/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Glemme login
Fra : H2
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 27-11-05 20:10

Hej

Jeg har lige fået ny bærbar. En Vega+ og den kører godt.

Jeg har instaleret Windows XP Home Edition Version 2002 (orginal version) med Service Pack 2

Det eneste der ireter mig er at den ikke husker login. Her på kandu.dk kan den huske bruger navn og kode men loger ikke automatisk ind selv om det er vinklet af.

Andre sider kan den ikke engang huske brugernavn...

Hvad er der galt???

Der er 500 point til et godt svar...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 20:21

I IE's menu Funktioner->Internetindstillinger... fanen; 'Avanceret' og sæt flueben ved : 'Brug indbygget autoudførelse'

Hvis det er dét du tænker på?

En anden 'ting' er hvis du sletter cookies, så vil mange sites 'glemme' dine login oplysninger, da disse gemmes i en cookie.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-05 20:25

Nogen gange går der 'ged' i cookies også hér på kandu.dk, så man bliver nødt til at slette dem alle (Funktioner->Internetindstillinger... fanen; 'Generelt' og tryk [Slet cookies...]) før der kommer styr på tingene igen. Man må så lige skrive brugernavn og passwords ind de forskellige steder der kræver dette.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-05 23:29

Fik du til at virke? Ellers er der en mulighed for at bruge en anden browser, Deepnet Explorer har automatisk login husker, der kan indstilles enten at udfylde sider med login eller automatisk at logge dig ind, når du kommer på en side med password tilbyder browseren at huske brugernavn og kodeord, klikker du ja kommer der en lille boks frem næste gang du besøger siden, klik på den og du bliver logget ind, desuden er der en masse andre funktioner blandt andet at åbne sider i faneblade, det er en "overbygning" til Internet Explorer som ikke er udviklet i mange år, browseren kan hentes her: http://www.deepnetexplorer.com/default.asp

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 16-12-05 19:18

Tak for svaret molokyle.
      Efter flere forsåg så virker det...