/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
epidedymittis
Fra : ans
Vist : 459 gange
500 point
Dato : 28-11-05 17:58

Jeg kan ikke fylde pointgrisen, men her er lidt.

Er det OK?

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 510 point
Dato : 28-11-05 18:44

TAK! Det er HELT ok, så mangler jeg bare 160543 point!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 18:50

Hvis jeg nu godkender dit svar 18:44 så får du jo 11 point, så det kommer ikke til at passe med at du så mangler 160543 point.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-05 18:55

Ja Ans - det er synd, at ødelægge epidedymittis berregninger.
Eller han kan nå at lave nye beregninger som du kan nå at godkende,

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-11-05 18:58

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke var bekendt med de regler for, hvornår spørgsmålet skal lukkes osv?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 18:58

Ja det kan han jo, men så kan jeg jo fordoble, så må han regne om igen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-05 19:11

Der røg de 10 point fra Kandu fonden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 19:19

Citat
epidedymittis Dato : 28-11-05 18:58

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke var bekendt med de regler for, hvornår spørgsmålet skal lukkes osv?

Der er ingen regler for hvornår et spørgsmål skal lukkes.

hvis jeg nu ville acceptere denne bemærkning

Citat
epidedymittis Dato : 28-11-05 18:44

TAK! Det er HELT ok, så mangler jeg bare 160543 point!

så ville du få 11 point "superpoint" til grisen.

MEN DER ER IKKE REGLER FOR HVORNÅR ET SPØRGSMÅL SKAL LUKKES,
OG DET RETTER JEG MIG EFTER

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 19:27

Så er der også 5 (15) point her, vil da ikke stå tilbage for emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-05 19:44

Thi hi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 19:53

Nu er jeg på 7 point

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-05 19:54

thi hi

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-11-05 22:30

Jeg har desværre kun 160.540 poænger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-05 23:36

thi hi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 23:43

emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 02:31

Ja-ja Ans, det er jo godt nok, men jeg håber ikke de kommer fra vores rognopsparing.
For så skal vi jo til at leve af eget yngel.

</finneæderen>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 04:44

Ja, der kan nemt gå fisk i poængerne!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 08:38

ja især hvis poængerne kommer fra doggerbanken.
Ans du kan altså ikke være det bekendt, tænk på rognen !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 08:54

natmaden -> Det kunne være du så ikke sku' tæve ans så ofte? (Selvom det kun er nogle små kærlige afklapsninger)

Fridaflip døde i week-enden ..mæt af dage, så nu skumler store gamle ram2 alene i sit hjørne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 09:08

Bare fordi man sutter på en finne eller to.

Må man så nappe lidt i fridafilp nu ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 09:21

Fridaflip hviler nu i de Ama'rkanske kloakker

..efter en behørig kremering (..den fik forlænge i ovnen)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 10:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 10:58

[hør] Til ans; som evig og altid fremturer i sit afsind: Der er ingen regler for, hvornår et spørgsmål skal lukkes.

Nej det er der ikke, men synes du ikke det er en smule uhøfligt over for de personer der har gjort sig den ulejlighed at give sig tid til at besvare et spørgmål, at man lader hånt om besvarelserne selvom disse er tilfredsstillende. Subsidiært kommenterer på svarene, hvis man ikke finder dem fyldelstgørende?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 11:01

Det er jo ikke et problem omkring åbne/lukkede spørgsmål eller påænger, men alene om almindelig dannelse, velopdragenhed og høflighed.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-05 11:27

Thi hi

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 11:48

Thi hi..

Jeg er godt forvirret efterhånden!!

Jeg skal lige finde ud af hvor mget jeg har liggende, og hvor det ligger..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 12:21

epidedymittis

Hvis jeg lukker dette spørgsmål nu og accepterer dit svar 28-11-05 18:44 så får du 125 point, men hvis jeg accepterer dit svar 29-11-05 11:48 så får du 115 point.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 12:26

Ok. Jamen så.. Jo hurtigere jo bedre..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-05 12:36

Thi hi ............................Ans tør ikke lukke af skræk for at jeg hæver.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 12:37

Jeg lukker det først i morgen, den 30.11.2005

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 13:38

Ho ho hoh

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 13:56

ja det siger jeg osse
Nu går det i fiskesfars.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 14:09

Så længe i selv ka hitte ud af det!!!

Jeg ér stået af!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 14:13

natmaden

Fiskefars

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 14:21

Øh fiskemors

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 14:28

fiskemos

Moske for vandet, men jeg var helt fladfisk for at finne på noget at skrive

og hvordan kan man stå af, når det hele sejler.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 14:38

da epidedymittis er stået af, så har jeg lige scoret 300 poænger til my sæl.
http://www.kandu.dk/dk/spg/78833

Ja der var jo ingen grund til at ødsle poængerne væk på gyngende grund
Spørgsmålet havde nok heller fiskmig ikke været til at hitte ud af

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 15:23

Jeg er ikke helt stået af..

Det er hjernen der er stået af..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 15:42

Hvem skriver så for dig epidedymittis

Der ér altså noget mudder ved dette

http://www.kandu.dk/dk/spg/78840

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 15:54

Mudder??

Hvor er det mudder?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 16:11

Inde i mit hovede, sammen men noget grønt røg, der ikke plejer at være der.. det er nok grøn mirit

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 16:46

Hjernen er gul - og hjerner har den farve, hjerner skál ha'!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 19:32

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 20:42

molo

Jeg har læst dit indlæg

Citat
Til ans; som evig og altid fremturer i sit afsind: Der er ingen regler for, hvornår et spørgsmål skal lukkes.

Nej det er der ikke, men synes du ikke det er en smule uhøfligt over for de personer der har gjort sig den ulejlighed at give sig tid til at besvare et spørgmål, at man lader hånt om besvarelserne selvom disse er tilfredsstillende. Subsidiært kommenterer på svarene, hvis man ikke finder dem fyldelstgørende?

Jeg er nu ikke sikker på at brugeren/brugerne lader hånt om besvarelserne.

Høflighed og høflighed!!!!!

Spørgeren kunne jo skrive tak for svaret uden at lukke spørgsmålet.

Det er kun de brugere, der går så meget op i hvor mange point, der er/bliver tjent ind, der går op i om et spørgsmål bliver lukket eller ej, der irriteres over åbne spørgsmål.

Mit råd er: " Fjern "fluebenet" i de tråde, som I har deltaget i".

I løbet af kort tid er deltagelsen i "tråden" glemt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-05 21:11

ans -> Hør nu :

Citat
Spørgeren kunne jo skrive tak for svaret uden at lukke spørgsmålet.

..?

[hør] Dette er sjældent tilfældet

Ps. Jeg er ikke den der 'glemmer' ..hverken at 'lukke' ...eller de tråde jeg deltager i ..og som STADIG er åbne

Pps. ans -> Selvfølgelig kan man fjerne 'flueben', men hvad er er så formålet med vidensdeling?

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 23:22

Og så en dag kan vi ikke stille flere spørgsmål.............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-05 10:12

Jeg går ikke det store op i påængår ans, men jeg ser gerne besvarede spørgsmål lukket

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-05 16:21

Jeg gider ikke en gang skrive i tråde for tiden, og min fodvorte er smid'tet ind i mit øre.
såååen har jeg haft det sién at jeg ikke fik mit job, som permanet måneboer.
hilsen molozaap

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-05 16:37

det kan da godt være, at fiskene er sultne, men kan det da ikke være lig'meget, når de er froset fast i overfladen.
Hilsen <<<<<<<<<<<<<<<<<< molofiskepasser >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Med venlig sku...

..... ....... .... ...... ...... ...... .... .. ..... ....... . ... .... .....

husk det inden det kongelige molo

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-05 16:46

natmaden - hvad er du på?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-05 17:08

Kamelenssøster -> Dét vil du ik' vide

natmaden er travt optaget af at bygge skum og jage både ans og Toupie væk fra maden. Faktisk har han så travlt med dette, han ik' selv får tid at æde noget (..i modsætning til virklighedens 'natmaden' )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-05 18:34

Nah, det lyder nu som om, de to har en del til fælles - mad!

Hvornår bliver jeg en fisk, søde molo?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-11-05 18:37

Her er Molokyles Akvarie.
ftp://80.197.191.119/Molokyles_akvarie.scr
vælg kør programmet fra dens nuværende placering
Musen er blevet til Natmaden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-05 18:11

Ja emesen, natmaden er alle vegne

epidedymittis

Jeg kunne ikke lukke spørgsmålet i går, men det har du vel overlevet

Om lidt lukker jeg så spørgsmålet, så du har point til at deltage i lodtrækningen den 01.01.06

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-12-05 18:53

YES!!!! Det er BARE fedt ans!!!

Superdeluxe!

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 01-12-05 19:07

Tak for svaret epidedymittis

Så må du selv frem med lommeregneren

Hilsen ans og god lodtrækning, når den tid kommer (1. januar 2006).

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-05 20:14

Kig lige her, det holder jo ikke i en evighed

http://www.kandu.dk/dk/premie.asp

Citat
Chance top 10 for december 2005

Nr Bruger Chancer
1. epidedymittis 1010
2. berpox 740
3. Nordsted1 510
4. Gambrinus 500
5. arne.jakobsen 420
6. sofus.dk 310
7. o.v.n. 210
8. Harlekin 110
9. jakjoe 110
10. gustafster 100

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-12-05 23:02

Så har det bare at være en go' præmie!!!

Hvornår blir det besluttet?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-05 23:09

Måske dagen før, det er aldrig til at vide.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-05 20:04

epidedymittis - det bliver ikke besluttet, men er ren lodtrækning.
I gamle dage var det som regel den med flest point sidst på måneden som vandt.
Men det ophørte lige efter at jeg vandt en printer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-05 20:21

Ja på nuværende tidspunkt er det lodtrækning.

Så epidedymittis du kan være heldig at vinde den 01.01.06. Brugeren der vandt for november havde kun optjent 200 point.

emesen

"gaven/gevinsten" kan da godt blive besluttet dagen før lodtrækningen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-05 20:37

Nåe ja - men du ser jo også "koldt" og klart på tingene. Bare man dog kunne få nogle briller mod snæversynethed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-05 20:46

Ja ja , jeg har fået det lidt varmere i dag.

Tal med din øjenlæge, måske han kan løse problemet.

Kan du ikke få rabat på Frederiksberg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-05 20:55

Jeg har talt med dem, og de har da også tilbudt at fjerne skyklapperne i siden.
Men det går slet ikke når jeg kører bil...........det er forvirrende med alle dem der kommer fra siderne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-05 21:07

Så du kører bare lige ud uanset hvad, der kommer fra siderne.

Tag dog imod tilbuddet. Og du vil opdage, at du ikke er "emesen" alene i verden/på vejen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-05 21:21

En dag jeg var ude og køre i bilen, ringede min kone på mobilen og fortalte at de i radioen advarede om en spøgelsesbilist på motorvejen. Men det havde jeg opdaget................og der var endda mange.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-05 21:32

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-05 21:34

Så er det jo ikke skyklapperne i siden, der skal fjernes.