/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Portræt af Hossein.. (Nordkraft)
Fra : Chrillemand
Vist : 4000 gange
85 point
Dato : 29-11-05 14:40

Jeg sidder og skal til at skrive et portræt af Hossein fra bogen Nordkraft, og da det er et stykke tid siden jeg har læst bogen, kunne det være en rigtig stor hjælp hvis nogle gad fortælle lidt om Hossein. Hvilke ting han har gjort, som man får at vide fra histioren.. Da det jeg skal skrive skal holde stik med bogen. Altså jeg skal selv digte ud fra de oplysninger vi får at vide fra bogen. Og portrættet skal indeholde noget omkring hvorfor han er blevet den han er, noget om hans fortid, og hvilke holdninger og meninger han har osv.. Det må meget gerne være uddybet..

På forhånd tak!

Mvh. Chrille

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 85 point
Dato : 29-11-05 17:13

www.studienet.dk er god, og det er jo ikke snyd hvis du blot bruger det til oplysninger om Hossein. Det er jo det samme som hvis det kom fra selve bogen.
Ellers ligger jeg inde med en boganmeldelse af hele bogen..

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 16-12-05 17:12

Tak for svaret Dennis85.

Ja, jeg ledte siden igemmen, men fandt umiddelbart ikke noget jeg kunne bruge om hossein. Men jeg skrev den ud fra min egen personkarakteristik, og det gik udemærket. Men ellers mange tak for forsøget. Tror den vil være brugbart i mange andre tilfælde.

\\Chrille