/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Macro??????
Fra : amc
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 27-11-05 19:47

Jeg har lige fået nyt logotech G 15...Man kan lave noget der hedder Macro i Generals... Hvad er det og hvordan gør man...

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 27-11-05 19:57

En makro er eksempelvis en tastekombination du bruger meget, eller en funktion som du så kan programmere på en tast eller lignende, således at du bare skal trykke på den tast i stedet for at udføre funktionen, det kan spare dig for mange tastetryk og meget tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 19:58

Det er til de 18 programmerbare taster :

Citat
Programmable G keys
Perform single keystrokes or complex macros with 18 programmable G keys.

Create and save macros with a press of a button. 18 fully programmable “G Keys” have three shift states each, for 54 possible custom macros per game

Hvordan du gør må stå i manualen (User guide)

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-05 20:07

Det er 100 år siden jeg 'legede' med tastatur macro'er, men metoden er :

1.) Start macroeditoren.
2.) Udfør en handling (F.eks. trykke CRTL+c)
3.) Gem som den tast du vil benytte.
4.) Afslut macroeditoren.

Når du så trykker på denne tast vil du automatisk få gemt et afmærket område i clipboardet.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 12-12-05 11:16

Tak for svaret molokyle.