/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Operation X-tigerunge
Fra : maj_britt
Vist : 1470 gange
1 point
Dato : 29-11-05 10:44

Skulle man nu få en ubændig lyst til at give Søren et par "trøstende" ord med på vejen, så kan det gøres her:

http://www.ferpharm.dk

http://www.storkeforeningen.webbyen.dk/

Fordi ifølge hans egne ord, så blev han jo tvunget til at indføre den tigerunge til Danmark.

http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051128/FORSIDE_ROSKILDE/111280145/3000

At jeg så undrer mig over at ALLE ( ifølge dem selv) der klappes i operation X er HELT uskyldige, er jo en helt anden sag

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-11-05 10:59

Det var et fantastisk stykke journalistisk arbejde og et knaldgodt program igår!
Sad og blev forarget over så lidt kontrol der er med truede dyr, hvilket vel også var meningen med programmet...
Ser sgu frem til det i aften med hashpusherne.

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 29-11-05 10:59

Sikke nogle dårlig link's , man kommer ikke direkte til det du skriver om, og link 3 er helt dødt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-05 11:15

Det er rigtigt godt TV, men hvis man skal tage efter resultaterne af udsendelsen om rotter i restaurationsbranchen så har folk en kort hukommelse. Levnedsmiddelkontrollen modtager enmlig stadig forbavsende få anmeldelser.

Det er jo netop faren ved den slags journalistik, at den underholder mange, nakker et par bad guys, og når der er ro igen er det business as usual.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-05 11:38

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/PresseDk/d387f4f5340994c6c12570c7005177d1?opendocument

Nu så jeg desværre ikke udsendelsen, men fandt lige dette på DB's hjemmeside

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-05 12:00

Udsendelsen var dårligt forbi før der kom et nyhedsbrev fra DB om, at de har anmeldt Blåvand Zoo.
Det er rart, at vide atens kontingent bliver brugt effektivt, men det havde været bedre hvis det var myndighederne, der var oppe på tæerne, men Politiet har travlt med at prioritere deres indsats så vi skal nok ikke forvente for meget fra den side.

Kommentar
Fra : moira

Dato : 29-11-05 15:13

som skrevet ovenfor, var det et eminent stykke journalistisk arbejde, men det kræver også "balls". Imponerende at han aldrig er kommet alvorligt til skade efterfølgende