykker Ctrl+Alt+Delete Som man plejer at skulle sker der ingenting på min computer altså der komemr ingen Jobliste..? Nogen der ved hvordan det kan være og en eventuel løsning..?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-05 20:35

Prøv lige at gå ned på processlinien og h-klik på et tomt grå område.
Der skulle du også kunne vælge Jobliste.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 01-12-05 20:37

Jeps.. Men den komemr heller ikek frem der.. :(

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 01-12-05 20:38

Stavebøffer til mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-05 21:22

Så prøv at gå i hjælp og søg på "Jobliste, oversigt" >vis
Har du så denne: Åbn Windows Jobliste. (klik på den)

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-12-05 21:24

Måske kan du bruge noget fra denne her tråd hvor jeg hjalp vedkommende bruger med samme problem:
http://exp.dk/spm/665766

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-05 21:56

er det måske blot at der ikke står noget i joblisten ?????????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-05 23:45

Brug denne i stedet for>
Process Explorer v9.25
http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html
Det gør jeg,den kan det kan det samme som joblisten og en hel masse mere,f.eks. prøv at højreklike på en af processerne>google.

I det program kan du simpelthen få alt den info du kan ønske dig om processerne der køre på pc'en,det kan også sættes til at overtage joblistens plads,så når du højreklikker på proces linjen/baren >jomliste så åbner Process Explorer,du kan også stoppe processer ligesom i joblisten,vis der er noget der hænger/låst.
Du kan også skifte font's/bosgstaver/faver o.s.v. så den er mere bruger venlig.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-05 23:48

kan det kan du kan tra la la bla bla og kom ikke her og bliv væk,for så kan vi ikke finde ...I.......................................................................lus i tastaturet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-05 23:50

Denne>
Download Process Explorer (x86 - 566 KB) - you plan on using Process Explorer on 32-bit NT/2K/XP/Server 2003

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-12-05 01:22

du er blevet angrebet af "skidt", som har umuliggjort Ctrl + Alt + Del, og så er du nødt til at køre en virusscanning samt en scanning for spyware

klippet fra: http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no32

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-05 10:10

der huserede en virus der angreb via msn på et tidspunkt der fik joblisten gjort utilgængelig - så jeg vil anbefale dig at få scannet din pc godt og grundigt - hent for eks hijackthis hos www.arlet.dk og send loggen ind - eller gør det samme hos www.spywarefri.dk.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-12-05 12:46

linket til spywarefri skal retteligt være: www.spywarefri.dk (miritdk havde glemt det sidste k)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-05 14:31

oooooooooops - godt du kan læse hcma

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-12-05 14:42

men det er da godt, at vi er enige i, der er skidt på hd'en (og det er ikke en FAT40 error )

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 04-12-05 15:27

hcma, du hjalp da en gang min ven med det:

løsning her:
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.htm

//Kettedk

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-12-05 15:40

kettedk >> står også i det link jeg lagde 02-12-05 01:22

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 04-12-05 15:52

Okay, så beklager jeg..

//Kettedk